РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Алло просто пробили ДНО! - Відгуки про АЛЛО
Звернувся по компенсацію різниці, бо це стандартна практика для офіційних ритейлерів (у більшості країн і багатьох мереж в Україні).
У відповідь АЛЛО запропонували “повернути товар”, але при цьому ігнорують факт, що доставка телевізора 100’’ назад у магазин може призвести до його пошкодження, а отже створює перешкоду для реалізації законного права на повернення (ст. 4, Закон України «Про захист прав споживачів»).
Тобто компанія офіційно пропонує механізм, який фактично неможливо виконати без ризику втрати грошей.
Я також запропонував мирний варіант без конфлікту — компенсацію суми або сертифікат, але компанія відмовила навіть від компромісу.
Роблю цей відгук, щоб інші покупці розуміли:
✔ при покупці великої техніки АЛЛО створює перешкоди для повернення,
✔ а акційні знижки після покупки жодним чином не захищають клієнта,
✔ навіть якщо різниця — 10 000 грн і звернення зроблено в той же гарантійний період.
Не рекомендую купувати великі телевізори та техніку в АЛЛО, якщо плануєте отримати хоча б елементарну підтримку після покупки.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що звернулися до нас.
Ми розуміємо Ваше бажання отримати різницю в ціні, однак, на жаль, ми не можемо компенсувати зниження вартості товару, яке відбулося після покупки. Ціни на товари можуть змінюватися залежно від акцій, поставок та умов ринку, і такі зміни не є підставою для відшкодування різниці в ціні.
При цьому ми завжди прагнемо пропонувати найвигідніші умови та регулярно проводимо акції, щоб наші Клієнти могли придбати товари за максимально привабливою ціною.
З повагою, Марина, Департамент Турботи про Клієнтів.