РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Відгуки про АЛЛО
8 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Мы приносим извинения за причиненные неудобства.Для того что бы мы смогли разобраться в сложившейся ситуации и уточнить , на какой стадии решение вопроса, уточните, пожалуйста, номер Вашего заказа. Заранее спасибо.
Напоминаю що Відповідно до статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі - Закон) споживачі під час придбання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на захист своїх прав державою; належну якість продукції та обслуговування, відшкодування шкоди (збитків), завданих дефектною продукцією або продукцією неналежної якості. Відповідно до ч. 1 статті 6 Закону продавець зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Стаття 8 Закону передбачає, що продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню.
Була написана скарга до Дніпропетровського областного управління у справах прав споживачів на імя Зіктара Наталія Володимирівна .
Я заплатила гроші за новий товар , а не той що після ремонту, будьте ласкаві предоставте мені його. З повагою .
Спасибо.