Система відгуків нульова! Можна спокійно набити собі рейтинг спекулятивними методами і також такими методами получити негативний рейтинг від конкурентів і неадекватних покупців, які плювали на відгуки про них, які нінащо не впливають, прикладом на Аукро , можна просто було банити таких і кидати в чорний список, тут можна замовити хоть 100 позицій у компанії, нічого не купити і лишити таку саму кількість негативних відгуків, при цьому служба контролю обовязково пропустить 10% таких відгуків від одного клієнта і опублікує, якщо пощастить то з перепискою напряму з підтримкою получиться забанити усі, а може і ні. Служба контролю працює на 15-25% від того що має бути, стандартні відповіді на любі запитання, в суть проблеми ніхто не хоче і НЕБУДЕ!! вникати. Вартість реклами обходиться досить дорого, набагато ефективніше використовувати ці кошти для розкрутки свого сайту на інших ресурсах. 5 згодні
Система відгуків є і вона орієнтована на вирішення проблеми із покупцем, а не на приховування ситуації. Щоб при брати вплив відгуку є два варіанти:
- написати аргументований запит на [email protected], надати матеріали, що підтверджують інформацію. Ми перевіримо дані і повідомимо про можливість скасування відгуку;
- прокоментувати відгук і почати процес "Проблема вирішена" https://support.bigl.ua/documents/910/. За результатами коментування буде прийнято рішення про подальшу публікацію відгуку. На період вашого спілкування з покупцем, відгук не публікується на майданчику.
Що стосуються "написати відгук, нічого не купивши", то ви праві. Ми надаємо таку можливість покупцям, щоб зрозуміти через яку причину вони не придбали замовлений товар.
Але ми не публікуємо відгуки, які повторюють уже опубліковані та не публікуємо більше одного відгуку від одного покупця, залишені у короткий період часу. Деталі - https://support.bigl.ua/documents/914/ . Будь ласка, напишіть нам на [email protected], уточніть ID вашої компанії та наведіть приклад покупця з вашої історії "тут можна замовити хоть 100 позицій у компанії, нічого не купити і лишити таку саму кількість негативних відгуків, при цьому служба контролю обовязково пропустить 10% таких відгуків від одного клієнта і опублікує, якщо пощастить то з перепискою напряму з підтримкою получиться забанити усі, а може і ні".
Також модератори майданчику відстежують публікацію відгуків з намірами маніпуляції рейтингом компанії на Bigl.ua, а саме:
- фіктивні позитивні відгуки, залишені співробітниками компанії чи третіми особами, щоб штучно підвищити рейтинг;
- фіктивні негативні відгуки, залишені співробітниками компанії-конкурента або третіми особами, щоб штучно знизити рейтинг;
Bigl.ua залишає за собою право застосовувати штрафні санкції до компаній, причетним до фальсифікації відгуків у вигляді тимчасового до 3-х місяців або безстрокового приховування компанії з показу в каталозі Bigl.ua.
1.Коли відгук іде на навмисне заниження рейтингу компанії НЕМОЖЛИВО " вирішення проблеми із покупцем"
2."написати аргументований запит на [email protected]" Так можна, но приходиться писати завжди!! автоматом коли видно,що відгук абсурдний ніхто його не БАНИТЬ! Приклад РЕАЛЬНИЙ!! 2 відгуки про компанію ОПУБЛІКОВАНІ НА САЙТІ ! Перший "Очень плохо" і більше ніякої інформації, такий відгук в апріорі не несе НІЯКОЇ корисної інформації для клієнтів, дальше наступний відгук ВІД ТОГО САМОГО КЛІЄНТА!! В ТОЙ САМИЙ ДЕНЬ! "Отлично" доставили вовремя і тд. ПРО ЯКИЙ КОНТРОЛЬ ВИ ГОВОРИТЕ!!! " Але ми не публікуємо відгуки, які повторюють уже опубліковані та не публікуємо більше одного відгуку від одного покупця, залишені у короткий період часу. " це просто брехня з вашого боку.
3.Можна!! зробити 100 замовлень і кинути 100 негативів, просто Пан Володимир купить,Петро,Назар і тд, це не треба робити в один день, емейл зараз не складно зробити.
Поки від клієнтів не вимагають паспортних даних при реєстрації ніякого обєктивних відгуків і захисту покупців НЕМОЖЕ БУТИ! і ви це знаєте, хоча вам вигідніше тримати балаган і більше ПРОДАВАТИ РЕКЛАМИ , бо так аудиторія більша!
Bigl.ua - це новий сервіс, на якому власники невеликих інтернет-магазинів, а також досить відомих брендів можуть розміщувати свої товари та послуги. Бігль юа - гарантує безпеку угоди, що сприяє підвищенню довіри як покупця до продавця так і продавця до покупця. Bigl.ua - став широко відомим в Україні користувачам сайту... детальніше
Ми зробим все супер! Ой не получилось (( - Відгуки про Bigl.ua / Бігль юа
Служба контролю працює на 15-25% від того що має бути, стандартні відповіді на любі запитання, в суть проблеми ніхто не хоче і НЕБУДЕ!! вникати.
Вартість реклами обходиться досить дорого, набагато ефективніше використовувати ці кошти для розкрутки свого сайту на інших ресурсах.
5 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за зворотній зв'язок.
Система відгуків є і вона орієнтована на вирішення проблеми із покупцем, а не на приховування ситуації. Щоб при брати вплив відгуку є два варіанти:
- написати аргументований запит на [email protected], надати матеріали, що підтверджують інформацію. Ми перевіримо дані і повідомимо про можливість скасування відгуку;
- прокоментувати відгук і почати процес "Проблема вирішена" https://support.bigl.ua/documents/910/. За результатами коментування буде прийнято рішення про подальшу публікацію відгуку. На період вашого спілкування з покупцем, відгук не публікується на майданчику.
Що стосуються "написати відгук, нічого не купивши", то ви праві. Ми надаємо таку можливість покупцям, щоб зрозуміти через яку причину вони не придбали замовлений товар.
Але ми не публікуємо відгуки, які повторюють уже опубліковані та не публікуємо більше одного відгуку від одного покупця, залишені у короткий період часу. Деталі - https://support.bigl.ua/documents/914/ . Будь ласка, напишіть нам на [email protected], уточніть ID вашої компанії та наведіть приклад покупця з вашої історії "тут можна замовити хоть 100 позицій у компанії, нічого не купити і лишити таку саму кількість негативних відгуків, при цьому служба контролю обовязково пропустить 10% таких відгуків від одного клієнта і опублікує, якщо пощастить то з перепискою напряму з підтримкою получиться забанити усі, а може і ні".
Також модератори майданчику відстежують публікацію відгуків з намірами маніпуляції рейтингом компанії на Bigl.ua, а саме:
- фіктивні позитивні відгуки, залишені співробітниками компанії чи третіми особами, щоб штучно підвищити рейтинг;
- фіктивні негативні відгуки, залишені співробітниками компанії-конкурента або третіми особами, щоб штучно знизити рейтинг;
Bigl.ua залишає за собою право застосовувати штрафні санкції до компаній, причетним до фальсифікації відгуків у вигляді тимчасового до 3-х місяців або безстрокового приховування компанії з показу в каталозі Bigl.ua.
2."написати аргументований запит на [email protected]" Так можна, но приходиться писати завжди!! автоматом коли видно,що відгук абсурдний ніхто його не БАНИТЬ! Приклад РЕАЛЬНИЙ!! 2 відгуки про компанію ОПУБЛІКОВАНІ НА САЙТІ ! Перший "Очень плохо" і більше ніякої інформації, такий відгук в апріорі не несе НІЯКОЇ корисної інформації для клієнтів, дальше наступний відгук ВІД ТОГО САМОГО КЛІЄНТА!! В ТОЙ САМИЙ ДЕНЬ! "Отлично" доставили вовремя і тд. ПРО ЯКИЙ КОНТРОЛЬ ВИ ГОВОРИТЕ!!! " Але ми не публікуємо відгуки, які повторюють уже опубліковані та не публікуємо більше одного відгуку від одного покупця, залишені у короткий період часу. " це просто брехня з вашого боку.
3.Можна!! зробити 100 замовлень і кинути 100 негативів, просто Пан Володимир купить,Петро,Назар і тд, це не треба робити в один день, емейл зараз не складно зробити.
Поки від клієнтів не вимагають паспортних даних при реєстрації ніякого обєктивних відгуків і захисту покупців НЕМОЖЕ БУТИ! і ви це знаєте, хоча вам вигідніше тримати балаган і більше ПРОДАВАТИ РЕКЛАМИ , бо так аудиторія більша!
Ps. Фірма де такі красиві відгуки не моя ))