РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Грубо порушують права споживачів прикриваючись війною - Відгуки про АЛЛО
І тут почалося.
22 жовтня 2022 року я зателефонував на "Гарячу лінію Алло" поцікавитися коли пройде діагностика мого смартфону, так як термін перевірки в 14 днів (згідно п.6 статті 8 ЗУ "Про захист прав споживачів та згідно п. 2 статті 709 Цивільного Кодексу України) вже майже сплинув, на що оператор мені повідомив, що за відсутності деталі, ремонт виробу може бути до 180 днів, у зв'язку з воєнним станом. Я повідомив їй, про який ремонт вона говорить, так як я відправляв смартфон на діагностику для підтвердження заводського браку, на що оператор повідомила, що в неї інформація відсутня. В подальшому я повідомив оператора, що хочу повернути собі кошти за придбаний смартфон, на що оператор повідомила, що це можливо тільки після діагностики. Я знову в оператора запитав, а коли буде здійснено діагностику, на що вона відповіла - інформація відсутня.
25 жовтня 2022 року я знову зателефонував на "Гарячу лінію Алло" поцікавитись коли сервісний центр проведе діагностику мого смартфона, на що оператор повідомила, що в неї інформація відсутня та діагностика може тривати до 180 днів. 31 жовтня я знову зателефонував на "Гарячу лінію Алло" поцікавитись коли пройде діагностика смартфону, так як термін на діагностику вже сплинув, на що оператор повідомив, що він не бачить має замовлення на діагностику та порадив звернутися до магазину "Алло" куди я безпосередньо здав свій смартфон. Зателефонувавши до магазину, я повідомив їм про причину свого дзвінка, на що мені повідомили - як тільки з'ясують, що з моїм смартфоном, мені відразу ж перетелефонують. Через 2 дні я знову зателефонував до магазину дізнатись що з моїм смартфоном, на що мені повідомили, що він в дорозі до магазину. Через 4 дні я знову зателефонував до магазину, дізнатись де мій смартфон, на що мені повідомили, що він ще в дорозі та буде через декілька днів. Зараз 9 листопада, а телефона з діагностики ще нема.
Виходячи з вищесказаного, дії представників та працівників магазину «Алло» протиправні та грубо порушують законні права споживача.
Стаття 8 Закону передбачає, що продавець зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у споживача і задовольнити його вимоги. За наявності товару вимога споживача про його заміну підлягає негайному задоволенню (товар є в наявності).
Представники магазину, всупереч законодавству, не лише не замінили смартфон на новий аналогічний, а й ввели мене в оману, повідомляючи неправдиву інформацію щодо положень законодавства, переконуючи, що діагностика смартфона, в умовах воєнного стану може тривати до 180 днів.
Разом з тим, торгівля мобільними телефонами (смартфонами) для власного використання є роздрібною торгівлею і регулюється положеннями Цивільного Кодексу України (статті 698-711), зокрема, прописана норма про права покупця, що отримав неякісний товар (стаття 708 ЦК).
Згідно до статті 708 Цивільного кодексу, покупець неякісного товару може вибрати один із декількох варіантів подальших дій, в тому числі відмовитись від договору і вимагати повернення сплаченої за товар грошової суми або заміни товару на аналогічний товар належної якості. Це право безумовне.
Покупець може скористатися цим правом незалежно від того чи є недолік товару суттєвим, чи ні. Але представники магазину "Алло", за власної ініціативи, відправили смартфон до сервісного центру на ремонт, позбавивши мене права вибору між декількома альтернативними варіантами, в тому числі, і права відмовитись від договору та отримати сплачені за товар кошти.
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших контактних даних номером замовлення щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.
З повагою компанія Алло
Не раджу купувати щось у цьому магазині.