Bigl.ua / Бігль юа відгуки
з оцінкою «Добре»

Відгуки клієнтів та користувачів
Bigl.ua / Бігль юа
2.1 5
24 відгука / 116707 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Функціональність та користувачеві враження

Олександр Олександр середа, 1 жовтня
Користуюсь сайтом Bigl.ua для продажу та покупки різноманітних товарів. Зручний інтерфейс та достатньо широкий вибір оголошень. Час від часу зустрічаюся зі спамом, але адміністрація швидко реагує на скарги.

Зручний сайт для пошуку товарів

Олександр Олександр неділя, 28 вересня
Користувався сайтом Bigl.ua для пошуку різних речей для дому. Знайшов потрібні товари швидко, завдяки добре організованому пошуку. Інтерфейс зручний, але іноді зустрічаються оголошення без актуальних фото.

Зручний сайт для пошуку та розміщення оголошень

Олександр Олександр понеділок, 22 вересня
Користуюсь Bigl.ua вже близько року для продажу речей, які мені більше не потрібні. Сайт досить зручний у навігації, оголошення публікуються швидко. Проте, часом зустрічаю спам і несерйозні звернення від користувачів, що трохи знижує загальне враження.

Зручний сайт для пошуку та продажу

Олексій Олексій 27 червня, 2025 год
Користуюся сайтом Bigl.ua вже близько року для продажу різноманітних товарів. Знайшов багато покупців завдяки зручній системі категорій та легкій навігації. Іноді зустрічаюся з спамом, але адміністрація швидко реагує на скарги. Загалом задоволений сервісом.

Как снять ранее размещенный негативный отзыв?

Виталий Шумак Виталий Шумак 2 вересня, 2023 год
Я снимаю свои претензии к сайту Вигл и продавцу Пичкур Алене Владимировне так как недоразумение устранено с сайтом можно работать
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 5 вересня, 2023 год
Віталію, добрий день!

Щоб ми могли видалити відгук, буль ласка, напишіть на [email protected].
У листі обов'язково надайте посилання на відгук
Показати 1 відповідь

Зловживання відгуками.

iv5130401 iv5130401 23 лютого, 2021 год
Дуже дивна ситуація спостерігається в продавців, справа в тому, що система відгуків дуже несправедлива, я пишу зі сторони продавця, на даний момент багато покупців маніпулюють цим , тобто залишають негативний відгук, чекаючи на те, що продавець зателефонує і буде просити вирішити проблему або видалити відгук, відповідно отримують компенсації, знижки, безкоштовну доставку, подарунки. Продавець мусить це зробити, томущо не хоче втрачати... Читати відгук Дуже дивна ситуація спостерігається в продавців, справа в тому, що система відгуків дуже несправедлива, я пишу зі сторони продавця, на даний момент багато покупців маніпулюють цим , тобто залишають негативний відгук, чекаючи на те, що продавець зателефонує і буде просити вирішити проблему або видалити відгук, відповідно отримують компенсації, знижки, безкоштовну доставку, подарунки. Продавець мусить це зробити, томущо не хоче втрачати певну сходинку в своєму рейтингу. Це забирає час , нерви, Продавець повинен інвестовувати кошти в свій власний розвиток або покривати тимчасові збитки завдані пандемією, а не вливати в відгуки. Найголовніше , що немає адекватної оцінки ситуації служби підтримки, всі на стороні покупця, але як показує практика - покупець не завжди правий, важливо дотримуватись порядку і правил повернення-обміну, передбаченим законодавством. Не може покупець на відстані керуючись лише тим, що в нього щось не працює або щось не відповідає заявленому опису залишати негатив і отримувати компенсації заочно. Негативний відгук, на мою думку , може бути лише тоді коли продавець порушив закон і не повернув або не обміняв товар в передбачені законодавством терміни, або ж порушив правила маркетплейсу на які він давав згоду , коли розміщував свої позиції. Лише в тому випадку можна публікувати відгук як негативний, всі решта повинні мати статус позитивного або нейтрального , так як сторони розійшлися, іншими словами угода або відбулася або ні, тобто повернули гроші. Якщо ж покупець отримав не те, що замовляв , зробив повернення і йому повернули кошти в передбачені законом терміни , то його негативний відгук повинен мати статус нейтрального, а не статус "проблему вирішено", бо проблеми по суті і не було, це звичайна процедура в цивілізованому світі, це тимчасові незручності. Я не намагаюся щось довести, я намагаюся роз'яснити те, що кожну ситуацію (негативну) повинні оцінювати об'єктивно, а не представляти інтереси покупця. Для прикладу ще ситуація, покупець замовляє дешеву річ, і відповідно повідомляє про те, що заявлений технічний стан не відповідає по факту, продавець пропонує повернути , на що отримує відповідь , що не варто повертати так як вартість доставки перевищує вартість самого товару, покупець просто зловживає цим, і хоче отримати товар в подарунок, так як розуміє, що продавцю невигідно це повертати, залишає відгук відповідний і чекає коли в нього попросять номер карти. Таких як я продавців сотні, і на мою думку варто врахувати ці та інші ситуації, які заважають працювати і забирають час. Важливо розуміти одне- покупець не завжди правий і порядні продавці повинні мати підтримку в цьому. Є маса подібних ситуацій, писати можна довго....
Сподіваюсь на розуміння.
3 згодні 2 не згодні
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 24 лютого, 2021 год
Доброго дня!
Дякую за відгук та вашу думку.
Насправді кожен продавець самостійно приймає рішення, як саме їм зручніше вирішити проблему з покупцем по негативному відгуку.

Пам'ятайте, відгук - це суб'єктивна думка покупця. На Bigl.ua покупець може написати що він думає і як оцінює товар і компанію. Ви можете вважати, що зробили все на відмінно, але не ви оцінюєте свою роботу, а покупець і у нього можуть бути свої думки з цього приводу. Ви, я думаю, теж робите покупки та оцінюєте якість обслуговування і ваша думка може відрізнятися від думки інших людей, від думки продавця і це не означає що воно правильне, як і не означає зворотне. Ніхто не може вам сказати як і що думати про сервіс певної компанії.
На Bigl.ua відгуки, які не суперечать правилам публікації не відхиляються за запитом компанії, навіть якщо ви не можете домовитися з покупцем або у вас інша думка на ситуацію. У нашій довідці є інформація, яким чином працювати з негативними відгуками:
- https://help.bigl.ua/uk/article/26-jak-pracjuvati-z-negativnimi-vidgukami ;
- https://help.bigl.ua/ru/article/34-chto-takoe-otmetka-problema-reshena .
Завдяки цим правилам в
спірних ситуаціях, можна вирішити всі питання.
Гарного дня!
Показати 1 відповідь

Швидкий зв'язок

Ольга Опацька Ольга Опацька 6 травня, 2020 год
Отримала парасолю і гамак. Швидко зв'язались. Якість товарів непогана.дітям сподобалося. Але не влаштувало оформлення доставки на 2 місця. Обіцяли, що відправляють разом, а прийшлося оплачувати за 2 посилки.
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 7 травня, 2020 год
Ольга, доброго дня!
Дякуємо за відгук. Бажаємо вдалих покупок на Bigl.ua.

Исправили все

Alex Alex 28 квітня, 2020 год
Написали прошлый пост. Деньги за товар вернули, спасибо. Но нужно пересмотреть политику работы. Если выставлен товар, то он должен соответствовать.
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 7 травня, 2020 год
Здравствуйте!
Спасибо за отзыв.
Рады, что ваш вопрос решился.
Желаем приятных покупок на Bigl.ua.

Хороший сайт

Захар Захар 27 листопада, 2019 год
Неплрхой сайт, есть просмотры и можно купить безопасно и без лишних хлопот. Наше ребенку блютуз колонку в интернет магазине близко от своего дома. Немного улучшить поиск, фильтры и будет супер.
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 28 листопада, 2019 год
Захар, здравствуйте!

Спасибо за отзыв.

Хороший сайт

Влад Вин Влад Вин 27 листопада, 2019 год
Я размещаю на этом сайте обьявления и имею стабильные небольшие продажи , в целом сайт у меня на 2 месте после ОЛХ. Так же немного сам покупаю на Bigl.ua Prom.ua , Рекомендую . Цены для продавцов на размещения вполне демократичные , думаю сайт имеет хорошие перспективы .
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 28 листопада, 2019 год
Влад, здравствуйте!

Спасибо за отзыв!

Отличное качество обслуживания

Анна Шостак Анна Шостак 17 жовтня, 2019 год
Заказывала на Bigl.ua сумку.Цена ниже чем на остальных сайтах,быстрая доставка,даже очень и приятный сервис.Безумно довольна.
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 18 жовтня, 2019 год
Анна, здравствуйте!

Спасибо за отзыв.
Желаем только хороших впечатлений от покупок на Bigl.ua.

Норм площадка

Владлен Владлен 30 серпня, 2019 год
Продаю здесь около 5 месяцев, пока инцидентов не возникало. Хотелось бы больше отзывчивости со стороны поддержки, а так все нормально
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 3 вересня, 2019 год
Владлен, здравствуйте!

Спасибо за хороший отзыв.
Будем стараться:)

Взаимодействие с покупателем

Игорь Валковой Игорь Валковой 15 липня, 2019 год
Была проблема с заказом отправили позже обещанного и не того цвета но все отлично проблему с продавцов решили спасибо Заказ№81608147
1 не згоден
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 15 липня, 2019 год
Игорь, здравствуйте!

Спасибо за отзыв.
Очень рады, что удалось помочь.
Желаем только хороших впечатлений от покупок на Bigl.ua.

Команда Bigl.ua

Вячеслав Вячеслав (Украина) 16 листопада, 2018 год
Делимся опытом связанным с мошенническим интернет магазином. Разместили заказ через площадку Bigl.ua . После оплаты на ТОВ "Рест груп", компания пропала. Сделали заявление в полицию. Спустя месяц от полиции нет не каких результатов в отношении с мошеннической компании. После мошеннического случая с плошадки Bigl.ua, пришло письмо с отдела поддержки пользователей. В пользовательском соглашении было изложена информация о возможной... Читати відгук Делимся опытом связанным с мошенническим интернет магазином. Разместили заказ через площадку Bigl.ua . После оплаты на ТОВ "Рест груп", компания пропала. Сделали заявление в полицию. Спустя месяц от полиции нет не каких результатов в отношении с мошеннической компании. После мошеннического случая с плошадки Bigl.ua, пришло письмо с отдела поддержки пользователей. В пользовательском соглашении было изложена информация о возможной компенсации небольшой сумме в случаи ,если предоставить документы ,подтверждающий случай по мошейничеству со стороны продавцов. После сбора всех документов и пройдя проверку, через три недели, нам выплатили компенсацию. Вот я думаю, мошенники дальше промышляют паскудным бизнесом, разводя наивных людей и компании на деньги. Эти люди наказание не понесли, на данный момент. Команда Bigl.ua понесла сейчас финансовые затраты переведя нам компенсацию. В итоге, есть две пострадавший компании. Может стоит подумать, как организовать фонд, который будет бороться с такого рода мошейниками. Пострадавшим от мошейничества возвращать заплаченные деньги, а мошейников находить и судить по всей строгости закона.
Переваги:
  1. держат своё слово
Недоліки:
  1. нет механизма наказания за мошейничество
2 не згодні
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 20 листопада, 2018 год
Вячеслав, добрый день!

Спасибо за отзыв.
Рады, что нам удалось помочь вам в решении вопроса. Желаем в дальнейшем только удачных покупок с Bigl.ua.

продавець ТОВ "РЕСТ ГРУП"

Аліна Аліна (Украина) 9 жовтня, 2018 год
Що можете сказати про продавця- надійний, чи є відгуки і які?
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 10 жовтня, 2018 год
Аліна, добрий день!

Зараз компанія заблокована на Bigl.ua, її товари не публікуються на майданчику. Ми не рекомендуємо вам продовжувати угоду. Якщо ви вже оформили замовлення і оплатили товар, напишіть на [email protected] і ми допоможемо вам у вирішенні питання.
Показати 2 відповіді
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 5 вересня, 2018 год
Виктория, добрый день!

Спасибо за отзыв.
Рады, что вам нравится торговая площадка.
Желаем только приятных и полезных покупок с Bigl.ua.

Спасибо Всем Сотрудникам!

Гость Гость (Украина, Київ) 23 липня, 2018 год
На платформе оформил и оплатил сделку по платежке, присланой на элпочту. Товар не получил. Через несколько дней пришло СМС от Prom.ua об аресте фирмы "Signal" по подозрению в мошенничестве. Я обратился в службу сопровождения и получил четкую инструкцию действий. Выполнив все в срок получил гарантированную Программой защиты сумму в 5.000 грн. Покупка была совершена за более 7.000 грн.
Подтверждаю выплату... Читати відгук
На платформе оформил и оплатил сделку по платежке, присланой на элпочту. Товар не получил. Через несколько дней пришло СМС от Prom.ua об аресте фирмы "Signal" по подозрению в мошенничестве. Я обратился в службу сопровождения и получил четкую инструкцию действий. Выполнив все в срок получил гарантированную Программой защиты сумму в 5.000 грн. Покупка была совершена за более 7.000 грн.
Подтверждаю выплату мне 5.000 грн., как и заявлялось по Программе защиты пользователей!
Большое спасибо всем специалистам, принявшем участие в помощи мне!
Пожелания чтобы пореже случались случаи с мошенничеством, за которые неудобно Вам - как рекламодателю и обидно нам - как потребителям!
Еще раз Спасибо, с ув. Нетсев Е.Н.
Переваги:
  1. Программа защиты работает, все сделали оперативно: документы отданы мною в срок и деньги получены через неделю. Спасибо Всем Сотрудникам!
Недоліки:
  1. Один - гарантированная сумма 5.000 грн., а сделки совершаются на большие суммы.
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 23 липня, 2018 год
Добрый день!

Спасибо за отзыв.
Мы рады, что смогли помочь в решении вопроса.
Желаем вам в дальнейшем только удачных и полезных покупок с Bigl.ua. А чтобы избежать неприятных покупок, мы подготовили раздел "Как купить без проблем" https://support.bigl.ua/documents/1041/? .

Не могу удалить товар из корзины!

Гость Гость (Украина, Одеса) 19 травня, 2018 год
Нажимаю на крестик, но он почемуто не работает, не удаляется, что делать?
2 не згодні
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 21 травня, 2018 год
Добрый день!

Чтобы мы могли разобраться в ситуации детальнее, пожалуйста, напишите на [email protected].
В письме сообщите следующую информацию:
1. Устройство, которое вы используете
2. Название браузера и его версия
3. Название операционной системы

По возможности предоставьте снимок экрана, на котором будет видна возникшая у вас ошибка.

Редактированиэ корзины.

Боднар Анна Боднар Анна (Украина, Київ) 12 травня, 2018 год
КАк удалить товары из корзины на бигль.юа если заказ ещё не офрмлен ? Я же не обязана покупать всё из корзины ?
1 не згоден
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 17 травня, 2018 год
Анна, добрый день!

Все верно, вам не обязательно приобретать все товары, которые вы положили в корзину.
Чтобы убрать неактуальный товар, нажмите на значок корзины в правом верхнем углу. После того, как вы перейдете на страницу корзины, вы сможете увидеть все товары, покупку которых вы планировали ранее. Чтобы удалить товар, нажмите на крестик в конце строки товара. Ознакомиться с расположением значков вы сможете на изображении, которое мы добавили к этому ответу.
Показати 1 відповідь

Програма захисту покупців

Олег Олег (Украина, Дніпро́) 24 січня, 2018 год
Через Bigl.ua в інтернет-магазині Домтехномобайл замовив телефон, оплатив 2438 грн., але "нарвався" на шахраїв. Знаючи про Програму захисту покупців від Bigl.ua, зробив запит, мені написали, які документи необхідно надати для виплати компенсації. Дуже проблематично для мене було відкрити крим. справу (Витяг з ЄРДР), заяву в поліцію надавав 3 рази, ходив туди майже кожного дня (систему важко долати).... Читати відгук Через Bigl.ua в інтернет-магазині Домтехномобайл замовив телефон, оплатив 2438 грн., але "нарвався" на шахраїв. Знаючи про Програму захисту покупців від Bigl.ua, зробив запит, мені написали, які документи необхідно надати для виплати компенсації. Дуже проблематично для мене було відкрити крим. справу (Витяг з ЄРДР), заяву в поліцію надавав 3 рази, ходив туди майже кожного дня (систему важко долати). Надав документи на перевірку в Програму захисту покупців від Bigl.ua, відправив документи та отримав відшкодування. Все це необхідно було зробити за 30 днів.
Вдячний працівникам Програма захисту покупців від Bigl.ua за оперативні відповіді та пояснення.
До даної програми є декілька зауважень, в умовах вказують, що переписка повинна бути через сайт Bigl.ua, але надають контактну інф. продавцеві, а він на свій розсуд пише повідомлення чи дзвонить покупцеві. Також не зрозуміло , як шахраї заробляють собі такі великі рейтинги та гарні відгуки.
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 24 січня, 2018 год
Олег, доброго дня!

Дякуємо за відгук.

Бажаємо вам у подальшому тільки вдалих придбань з Bigl.ua.
Щоб уникнути неприємних ситуацій із замовленнями, додатково радимо ознайомитись із розділом "Как купить без проблем" - https://support.bigl.ua/documents/1041/? .

Покупка та продаж на bigl.ua

Yuri Gritsenco Yuri Gritsenco (Украина, Київ) 19 травня, 2017 год
На даний момент це мабуть єдиний варіант здійснювати більш-менш захищені покупки в інтернеті. З акро перейшов сюди і на newauctuio
1 згоден
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 23 травня, 2017 год
Юрій, доброго дня!

Дякуємо за відгук.
Бажаємо вдалих і приємних покупок з Bigl.ua.

Благодарю за поддержку

Плюс. Оперативная работа администрации. Плюс. Оперативная работа администрации. (Украина, Харків) 28 березня, 2017 год
Владимир (Украина, Харьков)
Нарвался на недобросовестного продавца. Товар не получил, с возвратом денег проблема. Действовал в соответствии с программой защиты покупателей. Команда Bigl.ua сработала оперативно. Через неделю деньги были возвращены.
Очень благодарен за оказанную помощь.smile
1 згоден
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 28 березня, 2017 год
Здравствуйте, Владимир!

Спасибо за ваш отзыв.

Мы работаем над тем, чтобы ваши покупки проходили легко и безопасно.

Bigl.ua приведет к покупке)

В целом сойдет.

Гость Гость (Украина, Запоріжжя) 28 грудня, 2016 год
Пока все заказы, которые я делал уже на bigl.ua были успешными. Сначала запуска ассортимент конечно был скудненький, но на сегодня там конечно выбор огромен. Радует концепция, что добавляют на бигль только провереных продавцов, а не кидал каких то и уже не так страшно делать предоплату.
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 23 березня, 2017 год
Здравствуйте!

Благодарим вас за обратную связь. Мы очень рады, что наш продукт вам понравился.

Желаем вам удачных покупок на Bigl.ua!

Неожиданно решили проблему О_о

Andrey Ermalovich Andrey Ermalovich (Украина, Херсон) 7 листопада, 2016 год
Месяц переписывался с поддержкой Bigl.ua о том, что из-за них в трубу выкинул 140 грн. на транспортные службы (была ошибка в описаниях товаров) и в конечном итоге они решили проблему - да нервов и времени ушло прорва - но все таки они решили вопрос. Неожиданно удивили (в хорошем смысле слова) - отзыв не заказной и не от сотрудников - я... Читати відгук Месяц переписывался с поддержкой Bigl.ua о том, что из-за них в трубу выкинул 140 грн. на транспортные службы (была ошибка в описаниях товаров) и в конечном итоге они решили проблему - да нервов и времени ушло прорва - но все таки они решили вопрос. Неожиданно удивили (в хорошем смысле слова) - отзыв не заказной и не от сотрудников - я все так же считаю эту площадку сырой и не продуманной - но за адекватность 4+ ставлю Вам.
Bigl.ua Відповідь представника Bigl.ua 17 березня, 2017 год
Андрей, спасибо за отзыв!

Мы действительно не сразу разобрались в сложившейся ситуации, извините. В дальнейшем будем запрашивать более детальную информацию на начальном этапе, чтобы оперативно предложить вам решение.

Что касается усовершенствования функциональных возможностей площадки, то сейчас мы собираем обратную связь от покупателей и продавцов, чтобы сделать пребывание на портале комфортным и эффективным для всех участников. Если у вас есть идеи по этому поводу - будем рады прочитать их здесь или на [email protected].
Bigl.ua / Бігль юа
Bigl.ua - це новий сервіс, на якому власники невеликих інтернет-магазинів, а також досить відомих брендів можуть розміщувати свої товари та послуги. Бігль юа - гарантує безпеку угоди, що сприяє підвищенню довіри як покупця до продавця так і продавця до покупця.

Bigl.ua - став широко відомим в Україні користувачам сайту... детальніше

Рейтинг 2.1 з 5 на підставі 24 відгуків
Дошки оголошень
OLX
OLX

Рейтинг: 1.1
14755 відгуків
Шафа (shafa.ua)
Шафа (shafa.ua)

Рейтинг: 1.2
5137 відгуків
izi.ua
izi.ua

Рейтинг: 1.5
778 відгуків
Freelance (Фриланс Украина)
Freelance (Фриланс Украина)

Рейтинг: 1.4
100 відгуків
Keksik.me
Keksik.me

Рейтинг: 1
1 відгук
Allmart
Allmart

Рейтинг: 3.7
10 відгуків
OBYAVA.ua
OBYAVA.ua

Рейтинг: 1.7
207 відгуків
Noma.rent
Noma.rent

Рейтинг: 5
1 відгук