РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
жахливе гарантійне обслуговування - Відгуки про АЛЛО
я передивився десятки відео-розпаковок і дійсно, плівка на моєму телефоні відрізняється від всіх інших - нема вирізу для фронтальної камери. тобто ви продали мені або не оригінальний телефон, або з бракованою плівкою. Далі починається гра в футбол. сервісний центр відмовляє, посилає в магазин-продавець, магазин відправляє до юристів, юристи посилаються на сервісний центр. і в цьому трикутнику виходить що я винуватий.
коли дзвоню напряму в сервіс з іншого номеру, то мені кажуть, що даний телефон взагалі не підлягає гарантійному ремонту дисплею, бо вони такого раніше не робили, не роблять і не будуть робити. на питання а куди ж тоді звертатись хоча б за гроші, відповідають що не знають. коли я сказав, що до них вже звертався через магазин Алло, то все ж таки попросили повторно привезти телефон для діагностики. тобто вони в курсі, що в цій ситуації щось не чисто.
у мене питання до магазину Алло, чому ви своїх покупців просто кидаєте? рішення (їх відсутність) проблем тільки шаблонне? постійно футболяєте з відділа у відділ, з сервіса до юристів. як я маю довести, що плівка не переклеєна, а саме в такому вигляді я забирав телефон з вашого магазину? ніхто ж фото телефону не робить перед покупкою. навіщо людині переклеювати плівку на телефоні, якщо вона вже і так там є? нагадаю, що девайс у користуванні був всього 12 днів.
відгук
Коментарі до відгуку
А їхній "юридичний" відділ - це взагалі або набір якихось двірників або його не існує.