Вітаю. 11.07 мала їхала автобусом Автолюкс(еколайн) з Києва(Теремки) до Одеси о 13:05. Все почалося з того, що о 12:11 прийшло повідомлення в котрому повідомляли про перенесення рейсу на 14:05; о 13:31 прийшло таке саме повідомлення, але вже з перенесенням рейсу на 15:05; чи це все? Звичайно НІ! О 14:48 прийшло таке саме повідомлення, але вже з перенесенням на 15:50. В службі підтримки повідомили «якщо відправлення за маршрутом затримується з вини перевізника, однак пасажир вирішує використовувати поїздку, претензії по затримці відправлення і прибуття не приймаються». То чому ж не можна здати білет та купити новий на інший автобус/потяг? Бо усі квитки з Києва до Одеси викуплені аж до 14.07! Але вертаємось до нашого автобуса) о 15:40 приїжджає автобус, АЛЕ це не наш, а той котрий мав бути на Теремках о 14:30(він теж був із запізненням). Чи не абсурдна ситуація, люди, котрі купили квиток на 14:30, виїхали раніше ніж люди, котрі купили квитки на 13:05🤯. О 16:12 НАРЕШТІ приїхав наш автобус, але на цьому, на жаль, неприємності не закінчилися. Біля 18:30 я вирішила піти в туалет(адже на сайті вказано, що ця функція є доступною протягом усієї поїздки). Але увійшовши в туалет, я помітила, що немає паперу. Підійшовши до водіїв(їх 2, один за кермом, один поруч), пояснюю ситуацію та прошу вирішити цю проблему, на що мені водій, котрий їде за кермом відповідає «я шо маю це зараз робити, а ви замість мене за кермо сядете чи як?», сказати, що я вражена це вже нічого не сказати, дивлюсь на іншого водія, він лежить собі на сидіннях та відпочиває. На жаль паперу з собою у мене не було, тому була змушена чекати на чудо. Чудо все ж таки сталося, коли ми зупинилися в Умані і водій замінив папір, АЛЕ папір неможливо було витягнути (фото прикріплене). Це просто жах…. Замість запланованого часу 18:45, ми були в Одесі о 22:27
НЕ рекомендую - Відгуки про Автолюкс (AUTOLUX
11.07 мала їхала автобусом Автолюкс(еколайн) з Києва(Теремки) до Одеси о 13:05. Все почалося з того, що о 12:11 прийшло повідомлення в котрому повідомляли про перенесення рейсу на 14:05; о 13:31 прийшло таке саме повідомлення, але вже з перенесенням рейсу на 15:05; чи це все? Звичайно НІ! О 14:48 прийшло таке саме повідомлення, але вже з перенесенням на 15:50. В службі підтримки повідомили «якщо відправлення за маршрутом затримується з вини перевізника, однак пасажир вирішує використовувати поїздку, претензії по затримці відправлення і прибуття не приймаються». То чому ж не можна здати білет та купити новий на інший автобус/потяг? Бо усі квитки з Києва до Одеси викуплені аж до 14.07! Але вертаємось до нашого автобуса) о 15:40 приїжджає автобус, АЛЕ це не наш, а той котрий мав бути на Теремках о 14:30(він теж був із запізненням). Чи не абсурдна ситуація, люди, котрі купили квиток на 14:30, виїхали раніше ніж люди, котрі купили квитки на 13:05🤯. О 16:12 НАРЕШТІ приїхав наш автобус, але на цьому, на жаль, неприємності не закінчилися. Біля 18:30 я вирішила піти в туалет(адже на сайті вказано, що ця функція є доступною протягом усієї поїздки). Але увійшовши в туалет, я помітила, що немає паперу. Підійшовши до водіїв(їх 2, один за кермом, один поруч), пояснюю ситуацію та прошу вирішити цю проблему, на що мені водій, котрий їде за кермом відповідає «я шо маю це зараз робити, а ви замість мене за кермо сядете чи як?», сказати, що я вражена це вже нічого не сказати, дивлюсь на іншого водія, він лежить собі на сидіннях та відпочиває. На жаль паперу з собою у мене не було, тому була змушена чекати на чудо. Чудо все ж таки сталося, коли ми зупинилися в Умані і водій замінив папір, АЛЕ папір неможливо було витягнути (фото прикріплене). Це просто жах….
Замість запланованого часу 18:45, ми були в Одесі о 22:27
відгук
Коментарі до відгуку