РОЗДРІБНА МЕРЕЖА "АЛЛО-телеком"
Заснована у 1998 році.
Мета "АЛЛО-телеком" - бути роздрібним рішенням №1 в Україні як для мобільного та стаціонарного зв'язку, так і для портативних технологій.
"АЛЛО-телеком" - це:
найбільша спеціалізована мережа за кількістю магазинів та часткою ринку мобільних телефонів;
налічує понад 480 салонів зв'язку;
представлена у 137 містах;
детальніше
Trade-Electronics з платформи АЛЛО шахраї !!! - Відгуки про АЛЛО
1) на сайті АЛЛО у описі товару не вказано що товар був відновлений чи Б\У
у відгуках про товар написано і підтверджено співробітниками АЛЛО що товар новий
2)товар приїхав через НовуПошту в упаковці яка не була запечатана поліетиленовою обгортко, тобто де гарантія що телефон хтось не використовував ?!
3) при огляді теелфону знайшов зо в нижньомку лівому куті є проміжок (зазор) між екраном і корпусом і також помітив що сенсор екрану працює некоректно, а саме спрацювання сенсора відбувалось не в точці дотику
4) НЕ МІГ додзвонитись ЗІ СВОГО НОМЕРУ до продавців товару (Trade Electronics). Але коли дзвонив з іншого номеру не вказаного при оформленні замовлення то брали трубку з першого разу і пояснювали дану ситуацію що лінія була занята.
5) Дзвонив на гарячу лінію АЛЛО мені сказали що все що вони можуть зробити це відправити листа електронного на адресу продавця..і це все...(
6) після того як таки вдалось вийти на звязок з продавцем товару я таки погодився відправити товар на перевірку і щоб в подальшому повернути кошти за товар...
7) Trade Electronics отримали товар (HTC 10) і (я був здивований, що вони самі подзвонили) після розмови з одним з їхніх менеджерів по отриманню поверненого товару я дізнався, що мій телефон МАЄ ДВІ ЦАРАПИНИ НА ЕКРАНІ !!! яких я не бачив коли отримав телефон і яким не було звідки взятись, бо я телефоном не користувався оскуільки помітив проблеми в день коли його отримав і не користувався ним, бо вирішив що хочу вернути товар, але менеджер настоювала що це таки я зробив ці царапини і вони повинні розглянути цю ситуацію і передати телефон на тех перевірку, щоб зрозуміти що з ним не так! (і це зайняло 5 робочих днів)
8) в п'ятницю мені дзвонить менеджер по відправці товару і каже що вони відремонтували мій телефон і хотів уточнити чи адреса повернення товару та сама що була...на що я здивоано запитав..А ХТО ПРОСИВ ЙОГО РЕМОНТУВАТИ ?! бо пісял останньої розмови (5 днів назад) з менеджером по отриманню товарів я зрозумів що товар (HTC 10) мають оглянути і сказати мені що вони можуть зробиити враховуючи те що я хочу повернути товар....то цей менееджер по відправці товарів запропонував мені дізнатись у "начальства" у чому тут справа і чим вони можуть мені допомогти....але ще не отримав відповіді...
відгук
Коментарі до відгуку