Valerii Reznik Отзыв написан 10 января, 2025 год11 просмотров
Доброго дня. Не рекомендував компанію від слова зовсім. Пояснюю: Замовив датчик кисню 2(лямда зонд другий після каталізатора.) Не пам'ятаю ціни десь 2000. Т гривень. На авто Opel Omega b fl 2.2 Бензин 2000 р випуску Менеджер заявив: гарантія на даний датчик кисню 6 місяців або 20000км пробігу. Ок влаштовуе. Получив пропустив. Поставив все ок. За неділю є чек помилкаP0136(не працював підігрів пише тимчасова) Пишу на dok.ua за дві неділі тишина, тим часом є помилка P0141 вже постіна (коротше за 3 тиждні лямда здохла)дзвінок від dok.ua Що траплялось? Датчик здох. Пояснюючи симптоми. Ок вам потрібно... Заповнити папери. Зробити діагностику єлектро обладнання авто(1680гр) комп'ютерну та вислати нам роздруківку (+250гр роздруківка) І вислати нам датчик на провірку. ІІІІлише за місяць часу ми вам дамо результат. 200гр зняти датчик кисню і місяць чекаємо з моря погоди авто стоїть. Датчик коштував 2000т Маніпуляції з як би зворотом ( тому що не відомо більше як впевнений шо на той підвальних бренд заміни не буде) Обійдуться 2130 гр То вже більша вартість. Бензин не рахуем(адже то копійки)))
Панове! ВИВОД з вище сказаного. Сидять баааааригггги в тилу, на броні. І дурять вас на рівному місті. Цікаво скільки заробив виробник?
Та понакручували бааааариггггги? І скільки таких як я????? Не рекомендую потрачені нерви, час такошти. Лохотрооон 90х І буде написано Нам дуже шкода... звяжіться з нами.
Та на ф.г ви бааааариггггг и потрібні знову час і нерви на вас тратити. Видно війна та совість не про них
Валерію, нагадуємо, що відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» (стаття 8, п. 1), у разі виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника або у випадку фальсифікації товару, підтверджених висновком експертизи, покупець має право:
Вимагати повернення коштів за придбаний товар;
Замінити товар на такий самий або аналогічний із доступних у продавця.
Для подання рекламації з боку магазину необхідно надати такі документи:
Акт виконаних робіт (замовлення-наряд) СТО щодо встановлення деталі;
Акт рекламації (дефектації) з висновком СТО;
Для деталей електрогрупи: висновок СТО про справність електросистеми авто та результати комп’ютерної діагностики з кодом помилки (фото або сканкопія показників).
Термін розгляду рекламації становить від 14 до 30 календарних днів (згідно зі статтею 8, п. 6 закону України «Про захист прав споживачів»). Після отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) покупця буде поінформовано про результат.
Наш співробітник зв’язався з вами та запропонував подати претензію на якість товару (рекламацію), однак ви відмовилися.
Якщо у вас залишилися питання, будь ласка, звертайтеся до відділу управління клієнтським досвідом за телефоном 0800 339 639 (з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00). Ми завжди раді допомогти!
Біда а не магазин - Отзывы о DOK.ua
Не рекомендував компанію від слова зовсім.
Пояснюю: Замовив датчик кисню 2(лямда зонд другий після каталізатора.) Не пам'ятаю ціни десь 2000. Т гривень. На авто Opel Omega b fl 2.2 Бензин 2000 р випуску
Менеджер заявив: гарантія на даний датчик кисню 6 місяців або 20000км пробігу.
Ок влаштовуе.
Получив пропустив. Поставив все ок.
За неділю є чек помилкаP0136(не працював підігрів пише тимчасова)
Пишу на dok.ua за дві неділі тишина, тим часом є помилка P0141 вже постіна (коротше за 3 тиждні лямда здохла)дзвінок від dok.ua
Що траплялось?
Датчик здох. Пояснюючи симптоми.
Ок вам потрібно...
Заповнити папери.
Зробити діагностику єлектро обладнання авто(1680гр) комп'ютерну та вислати нам роздруківку (+250гр роздруківка)
І вислати нам датчик на провірку. ІІІІлише за місяць часу ми вам дамо результат.
200гр зняти датчик кисню і місяць чекаємо з моря погоди авто стоїть.
Датчик коштував 2000т
Маніпуляції з як би зворотом ( тому що не відомо більше як впевнений шо на той підвальних бренд заміни не буде)
Обійдуться 2130 гр
То вже більша вартість.
Бензин не рахуем(адже то копійки)))
Панове! ВИВОД з вище сказаного.
Сидять баааааригггги в тилу, на броні.
І дурять вас на рівному місті.
Цікаво скільки заробив виробник?
Та понакручували бааааариггггги?
І скільки таких як я?????
Не рекомендую потрачені нерви, час такошти.
Лохотрооон 90х
І буде написано
Нам дуже шкода... звяжіться з нами.
Та на ф.г ви бааааариггггг и потрібні знову час і нерви на вас тратити.
Видно війна та совість не про них
отзыв
Комментарии к отзыву
Вимагати повернення коштів за придбаний товар;
Замінити товар на такий самий або аналогічний із доступних у продавця.
Для подання рекламації з боку магазину необхідно надати такі документи:
Акт виконаних робіт (замовлення-наряд) СТО щодо встановлення деталі;
Акт рекламації (дефектації) з висновком СТО;
Для деталей електрогрупи: висновок СТО про справність електросистеми авто та результати комп’ютерної діагностики з кодом помилки (фото або сканкопія показників).
Термін розгляду рекламації становить від 14 до 30 календарних днів (згідно зі статтею 8, п. 6 закону України «Про захист прав споживачів»). Після отримання висновку експертизи від виробника (постачальника) покупця буде поінформовано про результат.
Наш співробітник зв’язався з вами та запропонував подати претензію на якість товару (рекламацію), однак ви відмовилися.
Якщо у вас залишилися питання, будь ласка, звертайтеся до відділу управління клієнтським досвідом за телефоном 0800 339 639 (з понеділка по п’ятницю, з 09:00 до 18:00). Ми завжди раді допомогти!
17 стаття. експертизи проводить магазин , виробник за власний кошт і тільки якщо вина покупця то платить покупець!