РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Отзывы об АЛЛО
8 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Мы приносим извинения за причиненные неудобства.Для того что бы мы смогли разобраться в сложившейся ситуации и уточнить , на какой стадии решение вопроса, уточните, пожалуйста, номер Вашего заказа. Заранее спасибо.
Напоминаю що Відповідно до статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів» (далі - Закон) споживачі під час придбання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на захист своїх прав державою; належну якість продукції та обслуговування, відшкодування шкоди (збитків), завданих дефектною продукцією або продукцією неналежної якості. Відповідно до ч. 1 статті 6 Закону продавець зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Стаття 8 Закону передбачає, що продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню.
Була написана скарга до Дніпропетровського областного управління у справах прав споживачів на імя Зіктара Наталія Володимирівна .
Я заплатила гроші за новий товар , а не той що після ремонту, будьте ласкаві предоставте мені його. З повагою .
Спасибо.