РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Абсолютна неповага до клієнта - Відгуки про АЛЛО
зважаючи на ширину моїх дверей 56см, заявлена глибина 55см мене влаштувала.
Отримав машину, фактична глибина виявилась 60см, що відповідає даним на сайті виробника. Відповідно, встановити та підключити пральну машину виявилось неможливо, тому наступного дня вона була повернена до магазину.
З дня повернення минуло 19 днів, протягом яких було здійснено понад 10 звернень з вимогою повернути кошти за товар. У відповідь отримував неодноразове "з вами зв'яжуться завтра",
"з вами зв'яжуться на наступному тижні"...
Я усвідомлюю, що на перевірку якості поверненого товару законом про захист споживачів відведено 14 днів, проте підтвердити факт невикористання нової пральної машини - справа
декількох хвилин.
Зважаючи на порушення моїх законних прав щодо сроків перевірки якості, щоденні лицемірні
обіцянки "передзвонити завтра" протягом тижня та відсутність реального прогресу, я запропонував
обговорити компенсацію за порушення моїх законних прав та введення в оману, проте, на цей раз
мене очікувало повне ігнорування мого звернення.
Загалом можу констатувати абсолютний непрофесіоналізм та лицемірність співробітників магазину,
які створили постійному клієнту реальну проблему та відмовляються зробити кроки для її вирішення.
На даний момент інформацію про товар на сайті магазину не виправлено, що наражає інших покупців на неприємності.
Не рекомендую мати справу з магазином "Алло"
відгук
Коментарі до відгуку
Жодних мір по поверненню коштів та узгодженню компенсацій не було прийнято.