Отже, мою війну з українським Bonprix завершено. - Відгуки про Bonprix

Bonprix
Відгук додано 5 грудня, 2020 год 52 перегляда
Вона тривала тиждень (гаряча фаза).
12 листопада я отримала СМС про те, що гроші за повернутий товар перекажуть протягом 2-х тижнів. Звісно, ніхто цього не зробив.
І з 27 листопада я почала дзвонити на гарячу лінію (ГЛ) із запитаннями. Відповіді ділилися на 2 частини: від оператора ГЛ «ми нічого не знаємо, вам передзвонить менеджер» та від «менеджера Ольги» «ми нічого не знаємо – ми не знаємо нічого взагалі».
До моменту, коли мені, нарешті, передзвонила ця «менеджер Ольга» (якщо вона взагалі «менеджер» і «Ольга») пройшло 4 робочі дні і 6 календарних днів з моменту першого звернення на ГЛ. Тобто, оператор присягається, що мені передзвонять протягом дня, потім (дзвоню вдруге) – протягом трьох днів, далі (дзвоню втретє) – «якнайшвидше». І все це, звісно, була брехня. Передзвонили мені лише після того, як на головний офіс OTTO Group мною було відправлено два красномовних листи на ім’я двох топ-менеджерів з копією на український Bonprix. І передзвонила мені касетний магнітофон «Ольга», яка чомусь прикидалася «менеджером».
Касетний магнітофон «Ольга» «нічого не знала», «не знала, коли вона щось буде знати», «не знала коли мені передзвонять, бо вона нічого не знає». Ці завчені до останніх ком тексти вона видавала на будь-яке моє питання – від «чи збираєтесь ви тримати мене в курсі» до «хто може щось знати, якщо ви нічого не знаєте». З чого я зробила висновок, що в неї просто зажувало касету. Адже її задача – явно не інформувати, її задача- відмітити десь у своєму касетно-магнітофонному графіку, що вона подзвонила. Все. Інших задач її IQ не витримує. Зрештою, ця дама просто кинула трубку.
Я продовжила діяти: а) мною було залишено відгук тут, б) відправлено звернення із описом ситуації та посиланням на цей сайт на головний офіс Bonprix: керівництво зв’язків з громадськістю (лист № 3) та customer service (лист №4), Головне управління Держспоживслужби у м.Києві (5). Так кожному адресатові було видно масштаб трагедії і кількість незадоволених клієнтів Bonprix. Також було підготовлено заяву в поліцію за фактом шахрайства (ст.190 ККУ).
Диво трапляється через кілька годин: мені телефонує менеджер Тетяна, яка, виявляється, все знає і повідомляє мені, коли саме й де мені забирати мій переказ (наступного дня, моє відділення УП). Тільки переказу не виявилося))))))))) Під кінець дня я знову телефоную на ГЛ, знову ніхто нічого не знає, хтось передзвонить тільки наступного тижня «в порядку черги», і «якщо вам так сказала менеджер, то так і є – це, мабуть, УП загубив ваш переказ»… Мені мову відібрало вдруге. Тобто, проблема 1: ми не вміємо перевіряти наші поштові скриньки, і тому не знаходимо імейли з номерами переказів зокрема, в папках «Вхідні» та «Спам»; проблема 2: Укрпошта губить наші перекази .
Ввечері, коли стало зрозуміло, що переказу немає, було залишено повідомлення на ГЛ, що завтра заява буде в поліції.
Наступного дня, тобто сьогодні, близько 10:00 перевіряю статус в УП: переказу немає. Беру заяву, іду вирішувати свої справи, заяву занесу після 14:00. О 12:00 надходить, нарешті, лист (який було «відправлено» вчора, і він «у папці «Вхідні» чи «Спам») з номером переказу. Близько 14:00 отримую переказ, підтверджується той факт, що вчора його не було – він прийшов сьогодні після 11:00.
Отже, щоб отримати власні кошти, які Bonprix «гарантує» повернути «протягом 2-х тижнів», довелося: вислуховувати пустопорожні обіцянки операторів ГЛ і усвідомлювати, що жодної змістовної інформації ти від них не отримаєш – 6 разів; вислуховувати касетний магнітофон «Ольга», в якої зажувало плівку – 1 штука; намагатися достукатися до представника Bonprix тут (6 разів); писати заяву в поліцію (1 шт), писати звернення на головний офіс OTTO Group та Bonprix (4 шт), звернення в Головне управління Держспоживслужби (1шт).

Висновки:
1. Я не знаю, що саме спрацювало. Але, зважаючи на кількість ошуканих людей і той факт, що гроші можуть повертати й по три місяці, або навіть дев'ять (дивимось тутешній допис нашої «сестри по нещастю» та порівнюємо з пунктом про 2 тижні в договорі-оферті, офігіваємо), просто на порядність українського Bonprix сподіватись не варто. Виглядає так, що вони розуміють тільки тиск і скандал. Шкода і неприємно.
2. Абсолютно упевнена: мати справу з ділками, в яких треба вибивати свої гроші, не варто жодним чином. Навіть якщо ділки пропонують приємні ціни, як у Bonprix. Компанія, якій небайдужа репутація, не порушуватиме власноруч установлених норм і не користуватиметься послугами неврівноважених магнітофонів, які «нічого не знають-не знають нічого-нічого знають не» та кидають трубку, демонструючи і власну, і роботодавця неадекватність. Цьогоріч видався не дуже вдалий період: через усім відомі обставини я купувала одяг онлайн у кількох продавців – Asos, Lamoda, Arefieva, Love&Live (може, ще десь- не пам’ятаю). Повернення робила 3-м із 4-х продавців (1 раз - брак, 2 рази – не підійшло). Кожен (!!!!) дотримався власних обіцянок та умов оферти і жоден (!!!!) не поводився так неадекватно і зухвало, як Bonprix.
3. Профайл у Bonprix видаляю, персональні дані стираю через сервісний імейл. Це був мій перший і останній досвід з Bonprix, і це було мерзенно. Всім і кожному розкажу, що не треба ніколи-в жодному разі-за жодних обставин зв’язуватись із цими «бізнесменами». Нерви не повернеш. І чи повернеш гроші – ще питання.
Усім успіхів! Сподіваюсь мій покроковий план дій допоможе й комусь із Вас.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника Bonprix 5 грудня, 2020 год
Доброго дня, Юліанно! Прийміть щирі вибачення від обличчя компанії за доставлені незручності та досить неприємну ситуацію. Згідно даних, переказ знаходиться на поштовому віддленні, про що ми також додатково надіслали лист на Вашу електронну адресу. Ми приклали максимум зусиль аби ситуація була вирішена, адже наша компанія гарантує повернення коштів кожному клієнту. Також, ми будем покращувати сервіс обслуговування, аби у майбутньому уникнути виникнення подібних запитань, а покупки в нашому магазині приносили лише позитивні емоції нашим клієнтам.
Гость 5 грудня, 2020 год
Доброго вечора.

Щонайперше, щира повага Вам за доброзичливість і ввічливість, з якими Ви відповідаєте на кожну скаргу. Всі скарги справедливі. Всі - не Ваша (особисто Вас- відповідача на наші скарги тут) провина, але Ви знаходите слова ввічливості і доброти для кожного. Я ціную й поважаю це. Моя скарга й мої нарікання - винятково на Вашого роботодавця й бізнес-аналітиків, які "спроектували" такі бізнес-процеси. Прошу Вас (особисто Вас- людину, що відповідає на наші тутешні скарги) не сприймати це особисто.

Я була б рада почути, що бізнес-процеси у Вашого роботодавця змінились на краще. Адже нинішні - це просто поховання бренду.

Особисто я більше не експериментуватиму з Bonprix в Україні. Але це вже лірика.

Вам (особисто Вам) - сил і натхнення, і гідної винагороди за те, що увесь потужний негатив Ви приймаєте на себе. Але він не стосується Вас (Вас особисто). Сподіваюсь, Ваш роботодавець - вдячний і справедливий до Ваших почуттів і Ваших зусиль. Дякую за Ваш труд.


Bonprix
Всі відгуки

1.8 5
3411 відгуків / 306979 переглядів
Bonprix
Одежда от Bonprix
Bonprix – хорошая одежда по доступной цене. В этом убедились многие покупатели европейских стран. География деятельности Дома посылочной торговли Bonprix: Германия, Великобритания, Франция, Голландия, Италия, Швейцария, Бельгия, Словакия, Чехия, Венгрия, Россия и Украина. Bonprix входит в состав концерна OTTO Versand (Гамбург). Большинство товаров производится в Польше,... детальніше

Інтернет-магазини
Taburetka.ua - интернет-магазин мебели
Taburetka.ua - интернет-магазин мебели

Рейтинг: 4.5
746 відгуків
Интернет-магазин AKS.ua
Интернет-магазин AKS.ua

Рейтинг: 2.7
1213 відгуків
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс
Kasta.ua - інтернет-маркетплейс

Рейтинг: 1.8
2648 відгуків
Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)
Розетка - интернет-магазин (rozetka.ua)

Рейтинг: 2
8020 відгуків
MAUDAU
MAUDAU

Рейтинг: 1.4
546 відгуків
Matla-flowers.com.ua
Matla-flowers.com.ua

Рейтинг: 4.4
177 відгуків
Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Интернет-магазин Цитрус (citrus.ua)

Рейтинг: 1.8
4109 відгуків
Sharff. Сервис доставки товаров из США
Sharff. Сервис доставки товаров из США

Рейтинг: 4.8
249 відгуків
Каталог товаров и услуг Zakupka.com
Каталог товаров и услуг Zakupka.com

Рейтинг: 3
494 відгука
Интернет- автомагазин "Китаец"
Интернет- автомагазин "Китаец"

Рейтинг: 3.4
211 відгуків