РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Відгуки про АЛЛО
Мною, при отриманні посилки перевірено зовнішній вигляд та комплектацію планшету, та його загальну функціональність (запуск, реакцію на екран, звук.)
14 лютого я виявив несправність підключившись до домашньої мережі Wi-fi , а саме: відключився модуль Wi-fi та модуль звука.
15 лютого - модуль Wi-fi знову запрацював, але звук так і остався відсутнім.
В зв’язку з вихідними днями, 17 лютого 2014 через "Нову пошту" мною здійснено відправку планшету з відповідними документами та заявою на обмін за адресою: м. Київ, пр-т Московский, 8.
18 лютого 2014 року планшет був доставлений курьером "Нової пошти" до адресата.
Через неділю зі мной зв"язався представник сервісного відділу Інтернет-магазину «Алло» та повідомив, що на екрані (збоку) ним знайдено «маленькую, малозаметную царапину» и обмін не може бути здійснено, так як «планшет потерял товарний вид», (про яку «маленькую, малозаметную царапину» шла мова я не зрозумів, так як брак був знайдений після декількох годин після включення), та запропонував здати планшет на ремонт до сервісного обслуговування виробника. Я з даною пропозицією не погодився (представництво виробника є в моему місці) і сказав, щоб планшет прислали таким, як він є мені. Представник сервісу повідомив, що так і зробить, і мою заяву теж пришле разом.
Мені стало незрозуміло, чому на мою заяву я не отримаю офіційну відповідь, на що мені відповіли – це треба підписувати у керівництва відповідь і треба часу до тижня. Я згодився почекати та отримати планшет разом з офіційною відповіддю, для подальшого прийняття рішень.
3 березня 2014 я зв’язався з менеджером магазину Аленою, яка вибачилась за затримку та повідомила мені, що до кінця тижня планшет буде відправлено мені.
11 березня 2014 року, неотримавши планшет, я знову зв’язався з менеджером магазину, яка вибачилась за затримку та знову повідомила мені, що до кінця тижня планшет буде відправлено мені.
Станом на 13 березня 2014 до сих пір товар я так і не отримав, нияких повідомлень теж..
Так що взважте все перед покупкою в цьому магазині.!!!
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку