РОЗНИЧНАЯ СЕТЬ "АЛЛО-телеком"
Основана в 1998 году.
Цель "АЛЛО-телеком" - быть розничным решением №1 в Украине как для мобильной и стационарной связи, так и для портативных технологий.
"АЛЛО-телеком"- это:
наибольшая специализированная сеть по количеству магазинов и доле рынка мобильных телефонов;
насчитывает более 480 салонов связи;
представлена в 137 городах;
внедряет...
подробнее
Продаж зломаного товару - Отзывы об АЛЛО
Тут починається просто комедія , в обміні і поверненні коштів відмовляють , нібито треба віддати на діагностику, відправляю на діагностику, ЧЕРЕЗ 1 місяц на ньому міняють дисплей та повертають мені , І ЗНОВУ ВІДМОВЛЯЮТЬ В ПОВЕРНЕННІ , мотивуючи це тим що планшет був зламаний.
Підведу підсумок, на цій покупці я втратив місяць свого часу, захисне скло яке було придбано одразу, та отримав планшет після ремонту.
При написанні будь якої заяви будьте готові що всі зразки заяв на ворожій мові , це в магазині норма я так розумію.
Незважаючи на те чи людина військова і немає часу на ці розмови та поїздки в магазин я втратив багато часу і нервів на цю ʼʼ покупку ʼʼ .
При можливості раджу ігнорувати цю мережу магазинів, адже в разі проблем з їхнім же товаром ви будете просто залишені ні з чим .
отзыв
Комментарии к отзыву
Якщо у процесі використання у товарі виникають складнощі у роботі, товар передається на гарантійне обслуговування сервісний центр виробника на її підтвердження відповідно до ст. 8 «Товар підлягає поверненню/обміну у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, підтверджених висновком експертизи.», де ця складність за рішенням сервісного центру усувається або здійснюється заміна пристрою/повернення коштів
З повагою, Ірина, Департамент Турботи про Клієнтів