Декілька років збирав бонуси fishka, з думкою що назбираю і куплю щось нормальне. Через деякий час побачив що саме я хочу і вирішив що буду збирати 9500 балів щоб купити пилосос DOSCH. В березні місяці помітив акцію, пилосос зі знижкою за 8750, в мене вже боло 7000 бонусів, попросив друга щоб перекинув мені свої 1500 і ще заправився до... Читати відгук Декілька років збирав бонуси fishka, з думкою що назбираю і куплю щось нормальне. Через деякий час побачив що саме я хочу і вирішив що буду збирати 9500 балів щоб купити пилосос DOSCH. В березні місяці помітив акцію, пилосос зі знижкою за 8750, в мене вже боло 7000 бонусів, попросив друга щоб перекинув мені свої 1500 і ще заправився до повного і все, бонусів вистачає. 30.03.2024 зробив замовлення через додаток, потім зателефонував менеджер, сказав що пилосос приїде на будь яку заправку 13.04.2024, ЧУДОВО!
Сьогодні на дворі 18.04.2024, починаючи з 13.04.2024 я вже декілька разів телефонував на гарячу лінію, відповідь що перший що другий раз -"Чекайте СМС". Вчора написав в додатку телеграм, відповідь та сама, чекайде 3 дні, оператор вас повідомить через 3 дні коли чекати пилосос. Також написав скаргу на пошту, теж чекаю відповіді. А ще вирішив що тут теж не буде зайвим написати про ситуацію яка склалась. Бо не сильно приємно дак довго збирати бали, а потім чекати ще і ще і ще, і без чіткої відповіді коли саме приїде винагорода.
Може менеджер який займається відгуками на цьому сайті, зможе мені відповісти? Номер карти фішка - 1008979588986
Користувалась Фішка вже давно,але не разу не витрачала бонус .Не завжди на окко,але останнім часом тільки окко заправляюсь. І от завантажила нарешті додаток фішка Почитала коменти. І вирішила ,що воно мені не потрібно. Один негатив. Його і так забагато І окко тепер не буде в пріоритеті. І смартфон лишім додатком не потрібно перевантажувати
Вітання! Шкода, що у вас склалась така думка. Впевнені, що ви її зміните після того, як трішки більше часу покористуєтесь додатком та дізнаєтесь про переваги участі в нашій програмі лояльності. Рекомендуємо вам завітати на наш сайт https://myfishka.com/ та познайомитись з нами ближче.
Доброго дня 23.11.23 заїхав на заправку окко заправити дизель на 7000грн.на заправці зливав топливо бензовоз окко.Підійшовши до каси дав гроші вказав колонку пальне і пред'явив картку фішка і чекаю,підходить інший співробітник і каже що дизеля поки нема треба почекати,я почекав дві хвилини,і мене знов перепитали що заливать сумму і колонку а за картку фішка нічого.Приїхавши додому перевірив а балів нема.Дзвоню... Читати відгук Доброго дня 23.11.23 заїхав на заправку окко заправити дизель на 7000грн.на заправці зливав топливо бензовоз окко.Підійшовши до каси дав гроші вказав колонку пальне і пред'явив картку фішка і чекаю,підходить інший співробітник і каже що дизеля поки нема треба почекати,я почекав дві хвилини,і мене знов перепитали що заливать сумму і колонку а за картку фішка нічого.Приїхавши додому перевірив а балів нема.Дзвоню на гарячою лінію фішка пояснив проблему продиктував інформацію з чеку сказали чекайте 5 робочих днів вам зателефонують.Дзоню на п'ятий день сказали багато роботи не встигаємо дайте ще день два і ми зателефонуємо.Дзвоню через два дні а мені кажуть так сьогодні п'ятий день останній чекайте,а як я сказав що вже сьомий день сказали"ну да все вірно сьомий чекайте сьогодні з вами зв'яжуться" Так мені ніхто і не передзвонив. Ось я і винен що співробітники наплутали а може і НАВМИСНО не пробили картку фішка вдруге. У висновку кинули мене на 360 грн балами.....
Добрий день! 1) В кінці жовтня відкрито карту Visa Fishka. Згідно правил акції протягом 30 днів повинен був діяти кешбек за розрахунки в торгівельних мережах. На жаль, останній кешбек нараховано 31/10/2023. 2) згідно правил при купівлі пального на АЗС ОККО і розрахунку платіжною карткою Visa Fishka має сумуватися персональний кешбек та кешбек Visa Fishka (операція від 03/11/2023 кешбек лише 2... Читати відгук Добрий день! 1) В кінці жовтня відкрито карту Visa Fishka. Згідно правил акції протягом 30 днів повинен був діяти кешбек за розрахунки в торгівельних мережах. На жаль, останній кешбек нараховано 31/10/2023. 2) згідно правил при купівлі пального на АЗС ОККО і розрахунку платіжною карткою Visa Fishka має сумуватися персональний кешбек та кешбек Visa Fishka (операція від 03/11/2023 кешбек лише 2 грн/л) 3) чому після реєстрації у цій програмі та об'єднанні рахунків кешбек став менший (до того діяв 3грн/л без ніяких додаткових заходів) Номер карти Fishka 1008978678022 Прохання прокоментувати
Вітання! Дякуємо за звернення. Відповідаємо на ваші запитання: 1) Ці умови діють при відкритті картки з 1.11.23. Ваша пропозиція діяла тільки до 31.10.23. 2) З 01.11.23 у ваш персональний Fishback 2,50 грн/л на бензин та + 1 грн/л – при купівлі бензину та розрахунку карткою Visa Fishka 3) Досліджуємо це питання. Просимо вибачення за незручності і хочемо повідомити, що вам щойно було донараховано різницю балів. Показати 1 відповідь
Вітання! Для того, щоб ми адресували ваше звернення на розгляд партнеру ОККО, прохання вказати номер вашої картки Fishka. Про результат повідомимо додатково. Показати 1 відповідь
Повівся на рекомендацію фішки отримати додаткові бали при оплаті карткою Райффайзен банку, встановив додаток, активував картку, розрахувався нею на окко, але додаткові бонуси не нарахувались. Звернувся на підтримку через два тижні - нарахували. Заправився ще раз- теж саме. Написав знову на підтримку пройшов вже майже місяць - безрезультатно. Картку заблокував бо банк нараховує комісію за користування. Прикро що така відома... Читати відгук Повівся на рекомендацію фішки отримати додаткові бали при оплаті карткою Райффайзен банку, встановив додаток, активував картку, розрахувався нею на окко, але додаткові бонуси не нарахувались. Звернувся на підтримку через два тижні - нарахували. Заправився ще раз- теж саме. Написав знову на підтримку пройшов вже майже місяць - безрезультатно. Картку заблокував бо банк нараховує комісію за користування. Прикро що така відома заправна мережа так безвідповідально відноситься до своїх зобов'язань.
Все почалось з пропозиції оформити картку від Райффайзен Фішка, обіцяючи 100 грн бонусами і +додатковий фішбек. Оформила картку, стара сторінка з немалою сумою бонусів заблокувалась! Натомість створили мені нову картку Фішка з 100 грн бонусами. Два дні писала у підтримку, дзвонила, насилу відписали що можуть ці картки з бонусами об'єднати. Об'єднали так, що тепер замість 4 грн/л всього 1 грн/л!... Читати відгук Все почалось з пропозиції оформити картку від Райффайзен Фішка, обіцяючи 100 грн бонусами і +додатковий фішбек. Оформила картку, стара сторінка з немалою сумою бонусів заблокувалась! Натомість створили мені нову картку Фішка з 100 грн бонусами. Два дні писала у підтримку, дзвонила, насилу відписали що можуть ці картки з бонусами об'єднати. Об'єднали так, що тепер замість 4 грн/л всього 1 грн/л! І ніяких 100 грн обіцяних! Знову пишу у підтримку, зачекайте зачекайте, і самі завершують чат без відповіді на мої питання! Хоча я уточнювала, чи після об'єднання зберігаються бонуси.
Переваги:
Приємний бонус у вигляді балів
Недоліки:
Розводняк з карткою Райффайзен
Неможливо дописатись у підтримку для вирішення проблеми
Вітання! Для того, щоб ми адресували ваше звернення на розгляд партнеру ОККО, прохання вказати номер вашої картки Fishka. Про результат повідомимо додатково.
Как остановить списание с карты, бонусов, виртуальная и пластиковые номера другие чем в приложении. А ваша карта написал 3 номер карты, я так понял объединило в одну это, но на эту карту я не могу зайти закрыть транзакции а 1.01.22 начались списания сети ОККО, каждый месяц 1 числа списуют, как это прикратить? По виртуальной, карте и пластиковым транзакций нет, а... Читати відгук Как остановить списание с карты, бонусов, виртуальная и пластиковые номера другие чем в приложении. А ваша карта написал 3 номер карты, я так понял объединило в одну это, но на эту карту я не могу зайти закрыть транзакции а 1.01.22 начались списания сети ОККО, каждый месяц 1 числа списуют, как это прикратить? По виртуальной, карте и пластиковым транзакций нет, а этой общей с нее идут.
Доброго ранку,Віталію! Дякуємо за звернення. Скоріш за все, відбувається списання протермінованих балів, а саме: Згідно правил участі в програмі (п.7.11), бали, які не були використані учасником для отримання винагороди протягом 2-ох років з моменту їх нарахування, вважатимуться протермінованими і будуть списані з рахунку учасника. Щоб накопичені раніше бали не списувались з рахунку, вам необхідно здійснювати хоча б один раз на місяць покупку з карткою Fishka. Для детальної перевірки інформації по вашому рахунку просимо вас написати на нашу робочу скриньку [email protected] , вклавши туди текст вашого звернення та номери ваших карток Fishka.
+380443693602 вот ещё один номер,якобы Бонусной программы Фишка. Голосовой бот говорит что на счету 600грн и если хочешь ими воспользоваться нажми 1 и т.д. Будьте бдительны!
Вітання! Дякуємо за інформування. На жаль, зараз діє нова схема телефонного шахрайства. Вже проводиться розслідування. Програма лояльності Fishka НЕ здійснює дзвінки з пропозицією використати накопичені бонуси. Рекомендуємо вам не контактувати з шахраями, не здійснювати жодних запропонованих ними замовлень товарів.
Фишкой пользуюсь в основном на заправке ОККО, как правило заправляю полный бак, это где то порядка 1 400 грн., год назад за это начислялось не меньше 115 баллов, но с каждой заправкой все меньше и меньше, последний раз 27 баллов... Теряется интерес, даже порой нет смысла ей пользоваться, хотелось бы узнать у представителей причину уменьшения баллов, сотрудники заправок лишь плжимают... Читати відгук Фишкой пользуюсь в основном на заправке ОККО, как правило заправляю полный бак, это где то порядка 1 400 грн., год назад за это начислялось не меньше 115 баллов, но с каждой заправкой все меньше и меньше, последний раз 27 баллов... Теряется интерес, даже порой нет смысла ей пользоваться, хотелось бы узнать у представителей причину уменьшения баллов, сотрудники заправок лишь плжимают плечами.
Переваги:
Раньше действительно можно было насобирать на интересную вещичку, приятный бонус
Недоліки:
Заниженное начисление баллов, примерно в 3 раза по сравнению с прошлым годом!!! Не интересно
Вітання, Іване! Дякуємо за повідомлення. Ми розуміємо ваше невдоволення, але ми, як програма лояльності Fishka, є лише інструментом для надання пропозицій знижок її учасникам. Умови та розміри знижок формують партнери. Ми не маємо впливу на зміну цін на пальне чи розмірів знижок. Це відноситься до компетенції партнера ОККО. В зв'язку із ростом світових цін на нафту, відбувся ріст цін на пальне. Оскільки мережа АЗК «ОККО» реалізує виключно імпортне пальне, така тенденція не дозволяє збільшити розмір знижки. Для отримання більшої знижки, рекомендуємо розраховуватись карткою Visa Fishka або Fishback від Райфу. Тоді постійна знижка становитиме 1,5 або 2,5 грн\л - на бензин і ДП та 1 або 1,5 грн/л - на Газ.
Долгое время пользуюсь программой фишка. С каждым месяцем все больше негатива. Заметил, чем больше я заправляюсь, тем меньше мне скидка на следующий месяц. Ребята Вы серьезно?) В соседа также эта программа есть на телефоне, но он фанат Вога, так ему дают 2-3 грн скидки на литр, мне 50 коп. как это?) я понимаю, что скидка персональная, но не на... Читати відгук Долгое время пользуюсь программой фишка. С каждым месяцем все больше негатива. Заметил, чем больше я заправляюсь, тем меньше мне скидка на следующий месяц. Ребята Вы серьезно?) В соседа также эта программа есть на телефоне, но он фанат Вога, так ему дают 2-3 грн скидки на литр, мне 50 коп. как это?) я понимаю, что скидка персональная, но не на столько ж разница должна быть, я ведь чаще заправляюсь, а мне такой плевок в лицо!!!! Звонил оператору, спрашивал, в ответ только слышу, что нефть дорожает, все дорожает, больше пока скидку дать не можем. Зато соседу они дают скидку, мне не могут!!! Алгоритма расчета скидки они тоже не знают))) складывается впечатление, что если я перестану заправляюсь на окко, то через пару месяцев мне также дадут скидку больше ( система возврата старых клиентов), а как только стану постоянно заправляться, сразу урежут, дабы поиметь больше денег!!! Ещё один факт : в приложения еталон и Топливо можно купить талон на их Топливо дешевле. Выходит им они скидку дают, плюс сервиси себе ещё навар делают, а напрямую дать клиенту они не могут. Топливо хорошое не только у Вас, так что надо задуматься, стоит ли так поступать с клиентами. На этом все, ухожу на другую сеть
Переваги:
Хорошое Топливо, но есть много других альтернатив
Недоліки:
Непрозрачная система начисление скидки
Отношение к клиенту
Цена на топливо
Обратная связь
Жажда наживы
Расплывчатые ответы компании на отзывы, никакой информатики
Вітання, Артеме! Дякуємо за відгук. Для того, щоб ми змогли перевірити інформацію по вашій картці Fishka, прохання написати нам на електронну пошту [email protected] номер вашого мобільного телефону, зареєстрованого в програмі, та вкласти текст вашого повідомлення.
В приложении указывается, дословно "1000 грн баллами". В саппорте фишки "грн баллы" превращаются просто в "баллы" и считаются как 1 балл = 1 копейка. Может пора исправить текст в приложении? Ибо видя надпись "1000 грн баллами" я рассчитываю на скидку в грн на эту сумму, а не на 1000 копеек. "Спасибо" за настолько непрозрачные условия. Фишка теряет... Читати відгук В приложении указывается, дословно "1000 грн баллами". В саппорте фишки "грн баллы" превращаются просто в "баллы" и считаются как 1 балл = 1 копейка.
Может пора исправить текст в приложении? Ибо видя надпись "1000 грн баллами" я рассчитываю на скидку в грн на эту сумму, а не на 1000 копеек.
"Спасибо" за настолько непрозрачные условия. Фишка теряет весь смысл с такими мизерными преимуществами программы лояльности, особенно учитывая то, что "грн баллами" получены от заправок топливом за долгий период.
Вітання, Євгенію! Дякуємо за коментарі. Вибачте, але не зовсім зрозумілі ваші зауваження. В мобільному додатку баланс рахунку вказаний в грн. балами, вартість винагород - теж. Ми всюди використовуємо це формулювання. Наприклад, якщо у вас в мобільному додатку відображається 1000 грн. балами, це дорівнює 100 000 балів. Тобто, ви можете списати на винагороду, знижку на пальне і т.д. 1 000 грн. Показати 1 відповідь
Доброго Вам і гарного настрою на весь день,отримуючи повідомлення в смс про чергову акцію підьїджаю на АЗС ОКО і дізнаюсь що запропоновані акційні ціни не вірно. Прошу більше не надсилати мені не коректні повідомлення,вельми вдячний
Вітання! Дякуємо за відгук. Для того, щоб ми змогли надати вам відповідь, прохання написати нам в приватні повідомлення в месенджері або на цю електронну пошту [email protected] номер вашого мобільного телефону, на який надійшло повідомлення, і детальніше описати в чому виникла суперечність.
Ничто, не предвещало... и вдруг! После заправки топливом на азс окко , увидел,что ранее предоставленные скидки на топливо по программе лояльности НЕ ПРЕДОСТАВЛЯЮТСЯ, суммарная скидка на топливо = 1 гр. Тутже , именно после оплаты ,изменились условия скидок в приложении фишка. Очень надежно и солидно. Прощай окко
Вітання, Андрію! Дякуємо за звернення. В програмі лояльності Fishka й надалі діють персональні знижки. У зв'язку з впровадженням держрегулювання цін на пальне від 15.05.21 ціни на АЗК були знижені. Відповідно, ми були змушені переглянути умови знижок для всіх учасників програми. Нові умови було надіслано viber або sms-повідомленням, а також інформацію було оновлено на головному екрані додатку Fishka. Якщо ви не отримували від нас інформування про зміну персональних знижок, прохання написати нам у приватні повідомлення в месенджері або на цю скриньку [email protected] , вклавши ваше звернення і номер вашої картки Fishka.
Первый раз заправлялся на окко, у кассира уточнил как проходит персональная скидка, куда и когда возвращают деньги и на что их можно потратить. Девушка подтвердила, что скидка будет 3грн с литра, вернут на карту fishka через сутки, можно будет рассчитываться при заправке. Я залил бак, мне выдали чек, в котором указано, что бонусами 166 гривен. Проходят сутки - деньги не... Читати відгук Первый раз заправлялся на окко, у кассира уточнил как проходит персональная скидка, куда и когда возвращают деньги и на что их можно потратить. Девушка подтвердила, что скидка будет 3грн с литра, вернут на карту fishka через сутки, можно будет рассчитываться при заправке. Я залил бак, мне выдали чек, в котором указано, что бонусами 166 гривен. Проходят сутки - деньги не возвращают, вторые - ничего нет. Начинаю звонить на горячую линию окко интересоваться что такое. Мне отвечают, что зависла система, просят перезвонить позже, перезваниваю неоднократно - ответ тот же Это не большие деньги, но это не хорошо для бизнеса, люди общаются друг с другом и вы теряете потенциальных клиентов. Для примера в сети wog своевременно выводы сделали и сейчас с начислением и оплатой бонусами проблем нет
Вітання, Максиме! Дякуємо за ваш відгук. Для того, щоб ми змогли перевірити та надати вам відповідь, прохання написати нам номер вашої картки Фішка і дату покупки.
При расчете на кассе в магазине Фуршет (Радужный массив) минут 20 ждали код-подтверждение. Не дождавшись код - расплатились без Вашей карты (т. е. баллы небыли начислены на бонусную карту), и только по истечении еще минут 10 пришло запоздалое подтверждение( Это не первый случай в Вашей системе. И, я надеюсь, это происходит не умышленно. Обратившись в Ваш колл-центр попала на очень... Читати відгук При расчете на кассе в магазине Фуршет (Радужный массив) минут 20 ждали код-подтверждение. Не дождавшись код - расплатились без Вашей карты (т. е. баллы небыли начислены на бонусную карту), и только по истечении еще минут 10 пришло запоздалое подтверждение( Это не первый случай в Вашей системе. И, я надеюсь, это происходит не умышленно. Обратившись в Ваш колл-центр попала на очень смешливую Юлю, которой абсолютно все равно что ей говорят и о чем просят помочь. Девушка очень высокого мнения о себе и своих умениях. Надеюсь Вы объясните Юле как надо работать.
Переваги:
часто бывают скидки
Недоліки:
невозможность воспользоваться скидочной картой и отношение к покупателям со стороны некоторых Ваших сотрудников, которые портят имидж Вашего магазина
Вітання, Людмило! Дякуємо за ваші відгуки. Зі свого боку просимо вибачення за ситуацію, яка у вас склалась, та невчасний зворотній зв'язок, скільки ми в основному комунікуємо через наші чат боти, е-пошту. Для можливості перевірити роботу оператора Юлії, напишіть, будь ласка, на нашу робочу е-пошту [email protected] дату дзвінка, номер мобільного телефону, з якого був дзвінок. Розуміємо, що пройшло вже багато часу, але ми будемо вдячні, якщо ви зможете пригадати цю інформацію.
некорректная работы фишки, когда я хотела пополнить лайф дочери, пополнился нерабочий телефон без предупреждения да еще и 3 раза. но самое неприятное это откровенное хамство оператора кол центра. нужно бежать отсюда прочь.
В онлайн магазинах баллы начисляются через раз. При возврате товара списанные баллы не возвращают - уже жду второй месяц. Операторы как роботы - или "мы не владеем информацией" или "ждите". Держит только Оkkо. Уже практически перешел на Wog, потрачу бонусы и выброшу Фишку нах, чего и всем желаю.
Доброго дня! Богдан, вкажіть, будь ласка, номер картки Фішки з якою здійснюєте покупки в он-лайн магазинах, щоб ми могли з'ясувати чому виникла така ситуація та виправиити її.
Ваш мобільний додаток досить глючний, ні про що, але менше з тим... 1 вересня на ОККО замовив знижку за бали, казали, що через 7 днів прийде СМС про активацію знижки. Вже дев'ятий день нічого не приходить. Подзвонив на гарячу лінію, сказали, що в мене телефонний номер не активований. Дуже дивно: СМС з різними рекламними пропозиціями приходить, і на e-mail теж,... Читати відгук Ваш мобільний додаток досить глючний, ні про що, але менше з тим... 1 вересня на ОККО замовив знижку за бали, казали, що через 7 днів прийде СМС про активацію знижки. Вже дев'ятий день нічого не приходить. Подзвонив на гарячу лінію, сказали, що в мене телефонний номер не активований. Дуже дивно: СМС з різними рекламними пропозиціями приходить, і на e-mail теж, за багато років від реєстрації номер не змінювався. І тільки сьогодні мені кажуть, що я маю підтвердити телефонний номер. Прислали якийсь СМС з кодом, щоб я їм продиктував. Продиктував, активували. І звідки, скажіть мені, я мав знати за всі ці роки з вами, що взагалі треба активувати у вас свій номер телефона? Навіщо? Зрештою, якщо ви на цьому наполягаєте, то чому не можна зробити так, щоб був варіант робити це онлайн. Це дуже важко? Надто зручно для клієнта? Так само, як і знижку за бали активувати онлайн, а не їхати виключно на АЗС, щоб там через касира цю знижку активувати? Я б нічого не казав, якби в інших сервісах було б так само, але ж ні. Це, виявляється, саме ваша "фішка".
1 згоден
Fishka - програма лояльності
Fishka (Фішка) - це бонусна програма для покупців, які хочуть отримувати винагороди, бонуси та знижки за те, що віддають свою перевагу і купують товари та послуги у партнерів програми. У бонусній програмі Fishka ви можете: накопичувати бонуси за щоденні покупки заробляти додаткові бали за участь в акціях обмінювати бали на... детальніше
Довге очікування винагороди.
В березні місяці помітив акцію, пилосос зі знижкою за 8750, в мене вже боло 7000 бонусів, попросив друга щоб перекинув мені свої 1500 і ще заправився до... Читати відгук Декілька років збирав бонуси fishka, з думкою що назбираю і куплю щось нормальне. Через деякий час побачив що саме я хочу і вирішив що буду збирати 9500 балів щоб купити пилосос DOSCH.
В березні місяці помітив акцію, пилосос зі знижкою за 8750, в мене вже боло 7000 бонусів, попросив друга щоб перекинув мені свої 1500 і ще заправився до повного і все, бонусів вистачає.
30.03.2024 зробив замовлення через додаток, потім зателефонував менеджер, сказав що пилосос приїде на будь яку заправку 13.04.2024, ЧУДОВО!
Сьогодні на дворі 18.04.2024, починаючи з 13.04.2024 я вже декілька разів телефонував на гарячу лінію, відповідь що перший що другий раз -"Чекайте СМС". Вчора написав в додатку телеграм, відповідь та сама, чекайде 3 дні, оператор вас повідомить через 3 дні коли чекати пилосос. Також написав скаргу на пошту, теж чекаю відповіді.
А ще вирішив що тут теж не буде зайвим написати про ситуацію яка склалась. Бо не сильно приємно дак довго збирати бали, а потім чекати ще і ще і ще, і без чіткої відповіді коли саме приїде винагорода.
Може менеджер який займається відгуками на цьому сайті, зможе мені відповісти?
Номер карти фішка - 1008979588986
Розчарована
І от завантажила нарешті додаток фішка
Почитала коменти.
І вирішила ,що воно мені не потрібно.
Один негатив.
Його і так забагато
І окко тепер не буде в пріоритеті.
І смартфон лишім додатком не потрібно перевантажувати
Скарга на працівників окко.
Некоректне нарахування балів
1) В кінці жовтня відкрито карту Visa Fishka. Згідно правил акції протягом 30 днів повинен був діяти кешбек за розрахунки в торгівельних мережах. На жаль, останній кешбек нараховано 31/10/2023.
2) згідно правил при купівлі пального на АЗС ОККО і розрахунку платіжною карткою Visa Fishka має сумуватися персональний кешбек та кешбек Visa Fishka (операція від 03/11/2023 кешбек лише 2... Читати відгук Добрий день!
1) В кінці жовтня відкрито карту Visa Fishka. Згідно правил акції протягом 30 днів повинен був діяти кешбек за розрахунки в торгівельних мережах. На жаль, останній кешбек нараховано 31/10/2023.
2) згідно правил при купівлі пального на АЗС ОККО і розрахунку платіжною карткою Visa Fishka має сумуватися персональний кешбек та кешбек Visa Fishka (операція від 03/11/2023 кешбек лише 2 грн/л)
3) чому після реєстрації у цій програмі та об'єднанні рахунків кешбек став менший (до того діяв 3грн/л без ніяких додаткових заходів)
Номер карти Fishka 1008978678022
Прохання прокоментувати
1) Ці умови діють при відкритті картки з 1.11.23. Ваша пропозиція діяла тільки до 31.10.23.
2) З 01.11.23 у ваш персональний Fishback 2,50 грн/л на бензин та + 1 грн/л – при купівлі бензину та розрахунку карткою Visa Fishka
3) Досліджуємо це питання. Просимо вибачення за незручності і хочемо повідомити, що вам щойно було донараховано різницю балів. Показати 1 відповідь
Стабільно мала знижка для постійних клієнтів
Бонуси за розрахунками карткою Райффайзен банку не нараховуються
Не працює система підтримки!
Мала знижка
Списание бонусов, моих
Пользуясь именем компании работают мошенники
Голосовой бот говорит что на счету 600грн и если хочешь ими воспользоваться нажми 1 и т.д.
Будьте бдительны!
С каждым разом все меньше и меньше....
Для отримання більшої знижки, рекомендуємо розраховуватись карткою Visa Fishka або Fishback від Райфу. Тоді постійна знижка становитиме 1,5 або 2,5 грн\л - на бензин і ДП та 1 або 1,5 грн/л - на Газ.
Не прозрачная система
удивление!
Очень непонятно
Может пора исправить текст в приложении? Ибо видя надпись "1000 грн баллами" я рассчитываю на скидку в грн на эту сумму, а не на 1000 копеек.
"Спасибо" за настолько непрозрачные условия. Фишка теряет... Читати відгук В приложении указывается, дословно "1000 грн баллами". В саппорте фишки "грн баллы" превращаются просто в "баллы" и считаются как 1 балл = 1 копейка.
Может пора исправить текст в приложении? Ибо видя надпись "1000 грн баллами" я рассчитываю на скидку в грн на эту сумму, а не на 1000 копеек.
"Спасибо" за настолько непрозрачные условия. Фишка теряет весь смысл с такими мизерными преимуществами программы лояльности, особенно учитывая то, что "грн баллами" получены от заправок топливом за долгий период.
Дуже вдячний за розуміння
Неожиданно...
После заправки топливом на азс окко , увидел,что ранее предоставленные скидки на топливо по программе лояльности НЕ ПРЕДОСТАВЛЯЮТСЯ, суммарная скидка на топливо = 1 гр. Тутже , именно после оплаты ,изменились условия скидок в приложении фишка. Очень надежно и солидно. Прощай окко
Заправка на окко 3грн скидки с 1л топлива
Проходят сутки - деньги не... Читати відгук Первый раз заправлялся на окко, у кассира уточнил как проходит персональная скидка, куда и когда возвращают деньги и на что их можно потратить. Девушка подтвердила, что скидка будет 3грн с литра, вернут на карту fishka через сутки, можно будет рассчитываться при заправке. Я залил бак, мне выдали чек, в котором указано, что бонусами 166 гривен.
Проходят сутки - деньги не возвращают, вторые - ничего нет.
Начинаю звонить на горячую линию окко интересоваться что такое. Мне отвечают, что зависла система, просят перезвонить позже, перезваниваю неоднократно - ответ тот же
Это не большие деньги, но это не хорошо для бизнеса, люди общаются друг с другом и вы теряете потенциальных клиентов.
Для примера в сети wog своевременно выводы сделали и сейчас с начислением и оплатой бонусами проблем нет
хамское отношение к покупателям и невозможность воспользоваться бонусной картой
в основному комунікуємо через наші чат боти, е-пошту. Для можливості перевірити роботу оператора Юлії, напишіть, будь ласка, на нашу робочу е-пошту [email protected] дату дзвінка, номер мобільного телефону, з якого був дзвінок. Розуміємо, що пройшло вже багато часу, але ми будемо вдячні, якщо ви зможете пригадати цю інформацію.
Бегите прочь
плохой сервис
Отвратительный сервис
Ненужная вещь
Додаток для мобільного телефона