Костянтин Відгук додано четвер, 6 листопада7 переглядів
Вперше в житті пишу негативний відгук, але мовчати не можу. Недавно придбав в одному із магазинів Aurum каблучку з діамантом для заручин. При купівлі прикраси, продавець запевнила, якщо не підійде розмір, то у будь якому магазині нашої мережі вам одразу ж зроблять обмін, головне не зрізати "бірку". Так сталось, що обмін знадобився, оскільки розмір не підійшов. Зателефонували на гарячу лінію, запитали про наявність у магазині необхідного розміру. Оператор гарячої лінії підтвердила наявність, нам прислали смс, що можемо приїхати і обміняти виріб. І тут почалися веселощі!!! "Обміняти можемо, але вам потрібно чекати два тижні. У нас такі правила". Після запитання "Чому не попередив продавець при купівлі виробу та оператор гарячої лінії?" Відповідь вразила: "ми переслухала всі записи розмов, дійсно вас не попередили, але нічим допомогти не можемо". Такої безвідповідальності, некомпетентність, брехливості......., я не зустрічав у жодній точці продажів, жодної мережі! Магазини зосереджені лише на "впарюванні" своєї продукції клієнтам! Максимально негативні враження від компанії Aurum. Побратимам, які збираються освідчитись, чи одружуватись, чи просто зробити подарунок дорогій людині - поминайте Aurum!
AURUM- мультибрендова торгова компанія та основний репрезентант ювелірної галузі України в ритейлі. Ми практикуємо особливий підхід до формування асортименту та команди професіоналів. Величезний перелік продукції найкращих українських виробників (понад 60) - унікальна база альтернативних пропозицій. Рівних їй немає на ринку. Наша місія - популяризувати та підтримувати українського виробника ювелірної продукції.... детальніше
Поминайте стороною дані магазини - Відгуки про Ювелірна компанія AURUM
Недавно придбав в одному із магазинів Aurum каблучку з діамантом для заручин.
При купівлі прикраси, продавець запевнила, якщо не підійде розмір, то у будь якому магазині нашої мережі вам одразу ж зроблять обмін, головне не зрізати "бірку". Так сталось, що обмін знадобився, оскільки розмір не підійшов. Зателефонували на гарячу лінію, запитали про наявність у магазині необхідного розміру. Оператор гарячої лінії підтвердила наявність, нам прислали смс, що можемо приїхати і обміняти виріб.
І тут почалися веселощі!!!
"Обміняти можемо, але вам потрібно чекати два тижні. У нас такі правила".
Після запитання "Чому не попередив продавець при купівлі виробу та оператор гарячої лінії?" Відповідь вразила: "ми переслухала всі записи розмов, дійсно вас не попередили, але нічим допомогти не можемо".
Такої безвідповідальності, некомпетентність, брехливості......., я не зустрічав у жодній точці продажів, жодної мережі!
Магазини зосереджені лише на "впарюванні" своєї продукції клієнтам!
Максимально негативні враження від компанії Aurum.
Побратимам, які збираються освідчитись, чи одружуватись, чи просто зробити подарунок дорогій людині - поминайте Aurum!
відгук
Коментарі до відгуку