Біда а не магазин - Відгуки про DOK.ua

DOK.ua
Відгук додано 10 січня, 2025 год 11 переглядів
Доброго дня.
Не рекомендував компанію від слова зовсім.
Пояснюю: Замовив датчик кисню 2(лямда зонд другий після каталізатора.) Не пам'ятаю ціни десь 2000. Т гривень. На авто Opel Omega b fl 2.2 Бензин 2000 р випуску
Менеджер заявив: гарантія на даний датчик кисню 6 місяців або 20000км пробігу.
Ок влаштовуе.
Получив пропустив. Поставив все ок.
За неділю є чек помилкаP0136(не працював підігрів пише тимчасова)
Пишу на dok.ua за дві неділі тишина, тим часом є помилка P0141 вже постіна (коротше за 3 тиждні лямда здохла)дзвінок від dok.ua
Що траплялось?
Датчик здох. Пояснюючи симптоми.
Ок вам потрібно...
Заповнити папери.
Зробити діагностику єлектро обладнання авто(1680гр) комп'ютерну та вислати нам роздруківку (+250гр роздруківка)
І вислати нам датчик на провірку. ІІІІлише за місяць часу ми вам дамо результат.
200гр зняти датчик кисню і місяць чекаємо з моря погоди авто стоїть.
Датчик коштував 2000т
Маніпуляції з як би зворотом ( тому що не відомо більше як впевнений шо на той підвальних бренд заміни не буде)
Обійдуться 2130 гр
То вже більша вартість.
Бензин не рахуем(адже то копійки)))

Панове! ВИВОД з вище сказаного.
Сидять баааааригггги в тилу, на броні.
І дурять вас на рівному місті.
Цікаво скільки заробив виробник?

Та понакручували бааааариггггги?
І скільки таких як я?????
Не рекомендую потрачені нерви, час такошти.
Лохотрооон 90х
І буде написано
Нам дуже шкода... звяжіться з нами.

Та на ф.г ви бааааариггггг и потрібні знову час і нерви на вас тратити.
Видно війна та совість не про них

Переваги:
  1. Нема
Недоліки:
  1. Сплошний




Коментарі до відгуку

Відповідь представника DOK.ua 13 січня, 2025 год
Валерію, нагадуємо, що відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» (стаття 8, п. 1), у разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника або у випадку фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи, покупець має право:



Вимагати повернення коштів за придбаний товар;

Замінити товар на такий самий або аналогічний із доступних у продавця.

Для подання рекламації з боку магазину необхідно надати такі документи:



Акт виконаних робіт (замовлення-наряд) СТО щодо встановлення деталі;

Акт рекламації (дефектації) з висновком СТО;

Для деталей електрогрупи: висновок СТО про справність електросистеми авто та результати комп’ютерної діагностики з кодом помилки (фото або сканкопія показників).

Термін розгляду рекламації становить від 14 до 30 календарних днів (згідно зі статтею 8, п. 6 закону України «Про захист прав споживачів»). Після отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) покупця буде поінформовано про результат.



Наш співробітник зв’язався з вами та запропонував подати претензію на якість товару (рекламацію), однак ви відмовилися.



Якщо у вас залишилися питання, будь ласка, звертайтеся до відділу управління клієнтським досвідом за телефоном 0800 339 639 (з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00). Ми завжди раді допомогти!
Юрій 5 квітня, 2025 год
в якій статі закону прав споживачів написано що покупець повинен вам надати якісь акти ?

17 стаття. експертизи проводить магазин , виробник за власний кошт і тільки якщо вина покупця то платить покупець!


DOK.ua
Всі відгуки

1.8 5
390 відгуків / 22161 перегляд
Автозапчастини
Renix.ua
Renix.ua

Рейтинг: 4.9
9 відгуків
Kyivparts.com
Kyivparts.com

Рейтинг: 5
2 відгука
turbosto.com.ua
turbosto.com.ua

Рейтинг: 3.7
1103 відгука
Bronex
Bronex

Рейтинг: 4
95 відгуків
Svedex Автозапчасти
Svedex Автозапчасти

Рейтинг: 5
2 відгука
Japan Kars
Japan Kars

Рейтинг: 1.6
10 відгуків
​Интернет-магазин DaCar
​Интернет-магазин DaCar

Рейтинг: 4.9
28 відгуків
​Интернет-магазин Strans-shop
​Интернет-магазин Strans-shop

Рейтинг: 5
25 відгуків