РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Продаж зломаного товару - Відгуки про АЛЛО
Тут починається просто комедія , в обміні і поверненні коштів відмовляють , нібито треба віддати на діагностику, відправляю на діагностику, ЧЕРЕЗ 1 місяц на ньому міняють дисплей та повертають мені , І ЗНОВУ ВІДМОВЛЯЮТЬ В ПОВЕРНЕННІ , мотивуючи це тим що планшет був зламаний.
Підведу підсумок, на цій покупці я втратив місяць свого часу, захисне скло яке було придбано одразу, та отримав планшет після ремонту.
При написанні будь якої заяви будьте готові що всі зразки заяв на ворожій мові , це в магазині норма я так розумію.
Незважаючи на те чи людина військова і немає часу на ці розмови та поїздки в магазин я втратив багато часу і нервів на цю ʼʼ покупку ʼʼ .
При можливості раджу ігнорувати цю мережу магазинів, адже в разі проблем з їхнім же товаром ви будете просто залишені ні з чим .
відгук
Коментарі до відгуку
Якщо у процесі використання у товарі виникають складнощі у роботі, товар передається на гарантійне обслуговування сервісний центр виробника на її підтвердження відповідно до ст. 8 «Товар підлягає поверненню/обміну у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, підтверджених висновком експертизи.», де ця складність за рішенням сервісного центру усувається або здійснюється заміна пристрою/повернення коштів
З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів