Fishka - програма лояльності відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Фішка ОККО, фішка Аваль, фішка Фуршет, фішка АЛЛО
Fishka - програма лояльності
2.1 5
130 відгуків / 28785 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Программы, акции

Гость Гость 1 липня, 2025 год
Националисты!
Кто зарегистрирован на русском языке или пишет на русском, "пролетает" во всех акциях и программах. Но когда приходишь отдавать деньги, тогда им похер на каком языке говорит человек.
Цель одна - бабло! Твари!

Немає сертифікату

Марія Марія 5 червня, 2025 год
Доповню свій відгук: шахраї! У підтримці розповідають, що сертифікат Метро був надісланий у Вайбер, а по факту його ніде немає, ні у пошті, ні у вайбері, ні у телеграмі, ні в смс. Поверніть списані бали!
Fishka Відповідь представника Fishka 9 червня, 2025 год
Вітання! Напишіть, будь ласка, номер звернення або номер вашої картки Fishka для того, щоб ми змогли перевірити і надати вам відповідь.

Немає замовленого сертифікату

Марія Марія 5 червня, 2025 год
Обміняла бали на сертифікат Metro, бали списались, сертифікату так і немає. Навіть не знаю, що ще треба коментувати. Не рекомендую.

Недонарахування балів від партнера програми. Повна відсутність інформації

Дмитро Дмитро 22 квітня, 2025 год
Було не донараховано бали при купівлі в інтернет магазині партнері програми лояльності. Оформив заявку на гарячій лінії. Надіслав всі необхідні документи. Відповіді ніякої. Перетелефонував на гарячу лінію знову, відповідь: очікуйте, можливо вам донарахують, можливо ні. Можливо повідомлять. можливо ні. Хочете дзвоніть ще і питайте, не хочете, то нам навіть легше! і тому подібне. Купа тексту і ніякої конкретики. Це вже... Читати відгук Було не донараховано бали при купівлі в інтернет магазині партнері програми лояльності. Оформив заявку на гарячій лінії. Надіслав всі необхідні документи. Відповіді ніякої. Перетелефонував на гарячу лінію знову, відповідь: очікуйте, можливо вам донарахують, можливо ні. Можливо повідомлять. можливо ні. Хочете дзвоніть ще і питайте, не хочете, то нам навіть легше! і тому подібне. Купа тексту і ніякої конкретики. Це вже не вперше не донарахування балів. Кожен раз нуль реакції. Ні одного разу ніхто не повідомив про результат. Хоч якісь. Категорично нікому не рекомендую дану програму.
Fishka Відповідь представника Fishka 22 квітня, 2025 год
Вітання! Напишіть, будь ласка, номер звернення або номер вашої картки Fishka для того, щоб ми змогли перевірити і надати вам відповідь.

Питання бали.

Гость Гость 28 січня, 2025 год
Доброго вечора. Сьогодні заїхав на Вашу заправку хотів використати бонуси. Дівчина повідомила що один бал одна гривня. Було взято товару на суму 698 грн. 462 бала до сплати 236 грн. Сказали доплатить 620 грн.
Fishka Відповідь представника Fishka 30 січня, 2025 год
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону або номер картки Fishka.

Тупий розвод на похід в банк

Гость Гость 23 січня, 2025 год
Намагався зареєструвати акаунт, банк відхилив без жодних пояснень - приходьте у відділення типу вам пояснять…
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Тупа маніпуляція з отриманням даних з Дії, очікую завтра що задовбуть смс та листами
Fishka Відповідь представника Fishka 27 січня, 2025 год
Вітання! Ви можете детальніше ознайомитись із умовами оформлення картки Visa Fishka від Райфу на нашому сайті https://myfishka.com - Партнери - Raiffeisen Bank. У випадку виникнення запитань - прохання детальніше описати суть вашого звернення на робочу скриньку [email protected]

Fishka Online = шахрайство

Дмитро Дмитро 25 жовтня, 2024 год
Fishka Online обіцяє кешбек від онлайн покупок на різних торгових площадках. На практиці з 20 замовлень кешбек отриманий лише за 2 найдешевші, останні висять в статусі "у резерві" вже більше півроку. Підтримки вважайте просто не існує (онлайн чату немає, відповідь на звернення - 2 тижні, телефонна підтримка - це окрема тема для обговорення). Все що там відповіли: "А нам з... Читати відгук Fishka Online обіцяє кешбек від онлайн покупок на різних торгових площадках. На практиці з 20 замовлень кешбек отриманий лише за 2 найдешевші, останні висять в статусі "у резерві" вже більше півроку. Підтримки вважайте просто не існує (онлайн чату немає, відповідь на звернення - 2 тижні, телефонна підтримка - це окрема тема для обговорення). Все що там відповіли: "А нам з іншого боку не підтверджують". В той же час на інших подібних сервісах виплати проходять в 90-100% випадках. Так що, інакше, як шахрайство я цей сервіс не розцінюю. НЕ РЕКОМЕНДУЮ з ними взагалі мати справ. Ваші кошти підуть в іншому напрямку, ніж ви плануєте
Fishka Відповідь представника Fishka 28 жовтня, 2024 год
Вітання, Дмитро! Нам прикро, що у вас склалась така думка. Бали за покупку нараховуються впродовж 90 днів після її підтвердження та отримання, якщо були дотримані всі умови, вказані безпосередньо до кожного інтренет-магазину в описі, а за бронювання житла на сервісах типу Booking - протягом 90 днів з моменту проживання.

Якщо пройшло більше зазначеного терміну, а бали не нараховані, для перевірки ми просимо надати нам наступну інформацію:
• № картки Fishka або номер вашого мобільного телефону
• дату покупки
• номер замовлення
• суму замовлення
• копію чеку про оплату та отримання замовлення та скрін мейлу про підтвердження замовлення від інтернет-магазину
• посилання на товар (якщо покупка була здійснена в AliExpress). Цю інформацію ви можете надіслати в чат-боті Fishka, де є зв'язок з оператором 24/7, або ж на нашу електронну скриньку [email protected].

Фишка, вы воры, аферисты и мародёры!

Дмитрий Дмитрий 23 жовтня, 2024 год
На протяжении года я по мелочи покупал автогаз в т.н. "кошелёк топлива" в приложении. Т.к. я сейчас не в Украине и в ближайшее время возвращаться не собираюсь, то 18.10.2024 около 14:00 перевёл остаток (14 литров) автогаза на карту фишка своего отца. При заправке оператор не увидел этого газа, после чего я связался с поддержкой на "горячую линию". Оператор помочь... Читати відгук На протяжении года я по мелочи покупал автогаз в т.н. "кошелёк топлива" в приложении. Т.к. я сейчас не в Украине и в ближайшее время возвращаться не собираюсь, то 18.10.2024 около 14:00 перевёл остаток (14 литров) автогаза на карту фишка своего отца. При заправке оператор не увидел этого газа, после чего я связался с поддержкой на "горячую линию". Оператор помочь не смогла, да и не хотела. Проигнорировав мои заявления о наличии у меня электронной квитанции, указала, что не видит этой транзакции и приняла "письмове звернення". Обещали ответ в течении 3-х дней, ответа так и нет. ВОРЫ! Я не обеднею на эти копейки, вы не разбогатеете, но вот информационную волну на тему того, что вы обокрали пенсионера я подниму.

Результат - готовлю обращение в правоохранительные органы и СМИ. Придам случаю максимальную огласку.
Переваги:
  1. отсутствуют.
Недоліки:
  1. воры, аферисты и мародёры.
Fishka Відповідь представника Fishka 28 жовтня, 2024 год
Вітання! Згідно проведеної перевірки, ми бачимо, що відбувся успішний переказ 14,3 л газу учаснику з іменем Іван за номером телефону +38098****103. Для перегляду інформації про переказані літри, рекомендуємо клієнту, якому було переказано літри, залогуватися у застосунку Fishka за цим номером телефону. Бачимо, що смс-інформування про переказ літрів було відхилено.

Лохотрон окко з віза фішка від райфу

Гость Гость 18 вересня, 2024 год
У додатку пишуть, що при розрахунку карткою віза фішка від райфу нарахують 8грн за літр, оформила картку, почекала три дні, заправилась, а нарахували лише 3 грн за літр, лохотрон.
Fishka Відповідь представника Fishka 19 вересня, 2024 год
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону або номер картки Fishka.

Фішка нафіга вона

Сергій Сергій 1 вересня, 2024 год
Ніколи не знав про якісь бонуси, що накопичуються, поставив застосунок а там більше 1000 ціх балів, прочитав що можна на щось обміняти, обміняв на якісь термос і забув, приходить смс заберіть нагороду зє нагорода, ну ладно, приходжу, нема термоса бали списані, фішка дякую вам що поперли бали я тепер не напрянаюсь
Fishka Відповідь представника Fishka 19 вересня, 2024 год
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону або номер картки Fishka.

Крадії бонусних грошей

Гость Гость 21 липня, 2024 год
Збирав бонусні кошти, але одного дня їх стало меньше, не вистачає близько 900 грн. На гарячій лінії повидомляють, что хтось під'єднався до моєї карти і вин списав гроші, при цьому я не бачу списань у своєму додатку. Зателефонував на гарячу лінію Окко оператор повідомив, що мннеджер Фішки розглянув моє звернення и видав висновок, що це я когось підключив і... Читати відгук Збирав бонусні кошти, але одного дня їх стало меньше, не вистачає близько 900 грн. На гарячій лінії повидомляють, что хтось під'єднався до моєї карти і вин списав гроші, при цьому я не бачу списань у своєму додатку. Зателефонував на гарячу лінію Окко оператор повідомив, що мннеджер Фішки розглянув моє звернення и видав висновок, що це я когось підключив і надав доступ комусь до своїх бонусних грошей.
Тобто, скоріш за все, самі працівники Фішки крадуть вашв бонусні кошти, а потім клієнтам кажуть якусь маячню і не повертають вкрадені гроші.
Fishka Відповідь представника Fishka 22 липня, 2024 год
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону або номер картки Fishka. Показати 1 відповідь

Call centre

Гость Гость 9 липня, 2024 год
Цілий день дзвоню,при зʼєднані з операторам або ніхто не підносить або підносить і тишина і зразу оцінка оператора,просто збиває оператор кидає трубку. Коли вже додзвонився то вже під час розмови тупо почалась тишина в трубку і це не проблеми з мережею
Недоліки:
  1. Кол центр
Fishka Відповідь представника Fishka 11 липня, 2024 год
Вітання! Зараз труднощів із додзвоном на гарячу лінію немає. Для перевірки по вашому запиту - прохання вказати номер вашої картки Fishka, дату й час дзвінка на ГЛ. Дякуємо.

ОККі повилазили

Гость Гость 24 травня, 2024 год
Вирішив скористатися персональною пропозицією від Фішка страхування.
Мало того, що цілий день дізнавався де мої кошти чи страховка так ще й фіш-бек ніхто не повернув, бо тільки із-за цього повівся.
На телефонні дзвінки не відповідатимуть і зворотного зв'язку не має. Говорять пишіть на скриньку і телефонуйте в страхову(в мене ОККі повилазили від такого обслуговування)
А ще, коли дізнавався куди пішли... Читати відгук
Вирішив скористатися персональною пропозицією від Фішка страхування.
Мало того, що цілий день дізнавався де мої кошти чи страховка так ще й фіш-бек ніхто не повернув, бо тільки із-за цього повівся.
На телефонні дзвінки не відповідатимуть і зворотного зв'язку не має. Говорять пишіть на скриньку і телефонуйте в страхову(в мене ОККі повилазили від такого обслуговування)
А ще, коли дізнавався куди пішли мої кошти, то проганяють через дуже підозрілу контору!!!
100% - Не раджу брати в них автоцивілку - собі дорожче!!!

І ще, для чого робити закусочну із заправки???
Fishka Відповідь представника Fishka 27 травня, 2024 год
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону.

кантора жуликов

Олег Олег 30 січня, 2024 год
Объявили скидку на топливо за регистрацию карты Райффайзена. Так скидка 2.5-3.5грн, а с картой Райффайзен якобы будет 7.5-8.5грн.
В итоге оформляешь эту карту, и бац - у тебя в приложении уже скидка без карты 1 грн, а с картой райф 2 грн :)) . А у тех кто не оформлял карту - осталась скидка 2.5/3.5 грн ).
Принципально теперь перейду... Читати відгук
Объявили скидку на топливо за регистрацию карты Райффайзена. Так скидка 2.5-3.5грн, а с картой Райффайзен якобы будет 7.5-8.5грн.
В итоге оформляешь эту карту, и бац - у тебя в приложении уже скидка без карты 1 грн, а с картой райф 2 грн :)) . А у тех кто не оформлял карту - осталась скидка 2.5/3.5 грн ).
Принципально теперь перейду на другую заправку, раз аферами такими занимаются, то теперь не удивляюсь уже слухам , что бензин розбавляют.
Видно, что склонны к обману, Фишка и ОККО - одна контора
Fishka Відповідь представника Fishka 31 січня, 2024 год
Вітання! Для того, щоб ми перевірили інформацію по вашому рахунку,прохання адресувати звернення на нашу робочу скриньку [email protected], вказавши номер вашого мобільного телефону.

Саме хуже обслуговування

Гость Гость 14 грудня, 2023 год
Заправщик відказався заправляти авто газом бо"не хочу пачкатись" краще заправлятися на вог качество обслуговування вище
Fishka Відповідь представника Fishka 15 грудня, 2023 год
Вітання! Нам прикро, що ви стали свідком неякісного обслуговування. Напишіть, будь ласка, номер вашої картки Fishka, адресу АЗК, дату та час візиту, щоб ми змогли передати інформацію партнеру ОККО для проведення перевірки та виправлення.

Витрата часу...велика.

Володимир Володимир 11 грудня, 2023 год
Роблю репост свого відгуку від 19.11.23
Мої проблеми почались із моменту оформлення картки Фішка від Райффайзен і спроб отримання додаткового кешбеку. Сама картка була оформлена і надіслана мені банком без питань, активація теж ніяких складностей. Замовив у кінці жовтня, отримав 31 жовтня, активував 1 листопада. Намагався додати картку у додатку Фішка, без результатів. 2.11.23 дзвінок на службу підтримки, "помічник"... Читати відгук
Роблю репост свого відгуку від 19.11.23
Мої проблеми почались із моменту оформлення картки Фішка від Райффайзен і спроб отримання додаткового кешбеку. Сама картка була оформлена і надіслана мені банком без питань, активація теж ніяких складностей. Замовив у кінці жовтня, отримав 31 жовтня, активував 1 листопада. Намагався додати картку у додатку Фішка, без результатів. 2.11.23 дзвінок на службу підтримки, "помічник" (в лапках, бо з більше на шкідника схоже) запевнив, що протягом 2 діб все буде автоматично додане..."чекайте" (зараз дуже не люблю це слово уже, бо це постійно вживаєме слово у тех підтримці Фішки) і з 3.11.23 все буде. Чекаю, але 3.11.23 все те саме: у додатку при скануванні картки відмова (немає у системі). Отже в телефонному режимі фіксуємо звернення, обіцяно протягом 5 робочих днів вирішення питання. Після звернення 3.11.23 цього ж дня у Фішці вже відображаються перші 100 балів за активацію картки Фішка від Райффайзен...радію, вирішилось питання і у додатку вона відображається. 4.11.23 тестовий зашив 15 літрів, додаткового кешбеку не нараховано. Пишу у тех підтримку, чого так. Прикладаю скріни додатку та іншу інформацію для ідентифікації. Перша відповідь "Вашої картки немає у системі, ОЧІКУЙТЕ" Перепитую, а її точно немає у "стстемі", бо у мене у додатку вона є і скріни додатку вище наведено. У відповідь "на який номер вона оформлювалась"...звісно простіше питати, чим читати що було написано вище. Друга відповідь: у вас Фішка додаток і Фішка від Райффайзен на різні номери телефона прикріплені і тому так (якщо перекласти, то самі винуваті). Тобто в системі вона вже є, хоча секунду тому її не було..містика. Чи бажаю я об'єднати картки. Звісно бажаю. Але чому у додатку для спільного з накопичення балів у мене все є, а у "системі" - ні...відповісти так і не змогли. Тобто гаманці для спільного накопичення об'єднались, а профілі очікуйте, я бачу вашу заявку 3.11.23. Доречі, спочатку заявку теж у "системі" не було видно. 8.11.23 знов змушений залити 15 тестових літрів...результат той самий. Знов звернення у Вайбері на тех підтримку. Знов одні і ті самі питання. Цікавлюсь, чи не простіше подивитись сторіз спілкування з абонентом чим мені знову писати кілометри пояснень і скоіншотів. Виявилось - можливо! Знов "очікуйте" 5 робочих днів від вашого звернення на об'єднання. Питаю прямо, коли саме настане ця очікувана дата. Відповідь - це буде 10.11.23, на ранок цього дня вже все буде ок. Що ще не сподобалось, коли змушений очікувати відповіді оператора 3 години, з'являєть дівчина помічник, пише добрий день, чи ваше питання актуальне і в цю ж хвилину (в прямому сенсі цього слова) чат завершено, ви не відповідали чи якось так. Пишу чи це ж нормально, коли людина очікує 3 години і потім у абонента є меньше ніж 60 секунд, щоб спіймати оператора? Більше так не робили...
І от ранок 10.11.23...стабільність. "Чекаю"...біля 15.00 дзвоню на тех підтримку. Вже знайомий голос Андрія починає мені розповідати, що я значить відстканував не ту картку, якщо мені не надходить додатковий фішбек від Райфу. Говорить на стільки впевнено, що у мене таке враження, що то він у жіночій подобі (немає касирів чоловіків на моїй АЗС ОККО, це я точно знаю) її особисто сканував тільки що. Питаю, чи він точно впевнений у цьому (що я відстканував не ту картку, бо якось деменцією на страждаю, документи про проф пригодність у наявності) і як там моє звернення від 3.11.23, яке на ранок цього дня вже 100% мало було вирішено. І виявляється, що воно таки є і воно ще в опрацюванні. "Очікуйте"... Кажу "не хочу"...я з 2.11.23 спілкуюсь із підтримкою, наче то я у ній працюю. Андрій не може сказати коли, не може сказати...хто може сказати коли і взагалі він тут лише для інформування мене (про що я і так вже у курсі) і він свою роботу зробив. Питаю, чи не є Андрій підсандим працівником від іншої мережі АЗС, бо у мене це єдине пояснення такої "допомоги", коли протягом тижня нічого не можуть зробити і клієнт вже готовий перейти до конкурентів, бо постійно вислуховувати який він рукожоп якось набридає. Про що і кажу, що я чекаю цей день і надалі перехожу до іншої мережі АЗС, а якщо наша розмова записується, то нехай керівництво поцікавиться його роботою і скільки літрів палива за місяць від них піде до іншого оператора. І о диво...через 2 години все активовано, все приєднано, в мене смс та електронка завалена повідомленнями, що все добре і користуйтесь на здоров'я. 11.11.23 заправка і дійсно все добре, додатковий кешбек від Райфу одразу вісить у резерві. Але за 4.11.23 та 8.11.23 ніякого додаткового кешбеку. Знов спілкування із службою підтримки і "очікуйте" 5 робочих днів ми фіксуємо ваше звернення (спочатку спілкування все те саме, купа питань і повне небажання переглядати історію і повідомлення вище). Як можна було здогадатись одразу...5 робочих днів пройшли без результату. 17.11.23 знов служба підтримки і тут вже виявляється, що за 8.11.23 мені і не повинен надходити кешбек від Райфу, бо по умовам хто оформив у жовтні картку, то у листопаді має кешбек додатковий тільки при заправці по вихідним. Питаю, а те що активував її у листопаді і вже більше 2 тижнів спілкуюсь із співробітниками підтримки, бо воно не працює як треба...то як? Ну ок, 8.11 не вихідний, а 4.11.23 вихідний, що із цим робити? Звернення є, 5 робочих днів минуло...який результат. От думаю вже можна здогадатись ... Відповідь "очікуйте", бо звернення ще на розгляді.
Якщо коротко, то витрата часу колосальна, служба підтримки весь час намагається переконати, що накосячили саме ви, але якщо ви наполягаєте на своєму...виявляється, що все таки то не ви і треба "почекати". При чому, коли зазначений термін "почекання" проходить, то служба підтримки... знову переконує вас, що то саме ви щось зробили не так...ну кого цікавить чи є вже у "системі" звернення і яка там історія у тому чаті. Йде 17 доба спілкування із "підтримкою"...
От у мене виникло кілька питання:
1. Навіщо декларувати розгляд звернення у 5 робочих днів, коли ви не розглядаєте їх у зазначений вами ж термін?
2. Не спадало на думку, що багато звернень то як раз і тому, що система не роботоспроможна, постійні проблеми от того люди і звертаються до підтримки. Схоже, що у вас є системні проблеми.
Переваги:
  1. Все нормально процювало до першого "але"
Недоліки:
  1. Кожен раз оператор задає одні і ті самі питання по декілька раз...і зовсім не важливо, що пару секунд/рядків тому ви вже на них відповідали. На одне і те саме питання різні, діаметрально протилежні відповіді від служби підтримки. Жодного звернення не було розглянуто за декларовані терміни.
Fishka Відповідь представника Fishka 12 грудня, 2023 год
Вітання, Володимир! Нам дуже прикро, що у вас виник такий негативний клієнтський досвід. Цілком розуміємо вас і просимо вибачення за принесені незручності. Через велику кількість звернень, на жаль, дійсно зараз не встигаємо надавати відповідь у зазначені терміни, працюємо над вирішенням цього. Обовязково все перевіримо та надамо вам оперативну відповідь, але для цього прохання написати номер вашої картки Fishka.

Бережіть свої нерви, не зв'язуйтесь з Фішкою

Микола Микола 19 жовтня, 2023 год
Виникла проблема з отриманням винагороди. Писали вже і сюди відгуки і кучу звернень на гарячу лінію і в службу підтримки - просто тягнуть час. Питання не вирішують, списані кошти не повертають, винагорода не доставлена від 6 жовтня ще.
Недоліки:
  1. ШАХРАЇ
Fishka Відповідь представника Fishka 19 жовтня, 2023 год
Вітання, Миколо! Внаслідок технічного збою виникла дана неприємна ситуація. Проблему вже вирішено, всі сертифікати щойно було надіслано на вашу електронну скриньку. Перевірте, будь ласка. Ми просимо вибачення за принесені незручності.

Шахраї!!! Обкрадають накопичені бали!

Гость Гость 13 жовтня, 2023 год
Краще не зв’язуватись! За бали, що були на карті замовили сертифікати у Епіцентр, бали знялись, сертифікатів нема! З понеділка звоню, обіцяли розібратись за 5 робочих днів - не розібрались. Сума немала. Не користуйтесь взагалі їх програмою! один негатив від самої назви наразі!
Недоліки:
  1. Шахраї!
Fishka Відповідь представника Fishka 16 жовтня, 2023 год
Вітання! Напишіть, будь ласка, номер вашої картки Fishka. Обов'язково перевіримо та допоможемо у вирішенні питання. Показати 1 відповідь

⛔️⛔️⛔️КАТЕГОРИЧНО ЗАСТЕРІГАЮ ВАС ЗВЯЗУВАТИСЯ З ДАНИМ ПРОЕКТОМ ДЛЯ ВИКАЧУВАННЯ ГРОШЕЙ!!!

☠???????????☠ ☠???????????☠ 26 вересня, 2023 год
ЗАСТЕРІГАЮ ЗВЯЗУВАТИСЬ ЗІ ШАХРАЯМИ з ФІШКА!!!
Я довгі роки заправляв поні баки на "ОККО" і до них впринципі притензій нема окрім ціни, яку вони завишають і саме цю різницю перераховують як Фішбек)) А ось чи має компанія ОККО відношення до шахрайських дій у самій компанії Фішка - питання?!
Ф І Ш К А -
Тут розводять людей! Моя сім'я накопичили... Читати відгук
ЗАСТЕРІГАЮ ЗВЯЗУВАТИСЬ ЗІ ШАХРАЯМИ з ФІШКА!!!
Я довгі роки заправляв поні баки на "ОККО" і до них впринципі притензій нема окрім ціни, яку вони завишають і саме цю різницю перераховують як Фішбек)) А ось чи має компанія ОККО відношення до шахрайських дій у самій компанії Фішка - питання?!
Ф І Ш К А -
Тут розводять людей! Моя сім'я накопичили на двох їхніх гаманцях доволі велику суму коштів, а при спробі об'єднати гаманці система заглючила і зрештою вони заблокували гаманець! На гарячій лінії мені повідомили що можливо і не розблокувати мій гаманець, причини не назвали! Я вважаю що це цілеспрямоване шахрайство за яке я буду подавати до суду! Це мої кошти які я заробив і просто мав необачність довірити "фішка" ! Бонусная программа Fishka Фишка - ⛔️⛔️⛔️КАТЕГОРИЧНО ЗАСТЕРІГАЮ ВАС ЗВЯЗУВАТИСЯ З ДАНИМ ПРОЕКТОМ ДЛЯ ВИКАЧУВАННЯ ГРОШЕЙ!!!
2 не згодні
Fishka Відповідь представника Fishka 27 вересня, 2023 год
Вітання! Перевірили інформацію, бачимо, що системою відбулось блокування можливості отоварення балів через перевищення вами спроб об'єднання рахунків. Щойно виправили це, ви можете успішно отоварювати бали. Гарного дня!

Шкодую витраченого часу

Віктор Віктор 15 вересня, 2023 год
Оформили Віза фішка карту. Толку нуль. Вже разів п'ять телефонували на гарячу лінію. Кешбек 5% обіцяний -немає. До 5,5 л додатково теж. Максимум 2 грн.
Звернення обробляються протягом 5 робочих днів. Це нормально?
Переваги:
  1. Немає
Недоліки:
  1. Суцільний негатив
Fishka Відповідь представника Fishka 18 вересня, 2023 год
Вітання! Напишіть, будь ласка, номери ваших карток Fishka. Обов'язково перевіримо та надамо відповідь. Вибачте за незручності.

Ненавчений персонал

Гость Гость 25 серпня, 2023 год
Доброго дня! Прохання навчити продавців консультантів знати все о товарі який продається. А словосполучення «я нічого не знаю» одразу геть відбиває бажання щось купити
Fishka Відповідь представника Fishka 28 серпня, 2023 год
Вітання! Дякуємо за відгук. Напишіть нам, будь ласка, на [email protected] номер телефону, який вказаний в анкеті, вкажіть адресу АЗК та ваші зауваження. Ваші зауваження буде передано відповідальним фахівцям.

Занижений фішбек

Степан Степан 10 липня, 2023 год
Доброго дня !Заправляюсь в мережі Окко постійно по декілька разів на місяць .З кожним місяцем постійного користування фішбек знижуються , пропорційно знижуючи лояльність до АЗС , оскільки дружина, яка заправляється рідше , фішбек в 2 рази вище аніж в моєму випадку.Полягає питання , чому для постійних клієнтів знижується розмір бонусів ?І чи можливо переглянути розміри бонусів по моїй фішці 1008926021054
Fishka Відповідь представника Fishka 11 липня, 2023 год
Вітання! Дякуємо за звернення. Ми, як програма лояльності Fishka, є лише інструментом для надання пропозицій знижок її учасникам. Умови та розміри знижок формує партнер ОККО. Ми надіслали запит на розгляд по вашому питанні партнеру ОККО. Проінформуємо вас про результат.

Незрозумілий fishback

Олександр Олександр 23 червня, 2023 год
Багато років заправляюсь з фішкою на ОККО. Маю fishback 1 грн. Приятель зареєструвався менше року тому та має 5грн. Це принцип лотереї? Тоді краще заправлятися на інший АЗК з меншими цінами
Переваги:
  1. Немає
Fishka Відповідь представника Fishka 23 червня, 2023 год
Вітання! Дякуємо за звернення. Ми, як програма лояльності Fishka, є лише інструментом для надання пропозицій знижок її учасникам. Умови та розміри знижок формує партнер ОККО. Для того, щоб ми надіслали партнеру запит на розгляд, прохання адресувати ваше звернення на нашу робочу скриньку [email protected] і обов'язково вказати ваш мобільний номер телефону, зареєстрований в програмі.

Пароль для фишки

Гость Гость 20 квітня, 2023 год
Интересно, какой идиот придумал пароль для фишки? Как можно запомнить такую чудную комбинацию?Перестал заправлятся, не могу пользоваться картой лояльности!
Fishka Відповідь представника Fishka 24 квітня, 2023 год
Вітання! Просимо вибачення за очікування. Ми розуміємо вас, але такі вимоги до паролю було впроваджено для безпеки персональних даних наших клієнтів та їхніх накопичених балів. Ви можете зберегти пароль, щоб не вводити при кожному відкритті додатку, чи налаштувати вхід у додаток за відбитком пальця або Face ID. Якщо вам не вдається самостійно відновити пароль - зверніться, будь ласка в чат бот Fishka або на ГЛ 0800505118.

Не ценят постоянных клиентов

Kate Kate 15 березня, 2023 год
Являюсь постоянным клиентом уже много лет (1008972170058) и фишбек у меня базовый, при том,что заправляюсь я регулярно и на нормальные суммы,но у знакомых постоянно улучшенный фишбек и на мой вопрос почему так происходит, мне отвечают что это лотерея,как выпадет,окко вы серьёзно, вы цените постоянных клиентов таким образом??? При том,что ваши конкуренты Wog дают 3 грн с 1 л постоянным... Читати відгук Являюсь постоянным клиентом уже много лет (1008972170058) и фишбек у меня базовый, при том,что заправляюсь я регулярно и на нормальные суммы,но у знакомых постоянно улучшенный фишбек и на мой вопрос почему так происходит, мне отвечают что это лотерея,как выпадет,окко вы серьёзно, вы цените постоянных клиентов таким образом??? При том,что ваши конкуренты Wog дают 3 грн с 1 л постоянным своим клиентам. Очень неприятный осадочек,но с учётом условий конкурентов, значит будем переходить на Wog.
Fishka Відповідь представника Fishka 17 березня, 2023 год
Партнер ОККО розглянув ваш запит і погодив вам Fishback до кінця квітня в розмірі 3 грн/л на Бензин і ДП. Гарного дня!

Шахраї інших слів немає.

Я Я 2 січня, 2023 год
Пропали накопичення на картці,бо не використав.
Грець з ними,але вважаю Фішка це шахраї,одне діло якщо ви анулюєте бали бо не використав те що нараховуєте.
Але якщо в касира немає решти він пропонує положити решту на Фішка а потім ви їх списуєте бо я не використав своїх коштів,це шахрайство,ви крадете кошти свої клієнтів.
І неодноразово бачив як касир пробиває свою картку... Читати відгук
Пропали накопичення на картці,бо не використав.
Грець з ними,але вважаю Фішка це шахраї,одне діло якщо ви анулюєте бали бо не використав те що нараховуєте.
Але якщо в касира немає решти він пропонує положити решту на Фішка а потім ви їх списуєте бо я не використав своїх коштів,це шахрайство,ви крадете кошти свої клієнтів.
І неодноразово бачив як касир пробиває свою картку а не покупця.
Може вже пора підвищити заробітну плату касирам щоб вони не обманювали ні клієнтів ні АЗС.
Fishka Відповідь представника Fishka 3 січня, 2023 год
Вітання! Дякуємо за звернення. Напишіть, будь ласка, номер вашої картки Fishka,
щоб ми змогли детально перевірити інформацію по списаних балах. Також, вкажіть адресу АЗК ОККО, де ви стикались із такими діями касирів.

Списывают средства с карты

Клиент Клиент 5 грудня, 2022 год
Столкнулся с такой проблемой.
С моей карты списывается по 400 грн. Каждое 1е число месяца. Таких месяцев 2. ноябр и декабрь итого 800грн
Пишется транзакция с карты, т.е незаконное действия со стороны компании, другими словами махинация.
Завтра буду обращаться на горячую линию а после в прокуратуру.
Пусть проверят действия ибо не…чего заниматься ерундой.
Fishka Відповідь представника Fishka 6 грудня, 2022 год
Вітання! Можливо, у вас списались бали, які не були використані для отримання винагороди протягом 2-ох років з моменту їх нарахування? Згідно правил участі в програмі (п.7.11) такі бали вважаються протермінованими і списуються з рахунку учасника. Для того, щоб ми змогли перевірити в чому саме проблема, прохання заповнити форму на нашому сайті за посиланням https://myfishka.com/support/theme/narahuvannja_ta_spisannja_baliv/not_found_answer

Мошенники и воры

Иван Иван 5 листопада, 2022 год
Воры и мошенники!!! Списали все балы с карты 1200грн, при обращении в поддержку, говорят было пополнение мобильного счета, говорю хорошо, на какой номер, на что мне говорят мы не скажем. Ну это же сразу понятно что они сами их списали. Я как владелец карты не имею права знать куда ушли мои деньги.
Fishka Відповідь представника Fishka 8 листопада, 2022 год
Вітання, Іване! Ваш запит вчора було позитивно розглянуто та повернуто бали в повному обсязі на ваш рахунок. Просимо не вимикати на вашому пристрої двоетапну перевірку. Оскільки, згідно п.1.12 Правил участі в Програмі, у разі невстановлення Учасником Програми двоетапної перевірки Організатори Програми не несуть відповідальності за несанкціоноване списання Балів з Рахунку Учасника.

Надолбаловка людей.

Гость Гость 21 жовтня, 2022 год
Люди не видитесь на их уловки.Обещают одно а насчитывает другое.Заправляешь 50 литров бензина бонусов 25гр.обещали 125гр.А чашка кофе 50гр.Засунте свои бонусы в ж.....у.Людей за скотов держут.Когда Вы уже понажираетесь.
Fishka Відповідь представника Fishka 24 жовтня, 2022 год
Вітання! Дякуємо за звернення. Напишіть, будь ласка, номер вашої картки Fishka, перевіримо інформацію. А також прохання уточнити, де саме вам обіцяли більший Fishback? В отримували якесь інформування від програми?

Плохой сервис

Гость Гость 18 жовтня, 2022 год
Поддержка не может найти письмо 9 дней, не может ответить на вопрос, не может искать номер карты по номеру телефона клиента
Форсит писать еще одно письмо
Fishka Відповідь представника Fishka 21 жовтня, 2022 год
Вітання! Дякуємо за звернення. Напишіть, будь ласка, номер вашої картки Fishka та суть питання. Обов'язково знайдемо ваші попередні звернення та з'ясуємо в чому справа.
Fishka - програма лояльності
Fishka (Фішка) - це бонусна програма для покупців, які хочуть отримувати винагороди, бонуси та знижки за те, що віддають свою перевагу і купують товари та послуги у партнерів програми. У бонусній програмі Fishka ви можете:
накопичувати бонуси за щоденні покупки
заробляти додаткові бали за участь в акціях
обмінювати бали на... детальніше

Рейтинг 2.1 з 5 на підставі 130 відгуків
myfishka.com
Перейти на сайт
Організація акцій
youbox.com.ua сюрприз-бокс
youbox.com.ua сюрприз-бокс

Рейтинг: 1.2
6 відгуків
Народний Шанс
Народний Шанс

Рейтинг: 1.3
18 відгуків
Гей парад Киев
Гей парад Киев

Рейтинг: 2.2
6 відгуків
Черная пятница 2014
Черная пятница 2014

Рейтинг: 5
1 відгук
FEMEN
FEMEN

Рейтинг: 3.5
48 відгуків
Ситуация в Краматорске
Ситуация в Краматорске

Рейтинг: 2
2 відгука
ВЦ «КиевЭкспоПлаза»
ВЦ «КиевЭкспоПлаза»

Рейтинг: 5
1 відгук