РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Відгуки про АЛЛО
З огляду на цей випадок склалось виключно негативне ставлення про якість надання послуг, сервіс та якість пропонованого товару. Під час розгляду даного питання на інших форумах зустрівся з великою кількість підтверджуючих фактів та думок, що такий підхід до клієнта є загально прийнятим для цієї фірми (важко її так назвати хоча в межах регламентованої цензури даного форуму можна і так назвати). Надіюсь усі зроблять правильний для себе висновок.
//
Суть
На моє замовлення через інтернет магазин (попередньо уточнивши у двох менеджерів про новизну товару та відсутність у моєму місті із одночасним уточненням неможливість внутрішнього переміщення до мого міста для того щоб отримати його у магазині) прийшов бувший у використанні товар (pre-owned), який був некомплектним із зірваними оригінальними стікерами (ті, що були хтось намагався здерти - на зображеннях), коробкою від іншого пристрою та пустою гарантією(серійний номер, що знаходиться у слоті картки пам'яті ніде не зустрівся ні на коробці ні на пустій гарантії :)). На протязі тиждня Ваші менеджери запевняли (7 дзвінків із замовленням зворотнього дзвінка від фінансової служби яка так і не передзвонила), що буде повне повернення коштів включаючи першу оплату за доставку, натомість компенсовано без цієї доставки.
Зауважую!!!Товар повертався не через те що не сподобався колір чи розташування клавіш, а через те, що він не відповідає заявленим параметрам новизни та комплектності... також на ньому містились сторонні наклейки, а кабель юсбі змотаний звичайним дротом. Чому оплату такого товару повинен здійснювати я? номер замовлення 14373789. Є повністю відфотографований пристрій офіційний, відгук штатівської компанії про те, що це рефарбішед (за серійним номером) та відгуги офіційного форуму.
П.С. Ваші котрагенти псують імідж Вашої фірми... хоча судячи по з моїх 7-ми розмов та запитів у яких менеджери називали різні дати компенсації набори документів та замовляли термінові дзвінки з яких ніхто не віддзвонював... тут я пишу дарма...
Ось і зараз написавши онлайн менеджеру з офіційного сайту чекаю його відповіді півтори години... про який сервіс може йти мова?
Цікаві відомості про товар:
Внутрішня документація пристрою була надрукована на звичайному лазерному принтері і збита степлером
На підтвердження того що пристрій є відновленим та таким що був у використанні- в технічному меню, яке з’являється при запуску писалось, що це відновлений із бувшого у використанні (pre-owned)
Товар не був уцінений
Ззаду на коробці були віддерті оригінальні наклейки та поміщено такі які не відносяться ні до серійного номеру ні до пристрою взагалі.
На пристрої містилась наклейка (якої там не повинно бути) про мексиканську сертифікацію відповідності.
Кабель замість оригінальної плівки загорнуто у мідний дріт
Частина сторінок інструкції надрукованої на принтері була відсутня
Окреме слово про менеджерів колцентру...
1)Знання брифу повний нуль ... таке враження що 90-відсотків співрозмовників працівники першого дня… для того щоб дізнатись будь яку навіть не суттєву інформацію потрібно витратити приблизно з 10 хвилин поки оператор дізнається відповідь на поставлене питання в колег чи з їхнього внутрішнього чату
2)плутаються у датах, термінах та форматі повернення.
3)при виникненні даної ситуації нахабно говорять, що вони надали повну інформацію та кладуть слухавку
4)коли додзвонююсь не представляються не говорять фірми... перших декілька секунд таке враження, що додзвонився в підпільне братство
5) На вимогу з’єднати щоб не очікувати тиждень на з’єднання із фінансовою службо говорять, що така можливість відсутня
6) Повна відсутність людей, які відповідають за юридичну сторону повернення - безпідставне вимагання копій документів, обов'язковість наявності який не регламентується ЗУ Про права споживачів та захищається ЗУ Про персональні данні (копії паспорта та ідентифікаційного). Без них не повертають.
7) Приблизний діалог – Доброго дня – Тишина -Доброго дня Відповідь менеджера - Доброго – Починаю розповідати (це був 5 раз) на середині дякуємо за звернення і кладуть слухавку.
//
З огляду на цей випадок склалось виключно негативне ставлення про якість надання послуг, сервіс та якість пропонованого товару. Під час розгляду даного питання на інших форумах зустрівся з великою кількість підтверджуючих фактів та думок, що такий підхід до клієнта є загально прийнятим для цієї фірми (важко її так назвати хоча в межах регламентованої цензури даного форуму можна і так назвати). Надіюсь усі зробилять правильний для себе висновок.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Вимагаю компенсувати у повному розмірі усі мої витрати пов'язані із замовленням у вашій фірмі.
Звертатися до вас ще раз і чи данний інцедент не вплине на моє ставлення? Ви про що? Я відсьогодні і назавжди приводитиму в аргументацію цю історію любому хто захоче у Вас придбати чи замовити товар. Ось тільки питання у якому світлі чи як фірма яка порядно віднеслась до ситуації, що склалась та компенсувала усю фінансову сторону (навіть не враховуючи незручності які своїми діями ви приносите замовникам) чи як ритейлей який розсилає бувші у використанні гаджети надіючись на неосвідченність чи не бажання займатись поверненням зі сторони клієнта. Так хто Ви? Дайте зрозуміти.
Дякую.
П.С.
Дякую очікую розгляду. Але тільки не пишіть Перепрошень та цієї диво фрази - Звертайтесь ще!
П.С.
Дякую ресурсу!!! Надіюсь на об'єктивний розгляд та невідмодероване розміщення!