РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Алло це шахраї!!!! - Відгуки про АЛЛО
19.11.2016 року я здав айфон в магазин. Менеджер пояснив, що айфон буде відремонтований або наданий новий. Весь цей час дитина була без телефона і настрій від «подарунка» був зіпсований. 13.12.2016 року нами нарешті було отримано айфон, новий аналог придбаного раніше. Вже через добу апарат почав вимикатись : при входженні в Інтернет, під час розмови по мобільному зв’язку , просто лежачі на столі сам включався а потім відключався. 14.12.2016 року ми знов звернулися до магазину який вже переїхав на вулицю Жовтневу 29/ 15 а, з вимогою повернути кошти за вже другий придбаний в «АЛЛО» неякісний товар. Бажання мати цей «айфон» в нашої сім’ї вже не має, тим більше що гарантії на те, що ми не отримаємо ще один поламаний апарат в нас вже не має. Менеджер відмовилась віддавати гроші, пояснивши що вона може тільки віддати апарат знов на ремонт. Ми написали заяву до юридичного відділу з вимогою повернути кошти. Нам відповіли що ми маємо право через 14 днів отримати заміну або кошти. Пройшло 29 днів і ми знов звернулися до магазину та на гарячу лінію, нам знов відмовили, хоча пройшли всі терміни згідно Закону України «Про захист прав споживачів». На гарячій лініїї теж брешуть, кожного разу говорять Що "Вам передзвонить менеджер" а ніхто не передзвонює.
Нахально впихують вже третій поламаний айфон. На питання «А якщо і третій буде такий же?» ніхто не відповідає. Коли ми запропонували менеджеру замінити нам «відновлений» айфон на айфон новий другої марки з доплатою коштів, але нам відмовили чим порушили п.1 ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Також менеджер пояснила нам , що ми знали що беремо « Це ж не новий айфон, тому він і буде ламатись» Тоді в нас виникає справедливе запитання «Чому на сайтах «АЛЛО» споживачів запевняють, що айфон заново зібраний на заводі, ми не ризикуємо і покупаємо як новий?
Згідно з п.3 ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» "Алло" порушує наші права!Тому ми будемо звертатися у суд та Державний комітет України у справах захисту прав споживачів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАГАЗИН АЛЛО.ЦЕ ШАХРАЇ ТА ВОРИ!!!!!!!
відгук
Коментарі до відгуку