РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
жахливе гарантійне обслуговування - Отзывы об АЛЛО
я передивився десятки відео-розпаковок і дійсно, плівка на моєму телефоні відрізняється від всіх інших - нема вирізу для фронтальної камери. тобто ви продали мені або не оригінальний телефон, або з бракованою плівкою. Далі починається гра в футбол. сервісний центр відмовляє, посилає в магазин-продавець, магазин відправляє до юристів, юристи посилаються на сервісний центр. і в цьому трикутнику виходить що я винуватий.
коли дзвоню напряму в сервіс з іншого номеру, то мені кажуть, що даний телефон взагалі не підлягає гарантійному ремонту дисплею, бо вони такого раніше не робили, не роблять і не будуть робити. на питання а куди ж тоді звертатись хоча б за гроші, відповідають що не знають. коли я сказав, що до них вже звертався через магазин Алло, то все ж таки попросили повторно привезти телефон для діагностики. тобто вони в курсі, що в цій ситуації щось не чисто.
у мене питання до магазину Алло, чому ви своїх покупців просто кидаєте? рішення (їх відсутність) проблем тільки шаблонне? постійно футболяєте з відділа у відділ, з сервіса до юристів. як я маю довести, що плівка не переклеєна, а саме в такому вигляді я забирав телефон з вашого магазину? ніхто ж фото телефону не робить перед покупкою. навіщо людині переклеювати плівку на телефоні, якщо вона вже і так там є? нагадаю, що девайс у користуванні був всього 12 днів.
отзыв
Комментарии к отзыву
А їхній "юридичний" відділ - це взагалі або набір якихось двірників або його не існує.