Бракованный товар и отказ в обмене/возврате средств. - Відгуки про АЛЛО

АЛЛО
Відгук додано 6 лютого, 2025 год 2 перегляда
Оставляю свой отзыв о покупке телефона в этом магазине. Приобрел устройство, но уже дома столкнулся с серьезной проблемой – телефон начал автоматически перезагружаться. Я сразу вернулся в магазин, но из-за ошибок консультантов мне пришлось сдавать телефон только на следующий день. Вместо того чтобы оформить возврат или обмен, как я рассчитывал, сотрудники магазина настояли на отправке устройства в сервисный центр. Консультант уверял меня, что проведут диагностику, и в зависимости от результата будет либо обмен, либо возврат, а в худшем случае – перепрошивка.

Однако на практике все оказалось иначе. В сервисном центре телефон вскрыли и заменили основную плату. В итоге я заплатил полную стоимость за телефон, который изначально оказался бракованным и теперь является фактически отремонтированным устройством.

Кроме того, я оставлял заявку в юридический отдел магазина, но там мне отказали в замене телефона или возврате средств. Завтра планирую обратиться в отдел по защите прав потребителей, чтобы отстоять свои права. Такая ситуация абсолютно неприемлема, и я крайне разочарован как качеством товара, так и уровнем обслуживания.





Коментарі до відгуку

Гость 7 лютого, 2025 год
100%% обращаться в права потребителя! Шарашкина контора , продают бракованный бу товар . Сама столкнулась с такой ситуацией купивши ТВ.
evelin 13 квітня, 2025 год
Вивчіть спочатку права споживача. Відгук знайшли де написати, то знайдіть де прочитати про повернення коштів , 14 днів, брак і т д
Відповідь представника АЛЛО 7 лютого, 2025 год
Добрий день. Прикро, що з товаром стався гарантійний випадок. Хочемо також пояснити цю ситуацію. Ми пропонуємо нові товари від виробника. Відповідно до закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів є можливість повернути товар, якщо він не був у використанні ст.9 «Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, якщо він не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд .». Якщо в процесі використання у пристрої виникають складності в роботі, товар передається на гарантійне обслуговування до сервісного центру виробника для її підтвердження, де ця складність за рішенням сервісного центру усувається або здійснюється заміна пристрою/повернення коштів.

З повагою, Олександр, Департамент Турботи про Клієнтів
Віталій 7 лютого, 2025 год
От тільки гроші ви не повертаєте. Б/В товар підсовуєте як новий, і потім вичікуєте два тижні в "сервісному центрі", позбавляючи покупця законного права повернути товар, навіть якщо він у використанні не був.
evelin 13 квітня, 2025 год
Ці два тижні не рахуються, і термін гарантії продовжується на ці тижні, якщо товар був в сервісі по гарантії.


АЛЛО
Всі відгуки

1.3 5
5810 відгуків / 918987 переглядів
АЛЛО
РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше

Техніка
smartmag.biz.ua
smartmag.biz.ua

Рейтинг: 4.9
683 відгука
Prostotools.com.ua
Prostotools.com.ua

Рейтинг: 3.9
38 відгуків
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
979 відгуків
Интернет-магазин Royko
Интернет-магазин Royko

Рейтинг: 3
4 відгука
​ECODRIVE интернет-магазин
​ECODRIVE интернет-магазин

Рейтинг: 3.4
76 відгуків
Интернет-магазин HUGO
Интернет-магазин HUGO

Рейтинг: 1.1
15 відгуків
Touch (touch.com.ua)
Touch (touch.com.ua)

Рейтинг: 4.8
1764 відгука
tehnoport.net.ua
tehnoport.net.ua

Рейтинг: 1.9
9 відгуків