Продаю товари на пром юа.Бігл являється їх партнером,де також представляються мої товари.Товари були заблоковані на 3 місяці,вдумайтесь,через те,що я ставив статус замовлення після прийнятого зразу оплачений. Люди отримували свої товари,все було добре ,а ці ідіоти порахувати за 3 місяці із 120 замовлень,виконаних 7,бо не було поставлено в статусі виконано.При чому на промі такої дурноватої умови немає.Тамможна ставити зразу оплачений після прийнятий.І це все при тому,що плачу великі гроші за рекламу щомісяця.І при тому,що в мене тільки позитивні відгуки від клієнтів! Повні неадеквати і умови ідіотські.НЕ Рекомендую!
У довідці публічно ми сповіщаємо про те, що кожне з замовлень має отримувати кінцевий статус "Виконано" чи "Скасовано". Про зміну статусу покупець завжди отримує повідомлення.
Також зверніть увагу, що ми відправляємо три попередження і тільки після третього - товари блокуються. Продавець який починає виправляти помилки звернувши увагу вже на перше попередження частіше за все другого вже не отримує.
Кожен продавець приймає ці правила в момент розміщення товарів своєї компанії на нашому маркетплейсі і зобов'язується їх виконувати.
Bigl.ua - це новий сервіс, на якому власники невеликих інтернет-магазинів, а також досить відомих брендів можуть розміщувати свої товари та послуги. Бігль юа - гарантує безпеку угоди, що сприяє підвищенню довіри як покупця до продавця так і продавця до покупця. Bigl.ua - став широко відомим в Україні користувачам сайту... детальніше
ПОВНІ НЕАДЕКВАТИ В ПЛАНІ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ І РОЗМІЩЕННЯ ТоВАРІВ - Відгуки про Bigl.ua / Бігль юа
Повні неадеквати і умови ідіотські.НЕ Рекомендую!
відгук
Коментарі до відгуку
"Робота зі статусами замовлень" - це один зі стандартів якості обслуговування покупців на Bigl.ua. Продавці мають його дотримуватись https://help.bigl.ua/uk/article/46-robota-zi-statusami-zamovlen-standart-jakosti-obslugovuvannja .
У довідці публічно ми сповіщаємо про те, що кожне з замовлень має отримувати кінцевий статус "Виконано" чи "Скасовано". Про зміну статусу покупець завжди отримує повідомлення.
Також зверніть увагу, що ми відправляємо три попередження і тільки після третього - товари блокуються. Продавець який починає виправляти помилки звернувши увагу вже на перше попередження частіше за все другого вже не отримує.
Кожен продавець приймає ці правила в момент розміщення товарів своєї компанії на нашому маркетплейсі і зобов'язується їх виконувати.