Мала квиток з Кракова в Хмельницький 09.08 з пересадкою у Львові, привезли в Львів , висадили на ЖД вокзалі і приходить смс " Вибачте ваш автобус прибуде о 19:00". На годиннику 11 години ранку ще навіть не було. Очікування 8 годин на ЖД вокзалі. Як можна так халатно відноситьсь до пасажирів. Наче ми не люди. Чому якщо виникла затримка не прислати інший автобус вчасно, щоб люди не чекали? 8 годин очікування на пересадку і ще 4 в дорозі. Всім зрозуміло, що люди не будуть чекати 8 годин і будуть купувати квитки на потяг який коштує майже 200 грн. Ви не перевізник, а ЛАЙНО. З таким відношенням до пасажирів ви найближчим часом закінчите своє існування як компанія. Чого вам і бажаю.
Тут все просто, у автолюкса в кращому випадку 2 рейси зі Львова (скасовують інколи) в Хмельницький, запланований рейс в 6.30 вже уїхав, ваш рейс затримався на кордоні. Нажаль автолюкс не співпрацює з іншими перевізниками, щоб пересадити раніше. Наступний рейс на Одесу через Хмельницький ввечері. Тому можна звернутись в касу у Львові і різницю між вартістю повернуть
Це їхні проблеми з налаштуванням рейсу, вони надають послугу за яку я заплатила і хочу дістатись до Хмельницького без очікування в 8 годин, як мінімум можна попередити про такі маніпуляції з автобусами про які ви вказали ( про ранішній і вечірній автобус). А щодо повернення коштів це взагалі абсурдно, оскільки висадили нас на ЖД вокзалі, а їхати на автовокзал з валізою , щоб мені повернули 150 грн, таксі туди і назад вийде дорожче.
Є їх каса поруч з залізничним вокзалом, там повертав квиток, коли рейс на Одесу скасували, альтернативу не запропонували. А рейси з закордону дійсно можуть на кордоні затримуватись
Я розумію, що можуть затримати, але якщо перевізник надає рейс з Кракова в Хмельницький, має доставити з пункту А в пункт Б без таких затримок. Хоча б повідомляти про таке зарання, щоб люди були або готові до такого, або шукали альтернативу зарання.
Це мало того що не людяно так ще й не професійно.
Дякую що поділились за повернення коштів, але вже їду в потязі.
Ви почитайте скільки негативних відгуків про цього перевізника. Я втратила 24 години своєї відпустки через їхні спізнення і пересадки. Потрібно писати в Укртранс скарги на них, нехай їх взагалі до перевезень не допускають...
Повністю погоджуюсь, таких перевізників потрібно лишати ліцензій. Хоч і автобуси комфортні, але витрачений час , кошти, а найголовніше це скільки нервів пішло на те.
Це найгірший перевізник - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
Ви не перевізник, а ЛАЙНО.
З таким відношенням до пасажирів ви найближчим часом закінчите своє існування як компанія. Чого вам і бажаю.
відгук
Коментарі до відгуку
Це мало того що не людяно так ще й не професійно.
Дякую що поділились за повернення коштів, але вже їду в потязі.