Отзывы об АЛЛО

АЛЛО
Украина, Хмельницкий Отзыв написан 12 сентября, 2014 год 883 просмотра
Враження негативне – надсилають завідомо поганого товар, який надсилається в розрахунку? що його не повернуть.
З огляду на цей випадок склалось виключно негативне ставлення про якість надання послуг, сервіс та якість пропонованого товару. Під час розгляду даного питання на інших форумах зустрівся з великою кількість підтверджуючих фактів та думок, що такий підхід до клієнта є загально прийнятим для цієї фірми (важко її так назвати хоча в межах регламентованої цензури даного форуму можна і так назвати). Надіюсь усі зроблять правильний для себе висновок.
//
Суть
На моє замовлення через інтернет магазин (попередньо уточнивши у двох менеджерів про новизну товару та відсутність у моєму місті із одночасним уточненням неможливість внутрішнього переміщення до мого міста для того щоб отримати його у магазині) прийшов бувший у використанні товар (pre-owned), який був некомплектним із зірваними оригінальними стікерами (ті, що були хтось намагався здерти - на зображеннях), коробкою від іншого пристрою та пустою гарантією(серійний номер, що знаходиться у слоті картки пам'яті ніде не зустрівся ні на коробці ні на пустій гарантії :)). На протязі тиждня Ваші менеджери запевняли (7 дзвінків із замовленням зворотнього дзвінка від фінансової служби яка так і не передзвонила), що буде повне повернення коштів включаючи першу оплату за доставку, натомість компенсовано без цієї доставки.
Зауважую!!!Товар повертався не через те що не сподобався колір чи розташування клавіш, а через те, що він не відповідає заявленим параметрам новизни та комплектності... також на ньому містились сторонні наклейки, а кабель юсбі змотаний звичайним дротом. Чому оплату такого товару повинен здійснювати я? номер замовлення 14373789. Є повністю відфотографований пристрій офіційний, відгук штатівської компанії про те, що це рефарбішед (за серійним номером) та відгуги офіційного форуму.
П.С. Ваші котрагенти псують імідж Вашої фірми... хоча судячи по з моїх 7-ми розмов та запитів у яких менеджери називали різні дати компенсації набори документів та замовляли термінові дзвінки з яких ніхто не віддзвонював... тут я пишу дарма...
Ось і зараз написавши онлайн менеджеру з офіційного сайту чекаю його відповіді півтори години... про який сервіс може йти мова?
Цікаві відомості про товар:
Внутрішня документація пристрою була надрукована на звичайному лазерному принтері і збита степлером
На підтвердження того що пристрій є відновленим та таким що був у використанні- в технічному меню, яке з’являється при запуску писалось, що це відновлений із бувшого у використанні (pre-owned)
Товар не був уцінений
Ззаду на коробці були віддерті оригінальні наклейки та поміщено такі які не відносяться ні до серійного номеру ні до пристрою взагалі.
На пристрої містилась наклейка (якої там не повинно бути) про мексиканську сертифікацію відповідності.
Кабель замість оригінальної плівки загорнуто у мідний дріт
Частина сторінок інструкції надрукованої на принтері була відсутня
Окреме слово про менеджерів колцентру...
1)Знання брифу повний нуль ... таке враження що 90-відсотків співрозмовників працівники першого дня… для того щоб дізнатись будь яку навіть не суттєву інформацію потрібно витратити приблизно з 10 хвилин поки оператор дізнається відповідь на поставлене питання в колег чи з їхнього внутрішнього чату
2)плутаються у датах, термінах та форматі повернення.
3)при виникненні даної ситуації нахабно говорять, що вони надали повну інформацію та кладуть слухавку
4)коли додзвонююсь не представляються не говорять фірми... перших декілька секунд таке враження, що додзвонився в підпільне братство
5) На вимогу з’єднати щоб не очікувати тиждень на з’єднання із фінансовою службо говорять, що така можливість відсутня
6) Повна відсутність людей, які відповідають за юридичну сторону повернення - безпідставне вимагання копій документів, обов'язковість наявності який не регламентується ЗУ Про права споживачів та захищається ЗУ Про персональні данні (копії паспорта та ідентифікаційного). Без них не повертають.
7) Приблизний діалог – Доброго дня – Тишина -Доброго дня Відповідь менеджера - Доброго – Починаю розповідати (це був 5 раз) на середині дякуємо за звернення і кладуть слухавку.
//
З огляду на цей випадок склалось виключно негативне ставлення про якість надання послуг, сервіс та якість пропонованого товару. Під час розгляду даного питання на інших форумах зустрівся з великою кількість підтверджуючих фактів та думок, що такий підхід до клієнта є загально прийнятим для цієї фірми (важко її так назвати хоча в межах регламентованої цензури даного форуму можна і так назвати). Надіюсь усі зробилять правильний для себе висновок.


1 согласен



Комментарии к отзыву

Ответ представителя АЛЛО 12 сентября, 2014 год
Добрий день. Ще раз приносимо вибачення за доставлені незручності. За Вашим замовленнням 09.09.2014 р. було проведено повернення грошових коштів на Ваш рахунок. Ми докладемо максимум зусиль для поліпшення якості обслуговування. Сподіваємося, що даний інцидент не вплине на Ваше ставлення до компанії в цілому. Дякуємо Вам за відгук. Всього найкращого. Звертайтеся до нас ще.
777 (Украина, Хмельницкий) 12 сентября, 2014 год
Грошові кошти не було повернено у повному розмірі. Чому я повинен відповідати своїми фінансами за те, що надсилаєте товар, який завідомо не відповідає інформації наданій у пропозиції. Зверніть Увагу на фотографії! Ви бачите різницю? І це не враховуючи комплектації із надрукованих на принтері вкладень та юсбі кабелу звязаного мідним дротом!

Вимагаю компенсувати у повному розмірі усі мої витрати пов'язані із замовленням у вашій фірмі.

Звертатися до вас ще раз і чи данний інцедент не вплине на моє ставлення? Ви про що? Я відсьогодні і назавжди приводитиму в аргументацію цю історію любому хто захоче у Вас придбати чи замовити товар. Ось тільки питання у якому світлі чи як фірма яка порядно віднеслась до ситуації, що склалась та компенсувала усю фінансову сторону (навіть не враховуючи незручності які своїми діями ви приносите замовникам) чи як ритейлей який розсилає бувші у використанні гаджети надіючись на неосвідченність чи не бажання займатись поверненням зі сторони клієнта. Так хто Ви? Дайте зрозуміти.

Дякую.
777 (Украина, Хмельницкий) 12 сентября, 2014 год
Хто понесе за такий сервіс відповідальність? Правильним вважаю компенсування витрат на пересилання цього чуда за рахунок Ваших контрагентів, так як мені було повідомлено, що Алло не є власником данного товару та не несе ніякої відповідальності за нього. (Питання не у сумі а у підході до організації сервісу та підтримки Вашого бренднейму. хоча із загального мого висновку Вам про це у стратегії вашої чудо фірми не йдеться)

П.С.

Дякую очікую розгляду. Але тільки не пишіть Перепрошень та цієї диво фрази - Звертайтесь ще!

П.С.

Дякую ресурсу!!! Надіюсь на об'єктивний розгляд та невідмодероване розміщення!


АЛЛО
Все отзывы

1.3 5
5832 отзыва / 919730 просмотров
АЛЛО
РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет... подробнее

Техника
Техно порт
Техно порт

Рейтинг: 1.7
123 отзыва
​STOREinUA интернет-магазин
​STOREinUA интернет-магазин

Рейтинг: 3.6
80 отзывов
Интернет-магазин Технопорт
Интернет-магазин Технопорт

Рейтинг: 3
29 отзывов
Mbuy24.com
Mbuy24.com

Рейтинг: 2.9
247 отзывов
Skay.ua
Skay.ua

Рейтинг: 4.8
138 отзывов
IElectronics
IElectronics

Рейтинг: 3.8
493 отзыва
tehnoport.net.ua
tehnoport.net.ua

Рейтинг: 3.9
29 отзывов
MyCube интернет-магазин
MyCube интернет-магазин

Рейтинг: 4.4
49 отзывов