РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Пощастило? - Відгуки про АЛЛО
1. Вони кажуть, що через військовий стан сервісний центр може збільшити ремонт на строк 180(+-) днів, хоча законодавством це заборонено і навіть на паперці, який вони видають написано тільки про 14 днів ремонту і 10 днів на дорогу) І навіть військовий стан не привід для збільшення терміну тримання сервісного центру (знову ж таки, це закон). Але мені подзвонили через 20 днів і сказали, що можна забирати станцію.
2. Мені дали акт виконаних робіт з сервісного центру (це Цитрус, доречі), де було написано, що відбулась заміна плати зарядки для гаджетів. Але перевіривши вдома станцію - одразу після 38% падає на нуль. Тобто що там замінили? Невідомо
3. Через день знов відвезла станцію і вони забрали на ремонт. Але десь через 14 днів вони написали, що мені погоджено обмін або повернення грошей, я обрала повернення грошей (але для того, щоб оформити заявку на повернення треба знову приїхати в магазин. Чому не можна цього зробити онлайн?) і через 3 дні вони вже прийшли на карту.
Читаючі тут відгуки, я боялась, що втратила гроші, але мені пощастило? Я не знаю. Чи буду я щось дороге купувати в АЛЛО? Навряд, бо сервісний центр не викликає довіри, а їздити зі станцією туди сюди (яка не дуже легка) точно не хочеться.
Зі мною продавці, яки приймали товар, були дуже ввічливі і теж шоковані, що сервісний центр нічого по факту не зробив.
відгук
Коментарі до відгуку
З повагою, Георгій, департамент Турботи про Клієнтів.