По ошибке воспользовался данным магазином и заказал монитор. Дали возможность посмотреть на почте, но вы же понимаете, что на почте - это одни условия, а дома - другие? Дома обнаружилось, что у монитора плоховатые углы обзора. Принимать монитор обратно отказались. Не рекомендую пользоваться данным магазином, если вы боитесь, что товар вас не устроит
Переваги:
Хорошее обслуживание до того, пока вы не заплатили
за замовлений товар на вимогу продявця була перерахована 1000грн на рахунок замовлення було зроблено 10 травня 2025, оплата завдатка була підтвержена у вайберію 14.05.2025 продавець повідомив про відсутність товару і запропонував аналогічну заміну, я погодився. 16.05 вони знов скасовують замовлення і пропонують заміну, на яку я знов прогодився. 20.05.2025 я запитав про дату відправки, томущо саме 20.05 це був останній... Читати відгук за замовлений товар на вимогу продявця була перерахована 1000грн на рахунок
замовлення було зроблено 10 травня 2025, оплата завдатка була підтвержена у вайберію 14.05.2025 продавець повідомив про відсутність товару і запропонував аналогічну заміну, я погодився. 16.05 вони знов скасовують замовлення і пропонують заміну, на яку я знов прогодився. 20.05.2025 я запитав про дату відправки, томущо саме 20.05 це був останній день мого очікування. на що я отримав відповідь про відправку 29.05.2025 Я написав про відмову та скасування замовлення і попросив повернути завдаток. 22.05.2025 продавець надсилає товар новою поштою без попереджень та уточнень про скасування, 23.05.2025 я відмовляюсь на новій пошті отримати товар, після чого був дзінок від продавця з проханням повідомити причину відмови. причина - товар відправлений через два дні після скасування замовлення. після цього представник продавця Ніна повідомила про відмову повертати завдаток 1000грн
Добрий день, Володимире. Дякуємо Вам за те, що звернули нашу увагу на цей випадок. Нам дуже прикро, що Ваш перший досвід співпраці з нами виявився саме таким. Ситуація із першочергово замовленою моделлю була несподіваною та неприємною для нас також. Повірте, ми робили усе можливе для того, аби все-таки виконати Ваше замовлення. 16.05 ми повідомили, що відправка альтернативної моделі можлива від 5 до 10 робочих днів від цієї дати. Роботу над замовленням продовжили, оскільки отримали згоду. 20 травня від Вас дійсно надійшло прохання повернути переплату, якщо відвантаження не відбудеться у цей день. Просимо вибачення за те, що запит не було оброблено належним чином. Ми повністю проаналізували комунікацію із Вами та провели необхідну роботу. Наш бухгалтер уже здійснив повернення повної суми передплати. Очікуйте, будь ласка, на зарахування коштів, якщо цього ще не відбулось. Щиро перепрошуємо за створені незручності та бажаємо Вам усього найкращого.
Категорично не раджу цей магазин! Обходьте його стороною, якщо не хочете зіпсувати собі нерви. Магазин абсолютно не відповідає за свої зобов’язання, які має виконувати як інтернет-магазин. Я придбав у них сушку для білизни, яка виявилася бракованою. На сайті була вказана гарантія 3 роки, але як тільки справа дійшла до виконання гарантійних зобов’язань, магазин одразу почав шукати виправдання. Спочатку вони заявили,... Читати відгук Категорично не раджу цей магазин! Обходьте його стороною, якщо не хочете зіпсувати собі нерви. Магазин абсолютно не відповідає за свої зобов’язання, які має виконувати як інтернет-магазин.
Я придбав у них сушку для білизни, яка виявилася бракованою. На сайті була вказана гарантія 3 роки, але як тільки справа дійшла до виконання гарантійних зобов’язань, магазин одразу почав шукати виправдання. Спочатку вони заявили, що гарантії взагалі немає, потім почали змінювати інформацію на сайті, щоб уникнути відповідальності.
Якщо з вашим товаром щось трапиться, це будуть виключно ваші проблеми, а не магазину.
Окрім цього, відправка товару була виконана з великим запізненням. Замовив товар 7 січня, обіцяли відправити за 3-7 днів, але по факту відправили лише 20 січня, тобто через 2 тижні!
Добрий день, Дмитре. Дякуємо за приділений час для оцінки нашого магазину. Так, на сайті справді була допущена помилка, проте у повідомленні з чеком було зазначено наступне: "Гарантійний термін: 0 міс.". Це означає, що на даний товар гарантія не розповсюджується. Ми розуміємо, що ситуація неприємна, проте Ви звернулись до нас на 4-й день після отримання. На жаль, визначити походження дефекту, за таких умов, неможливо. Саме тому спочатку ми відмовили Вам у поверненні коштів. Також хочемо додати кілька слів щодо відвантаження товару. Термін відправки у нас залежить від місцезнаходження складу, на якому зберігається потрібний товар та, відповідно, необхідності переміщення. Наші менеджери завжди повідомляють про час очікування при оформленні або підтвердженні замовлення. У Вашому випадку ми могли відвантажити товар протягом 3-7 саме робочих (з понеділка по п'ятницю) днів. Відправка Вашого замовлення відбулась трішки пізніше, аніж було зазначено, за що щиро перепрошуємо. Наші менеджери уже зв'язалися з Вами для уточнення реквізитів. Очікуйте, будь ласка, на повернення коштів. Дмитре, нам справді шкода, що ситуація склалась таким чином. Бажаємо Вам лише приємних покупок. З повагою команда "Timesport".
Обіцяють продаж товару якого не мають за зафіксованою ціною. вимагають аванс. А потім місяць брешуть. Все під контролем очікуйте. За місяць часу слинять що купляй в них замовлений товар з зафіксованою ціною та внесеним авансом майже в два рази дорожче скотиняки
Придбав Кухонну машину Sencor STM 4467CH. При використанні м'ясорубки виявилося що "гайку" зриває, йде на перекіс, в результаті погано мелить і її дуже складно відкрутити. В магазині мені сказали що це природний знос і під гарантію не підпадає. На сьогодні м'ясорубці немає навіть 2 місяців, це було її перше використання.... Мої пояснення і обґрунтування що це виробничий брак нікого... Читати відгук Придбав Кухонну машину Sencor STM 4467CH. При використанні м'ясорубки виявилося що "гайку" зриває, йде на перекіс, в результаті погано мелить і її дуже складно відкрутити. В магазині мені сказали що це природний знос і під гарантію не підпадає. На сьогодні м'ясорубці немає навіть 2 місяців, це було її перше використання.... Мої пояснення і обґрунтування що це виробничий брак нікого не цікавили. Хотів поспілкуватися напряму з сервісом, виявилося що вони з клієнтами не спілкуються. Гарантія від цього магазину - фікція.
Добрий день, Євгенію. Розуміємо, що минув уже тривалий час, але якщо можливо - вкажіть, будь ласка, номер замовлення або інші дані, аби ми змогли ідентифікувати звернення. Заздалегідь дякуємо.
Общаться не умеют, на сайте не указано что товар по предоплате. Начинают выдвигать какие-то требования. Просишь их выслать фото для уверенности, отверчиваются. Голос из ангельского превращается в хамский. СТО раз повторила это наши условия. Будто не они хотят продать, а мне надо. Не хочется сразу ничего покупать, а потом зашла почитать отзывы и поняла что моё решение пройти мимо было... Читати відгук Общаться не умеют, на сайте не указано что товар по предоплате. Начинают выдвигать какие-то требования. Просишь их выслать фото для уверенности, отверчиваются. Голос из ангельского превращается в хамский. СТО раз повторила это наши условия. Будто не они хотят продать, а мне надо. Не хочется сразу ничего покупать, а потом зашла почитать отзывы и поняла что моё решение пройти мимо было правильным! Шарашкина контора!
Сервіс і елементарне розуміння стуації відсутні. Таке враження, що спілкувався з стіною. Скориставшись інструкцією яка йшла в комплекті, не вдалось підєднати гарнітуру до Айфона, а також до Ксяомі - телефон просто не бачить гарнітуру. Зробив відмову на НП. Завдаток 200 грн. був надісланий наперед тож гарніту я хотів отримати. В сервісному центрі знайшли спосіб підключити гарнітуру, але він був від... Читати відгук Сервіс і елементарне розуміння стуації відсутні. Таке враження, що спілкувався з стіною. Скориставшись інструкцією яка йшла в комплекті, не вдалось підєднати гарнітуру до Айфона, а також до Ксяомі - телефон просто не бачить гарнітуру. Зробив відмову на НП. Завдаток 200 грн. був надісланий наперед тож гарніту я хотів отримати. В сервісному центрі знайшли спосіб підключити гарнітуру, але він був від мінним від того що написано в інструкції. Моєї вини в тому що гарнітура не підключалась згідно інтсрукції не було. Брати неробочу гарніту теж не варіант. Тож я попросив повторно з мене не списувати кошти за доставку. Відмовились! Тоді попросив розділити витрати на доставка навпіл. Відмовились! Тоді попросив надіслати Укрпоштою. Відмовились! Відповідальності жодної. Таке відчуття, що купив в бабки на базарі. Уникайти цих людей і вдалих вам покупок.
Найгірший магазин. Все почалось з того, що в мене зламалось кермо, замовляв T300 RS від Thrustmaster, на 4й день користування, із за як я розумію проблем з прошивкою, а може і налаштуванням мотору, в мене зірвало правий стопор. Мені запропонували відправити його до "сервісного центру" цього "магазину". Я відправив, та прочекав 14 днів, щоб "майстер" на останній, 14 день, виконав... Читати відгук Найгірший магазин. Все почалось з того, що в мене зламалось кермо, замовляв T300 RS від Thrustmaster, на 4й день користування, із за як я розумію проблем з прошивкою, а може і налаштуванням мотору, в мене зірвало правий стопор. Мені запропонували відправити його до "сервісного центру" цього "магазину". Я відправив, та прочекав 14 днів, щоб "майстер" на останній, 14 день, виконав роботу, яка робиться 1 годину максимум (але проблема була не в цьому), мені прийшло кермо, і шо ви думаєте, проблема все такаж. Я питаю в магазина, як так сталось, на що відповіді нормальної не отримав. Випитав номер "майстра" який цим займався та почув наступне (в тезісах): 1. Деталей немає, робимо з того шо є. 2. Я бачив шо там стопор загнутий, я намагався виправити, але не пішло шось і я бросив, взагалі то не мій профіль. 3. Ну я на форум посидів, плотно так годинку, і вирішив накотіть програмку тут одну. Весь текст котрий описував мою проблему вони конвертували в "руль зламався, сильно закрутив"
Після цього ремонту в керма відмовила головна функція "Force Feedback", на шо мені майстер казав "Ну установіте утілітку я вам там кінул, она поможет, виж панімаєтє что в ігрє все настраівать надо, от у меня в дьортє всє работало". Стопор також був пошкоджений. (Пошкодився він в процесі калібровки, відео прикладу нижче як він калібрувався).
Я вже прямим текстом, акцентував на тому, що не зацікавлений в ремонті і хочу повернення коштів, т.я. товар не якісний, ремонт жахливий як і сервіс в цілому, ну і як будь-який магазин, вони махають 8 статею закону про Захист прав споживачів, але далі закон не читають.
От кермо мені прийшло після їх другого ремонту, на що вони мені писали "КЕРМО ПОВНІСТЮ СПРАВНЕ, ВСЕ ПРАЦЮЄ" і стопор вони також якоби відремонтували. Але)))))))) Нічого такого не сталось, вдодаток до цього, щей центр керма збито на 8 градусів, + ті проблеми які були до.
Заказывала микроволновку, за 3 недели ожидания доставки так и не произошло. Четыре раза меня кормили обещаниями и переносили срок доставки. Возврат аванса обещали в теч.3-5 рабочих дней, в чем я сомневаюсь. Деньги тоже видимо у этой компании пешком из Польши идут.
Замовили з чоловіком комплект оперативної пам'яті, https://timesport.com.ua/ua/p1491823963-pamyat-dlya-nastolnyh.html доставили її з затримкою але це пів біди, з коробки була встановлена в пк, пропрацювала десь з пів року далі почалися глюки з однією з чотирьох планок, вильот пк, на новій материнці код помилки 22 - проблеми з пам'яттю. Зв'язатись з магазином змогли, пояснили ситуацію що саме турбувало, сказали висилайте з усією комплектацією.... Читати відгук Замовили з чоловіком комплект оперативної пам'яті, https://timesport.com.ua/ua/p1491823963-pamyat-dlya-nastolnyh.html доставили її з затримкою але це пів біди, з коробки була встановлена в пк, пропрацювала десь з пів року далі почалися глюки з однією з чотирьох планок, вильот пк, на новій материнці код помилки 22 - проблеми з пам'яттю. Зв'язатись з магазином змогли, пояснили ситуацію що саме турбувало, сказали висилайте з усією комплектацією. Оперативки два тижні катались в сервіс в Будятичі, там як би "самий кращий майстер" виявив зовнішнє втручання а саме спробу пайки конденсатора. І це на новій оперативці, яка має гарантію 2 роки. Доречі, той модуль на якому "виявлено зовнішнє втручання" - криво припаяний конденсатор, працює справно і нарікань не має, а підтримка вішає лапшу на вуха, видумовують різні нісенітниці. Ок. Цей супер-майстер потестив планки 20 хвилин в Aida64 стрес-тестом, в висновку записав все ок. Прислали по зворотній адресі. Отримали, встановили всі чотири модулі, через 2 хвилини пк завис. Повністю. Почергове встановлення модулів дав результат, 3 працюють добре, 4 не відображається ніяк, код помилки той самий. Підтримка говорить що в висновку написано що все ок, і це проблеми в мене з материнкою (ASRock x570 Taichi). Гарантію після огляду зняли звісно ж, обміну ніякого бути не може, відео докази сприймають як якусь дурість але передають "спеціалісту". Не купуйте люди добрі, купляйте тільки в офіційних магазинах, а не в такий, пардон, параші як Таймспорт.
Переваги:
Доставили.
Ввічливе спілкування.
Недоліки:
Обманюють з термінами.
Товар продають з браком, приймають на сервісний огляд а не на ремонт, знімають тим самим гарантію.
Не повертають кошти.
Не хочуть приймати відео-докази, На факти та прямі докази просто хотіли плювати.
Звинувачують клієнтів в невірній експлуатації та самостійних ремонтах.
Замовляв на сайті генератор VORTEX VG 8500 фактично заявлено про 4 кВт потужності. Почали по факту перевіряти , стоїть стабілізатор на від 1.5 до 2.5 кВт. Фактично він не може видавати більше 2.5кВт на 230 В. Також стоїть на генераторі вихід на 12 В , фактично ніяких 12 В немає. Планували повернути товар, декілька днів морочили голову. Потім сказали... Читати відгук Замовляв на сайті генератор VORTEX VG 8500 фактично заявлено про 4 кВт потужності. Почали по факту перевіряти , стоїть стабілізатор на від 1.5 до 2.5 кВт. Фактично він не може видавати більше 2.5кВт на 230 В. Також стоїть на генераторі вихід на 12 В , фактично ніяких 12 В немає. Планували повернути товар, декілька днів морочили голову. Потім сказали відправити в інший город на Нову пошту, хоча сама контора во Львові. Тиждень товар на пошті ніхто не забрав. Морочать голову про то що приїде якийсь кур'єр міфічний. На мобільний який дали для пересилки товару номер не відповідає. ШАХРАЇ!!! Будьте обережні!!!
Переваги:
Нема плюсів
Недоліки:
Не повертають товар.
Дали адресу на пересилку повернення товару, товар чекав тиждень ніхто на забрав
Не зважаючи на негативні відгуки, вирішив замовити генератор. Оплатив замовлення 23.11. Обіцяли відправлення на протязі 5-10 (робочих?) днів. Пишу цей відгук в середу на 10й робочий день - через 2 календарних тижні. Через тиждень після оплати обіцяли відправити до кінця тижня, т.я., як я зрозумів, інші замовлення були оброблені, а моє - затримується. Сьогодні Семен Косаренко каже, що "Відправка кінець... Читати відгук Не зважаючи на негативні відгуки, вирішив замовити генератор. Оплатив замовлення 23.11. Обіцяли відправлення на протязі 5-10 (робочих?) днів.
Пишу цей відгук в середу на 10й робочий день - через 2 календарних тижні. Через тиждень після оплати обіцяли відправити до кінця тижня, т.я., як я зрозумів, інші замовлення були оброблені, а моє - затримується. Сьогодні Семен Косаренко каже, що "Відправка кінець цього тижня-початок наступного". Неможливість відправки навіть на 10й день підтвердила і менеджер по телефону посилаючись на "ситуацію у країні".
Товара в наявності в України немає. Його везуть із затримкою із Польші. Якби я не довірився компанії, то вже б самостійно доставив товар від виробника і за значно меншу ціну.
У компанії є зацікавленість зв'язуватися із покупцями лише після скасування замовлення.
Єдина потенційна перевага - наявність "гарантії". Але задумайтеся якої якості може бути там сервіс, якщо такі проблеми виникають уже на етапі доставки.
В результаті взаємодії отримав лише 2 тижні витраченого часу і здорожчання товару від виробника, з урахуванням якого всерівно виходить вигідніше замовляти самостійно.
Переваги:
Ввічливе спілкування на етапі оформлення замовлення і перед його скасуванням
Люди!! Це якийсь ЖАХ!!!!! а не сто турбо:-(((місто Львів на Зеленій до кого йти ? куди звертатись? вибору не залишили! пишу заяву на ФАЛЬШ КАНТОРУ у відповідні органи!!! Я: телефоную, так і так, є підозра на п*єзо елемент, згоряння палива бажає кращого, на що відповідь приїжджайте, ЧІТКО на 12.00 ОК! приїхала ,віддаю ключі та авто ... Читати відгук Люди!! Це якийсь ЖАХ!!!!! а не сто турбо:-(((місто Львів на Зеленій до кого йти ? куди звертатись? вибору не залишили! пишу заяву на ФАЛЬШ КАНТОРУ у відповідні органи!!! Я: телефоную, так і так, є підозра на п*єзо елемент, згоряння палива бажає кращого, на що відповідь приїжджайте, ЧІТКО на 12.00 ОК! приїхала ,віддаю ключі та авто (взамін НІЧОГО! валентину. файний .... п....... питаю.... на скільки часу?! - тобто віддала 25 ЖОВТНЯ!!!!! немало не багато більше МІСЯЦЯ!!!!!! тому що їду машиною закордон відповідь чудна!!!! та..... два три дні, і заберете , тобто до 29 ЖОВТНЯ!!!! а сьогодні вже 28 ЛИСТОПАДА!!!! а я й досі не знаю де авто, та що з ним бо весь час відповідь різна та брехлива... якщо додзвонишся!!!! це теж КВЕСТ!!!!! одного разу форсунки у Луцьку, іншого у Києві, третього погані прийшли із закордону, чекаємо на заміну.... що робити ???? відповіді немає, як і АВТО:-))) про вартість взагалі мовчу, кожного разу оголошують іншу,, але чи буде що забирати?:_)))) а в загалі там є якесь керівництво?!!! ОБХОДЬТЕ їх СОТОЮ ДОРОГОЮ!!!!!!
НЕ связывайтесь с магазином Timesport!!! Я 25.10.22г. заказал монитор и перевел предоплату 10%.Ждал 7-10 раб.дней.03.10. перевел оставшуюся сумму (магазин за это время поднял цену за товар!!!) и получил ТТН. И началось!Поначалу отправка с дня на день.потом трубку не брали.на вайбер не позвонить только сообщения.Нова почта ТТН не может определить!Кормили завтраками 20 дней!!!Когда прочитал отзывы об этом ,,магазине,, понял свою ошибку!Отменил... Читати відгук НЕ связывайтесь с магазином Timesport!!! Я 25.10.22г. заказал монитор и перевел предоплату 10%.Ждал 7-10 раб.дней.03.10. перевел оставшуюся сумму (магазин за это время поднял цену за товар!!!) и получил ТТН. И началось!Поначалу отправка с дня на день.потом трубку не брали.на вайбер не позвонить только сообщения.Нова почта ТТН не может определить!Кормили завтраками 20 дней!!!Когда прочитал отзывы об этом ,,магазине,, понял свою ошибку!Отменил заказ требую назад деньги.
При замовленні модулів пам'яті менеджер повідомив, що є лише 4 одиниці з потрібних 20, термін поставки - 7-10 робочих днів. Замовив 4 модулі, які нібито вже були в наявності, одразу сплатив та направив ел. поштою реквізити одержувача (юридична особа). Замовлення вчасно не надійшло. Протягом місяця неодноразово звертався по телефону та отримував стандартну відповідь - "уточнимо у логістів і передзвонимо/проблеми на... Читати відгук При замовленні модулів пам'яті менеджер повідомив, що є лише 4 одиниці з потрібних 20, термін поставки - 7-10 робочих днів. Замовив 4 модулі, які нібито вже були в наявності, одразу сплатив та направив ел. поштою реквізити одержувача (юридична особа). Замовлення вчасно не надійшло. Протягом місяця неодноразово звертався по телефону та отримував стандартну відповідь - "уточнимо у логістів і передзвонимо/проблеми на кордоні". Після тригодинного очікування відповіді передзвонював сам і отримував запевнення - "відправимо сьогодні-завтра/ наприкінці тижня/ на початку наступного тижня/ найближчим часом". У результаті замовлення надійшло через місяць після оплати, але на фізичну особу.
Переваги:
На дзвінки відповідають ввічливо
Недоліки:
1. Обман щодо фактичної наявності товару
2. Неможливість отримати достовірну інформацію щодо термінів доставки
А я вже збирався замовити. Тепер почитав відгуки, і пошукаю інший магазин. Збирався замовляти Philips Series 2200 EP2220/10. Ціна приваблива тому що товар "сірий". Це не лякає, бо купляв телевізор також "сірий" і проблем немає, але тут відгуки не "айс".
Не писал раньше отзывы, но жизнь заставила . Тезисно: 1. Товар пришёл с задержкой 2. Товар бракованный (заклинил подшипник), поломался через неделю работы 3. Написал письмо, отвечали почти неделю 4. Отремонтировали на тяп-ляп, на наработку не ставили 5. Поломался повторно через недели две (повторно поймал клина, но уже сгорел двигатель) 6. Отвечали уже 10 дней 7. Отремонтировали повторно уже с... Читати відгук Не писал раньше отзывы, но жизнь заставила . Тезисно: 1. Товар пришёл с задержкой 2. Товар бракованный (заклинил подшипник), поломался через неделю работы 3. Написал письмо, отвечали почти неделю 4. Отремонтировали на тяп-ляп, на наработку не ставили 5. Поломался повторно через недели две (повторно поймал клина, но уже сгорел двигатель) 6. Отвечали уже 10 дней 7. Отремонтировали повторно уже с наработкой по моей просьбе (сервисный центр не в курсе, что это надо делать для надёжности) 8. Как отремонтировали буду проверять длительно уже в следующем году (как-то и лето закончилось) 9. Вентилятор сейчас в очень убогом виде: вся пластмасса потёртая. Сервисный центр тупо закинул всё в одну коробку, несмотря на то, что я перед отправкой все наживил и упаковал в отдельные пакеты, чтобы не терялся товарный вид при транспортировке.
Выводы: 1. Купленный на лето вентилятор не пригодился. 2. Потрачено много денег на пересылку. 3. Продукцию zelmer не рекомендую. 4. Магазин timesport очень инерционен и абсолютно не дорожит своей репутацией 5. Сервисный центр не квалифицирован и халатен 6. «Сотрудничеством» с timesport не удовлетворён 7. Магазин timesport не рекомендую
Заказали стиралку Электролюкс. Сказали, что придёт через 5-7 дней. Прошёл 21 день. Каждый раз на неделю оттягивают. Полная оплата. Сказали, чтобы вернули деньги. Не берут трубку.
Замовила дошку для прасування https://timesport.prom.ua/ua/p1240208069-gladilnaya-doska-leifheit.html, замовлення зробила по телефону, попросили предоплату 150 грн, чек є, і смс в вайбері від них це підтверджує. Замовили доставку НП кур'єром, оскільки заносити в квартиру це додаткові кошти, то ми забрали її біля підїзду, упаковка була дуже велика, знявши картон, була і справді дошка але обмотана у стрейч плівку, обмотана так, що ми не... Читати відгук Замовила дошку для прасування https://timesport.prom.ua/ua/p1240208069-gladilnaya-doska-leifheit.html, замовлення зробила по телефону, попросили предоплату 150 грн, чек є, і смс в вайбері від них це підтверджує. Замовили доставку НП кур'єром, оскільки заносити в квартиру це додаткові кошти, то ми забрали її біля підїзду, упаковка була дуже велика, знявши картон, була і справді дошка але обмотана у стрейч плівку, обмотана так, що ми не змогли її повністю розпакувати.
Зайшовши додому, повністю розпакували та розклали. Дошка виявилась бракованою. В подряпинах, без однієї ніжки та з поламаним тримачем для праски, а ще колір не відповідає.
Відразу зателефонували продавцю, нам сказали що треба було перевіряти, але відправляйте ми вам повернемо кошти, ми відправили того ж вечора її по вказаній адресі, 4 дні мені морочили голову, що повернення коштів буде після того як кур'єр забере замовлення, але після щоденних моїх дзвінків і повідомлень, сьогодні мені сказали що повернення не можливе, оскільки у них є відео що перед відправкою дошка була ціла, і то наші проблеми що ми не перевірили в присутності кур'єра.
Переваги:
Ніяких.
Недоліки:
Відправили бракований товар, повернули його назад. Тепер ні товару, ні коштів.
Скажу честно, перший раз така ситуація, це просто шахраї, замовила дошку для прасування, не додивилися при кур'єрові НП, оскільки було дуже велика пакування. Дома коли повністю розпакували, виявили брак товару, відразу повідомили продавця, нам сказали можете повернути, ми вам повернемо кошти, тепер нам не повертають кошти, оскільки пояснюють що ми самі винні, і що відправляли товар нормальний. Дуже не приємна... Читати відгук Скажу честно, перший раз така ситуація, це просто шахраї, замовила дошку для прасування, не додивилися при кур'єрові НП, оскільки було дуже велика пакування. Дома коли повністю розпакували, виявили брак товару, відразу повідомили продавця, нам сказали можете повернути, ми вам повернемо кошти, тепер нам не повертають кошти, оскільки пояснюють що ми самі винні, і що відправляли товар нормальний. Дуже не приємна ситуація, краще в них нічого не купляти, просто морочать голову. А ще й колір не відповідає заявленому, відсутня ніжка, товар подряпаний, і тримач для праски пошкоджений.
Замовляв посудомийку Beko. Протягом 42 днів (!) прокручували гроші, товар не відправили під різними однотипними приводами, пропонували і далі чекати.Гроші забрав у підсумку, і то є добре. Переконаний, що більшість позитивних відгуків - фіктивні. Сподіваюся дуже, що цих "безкарних" колись таки "посадять". Очевидно, гроші "прокручуються" через мікрокредити. Потім повертають гроші, просто покористувавшись ними не менше місяця (ми всі чекаємо десь... Читати відгук Замовляв посудомийку Beko. Протягом 42 днів (!) прокручували гроші, товар не відправили під різними однотипними приводами, пропонували і далі чекати.Гроші забрав у підсумку, і то є добре. Переконаний, що більшість позитивних відгуків - фіктивні. Сподіваюся дуже, що цих "безкарних" колись таки "посадять". Очевидно, гроші "прокручуються" через мікрокредити. Потім повертають гроші, просто покористувавшись ними не менше місяця (ми всі чекаємо десь такий час і віримо в отримання товару).
Оформила заказ, товар говорят отправят через 3-7 дней. После оплаты полдня дозванивалась, дозвонилась с трудом. Сказали что товар будет ехать со склада в Польше, поэтому может ехать долго. Посмотрим
Хотел заказать товар на 8000, поместил его в корзину на сайте, там все как обычно, обычная форма покупателя, заполняешь, отправляешь. Так как меня уже один раз кидали(магазин из Львова), я отношусь к предоплате несерьезно. В общем, я в форме покупателя выбрал "оплатить товар после получения", отправил. На следующий день звонок, девушка позвонила, представилась менеджером магазина Таймспорт, говорила быстро. После моего... Читати відгук Хотел заказать товар на 8000, поместил его в корзину на сайте, там все как обычно, обычная форма покупателя, заполняешь, отправляешь. Так как меня уже один раз кидали(магазин из Львова), я отношусь к предоплате несерьезно. В общем, я в форме покупателя выбрал "оплатить товар после получения", отправил. На следующий день звонок, девушка позвонила, представилась менеджером магазина Таймспорт, говорила быстро. После моего подтверждения, что да, я согласен ждать неделю товар(военное время), после этого она заявила, что: - Мы отправляем товар только после его предоплаты в 10%, нигде этого указано не было, кроме одного из пунктов в меню - Доставка. Я насторожился, сказал повременить, что бы я ознакомился с условиями, а она мне все хотела выслать счет для оплаты в смс, даже перебивала мое высказывание. Я положил трубку, начал смотреть отзывы в интернете, и попал сюда. В общем и целом да, аферисты. Даже не уверен, что в этом СПОРТ магазине есть этот спец товар, который я заказывал.
Недоліки:
Аферисты действительно. Вот один из номеров, с которого мне звонили: 093 777 52 42
Впечатления от магазина самые отвратительные! Абсолютно некомпетентные менеджеры, не доставляют товар в оговоренные сроки и даже не предупреждают об этом(товар был заказной т вносился аванс). Когда мы отказались от товара и попросили сделать возврат аванса в связи с задержкой отправки, сказали , что товар уже отправлен и они смогут вернуть нам аванс только после получения посылки назад и в... Читати відгук Впечатления от магазина самые отвратительные! Абсолютно некомпетентные менеджеры, не доставляют товар в оговоренные сроки и даже не предупреждают об этом(товар был заказной т вносился аванс). Когда мы отказались от товара и попросили сделать возврат аванса в связи с задержкой отправки, сказали , что товар уже отправлен и они смогут вернуть нам аванс только после получения посылки назад и в сумме за вычетом доставки в 2 конца и отозвать накладную на НП уже нельзя. На самом деле накладная была только создана, товар не отправлен и такая возможность была, об этом сообщили на НП. Дальше мы ждали больше недели пока товар катался туда и обратно, пока магазин оформит возврат, пока проверят полученный обратно товар и еще 2 дня пока вернут деньги. Но и тут очередной казус-сумма возврата была перечислена не полностью(неверно посчитаны суммы доставки в оба конца). В итоге 2-х недельной переписки в вайбере все-таки вернули правильную сумму. Вобщем, если у вас железное терпение, хочется приключений и вдруг стало скучно, добро пожаловать в магазин Timesport!!!
Категорично не рекомендую зв'язуватись з даним магазином, якщо його таким взагалі можна назвати! 1) Час очікування мав бути 3-7 днів, а довелось чекати 20 днів! Магазин "спригує" на війну, так треба було відразу попередити про можливі затримки, але про це не йшлось, завжди відписувати шаблонними фразами по типу "...ми робимо усе, щоб вирішити ваше питання..." 2) Затримка про яку велося... Читати відгук Категорично не рекомендую зв'язуватись з даним магазином, якщо його таким взагалі можна назвати! 1) Час очікування мав бути 3-7 днів, а довелось чекати 20 днів! Магазин "спригує" на війну, так треба було відразу попередити про можливі затримки, але про це не йшлось, завжди відписувати шаблонними фразами по типу "...ми робимо усе, щоб вирішити ваше питання..." 2) Затримка про яку велося в пункті 1, викликана швидше за все чергами на Українській митниці, отже товар привезли з-за кордону, ОДНАК: - фіскальний чек відсутній, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ при продажу "складної" техніки! - на товарі відсутній знак відповідності УкрСЕПРО, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ! - офіційний дистриб'ютор Philips в Україні повідомив, що дана модель офіційно не ввозилась на територію України! - На пакуванні відсутня Українська мова, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ! - відсутня інструкція Українською, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ! 3) Товар виявився бракованим, що я помітив буквально через пів години після отримання, відразу ж написав в магазин, додав фото та відео докази, на що магазин фактично ніяк не відреагував! Якщо товар поверненню не підлягає, запропонуйте замінити браковану деталь, або зробіть хорошу знижку, та море є варіантів, але консультант сказав, що єдиний варіант це відправка товару на їхній сервіс (якийсь "підвальний" сервіс, якого немає на картах)!!! На мою пропозицію звернутись в локальний авторизований сервісний центр відповідь була проста - "та куди хочете звертайтесь, нам однаково, хочете гарантію - відправляйте на наш сервіс в село Будятичі Волинської області..."! Тільки от в даному населеному пункті немає ніяких офіційних сервісних центрів, та навіть на Google картах немає нічого, що віддалено нагадує сервісний центр! Хоча представник ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ повідомив, що я мав право обирати сервісний центр в якому мені комфортніше обслуговуватись!!! 4) Магазин отримав мої гроші, магазин по суті забрав мій, нехай і бракований, але ж мій товар, магазин сказав відправити товар з усіма документами (товарний чек та гарантійний талон) і тепер мовчить, точніше на усі мої питання відповідає шаблонними фразами типу: "...ми працюємо над даною проблемою..." На мою вимогу надати акт прийому товару на гарантійне обслуговування відповідь теж "крута" - "...ми не надаємо таких документів..." 5) - не надали фіскальний чек! - не надали акт прийому товару на гарантійне обслуговування! - відмовились прийняти назад бракований товар в 14-ти денний термін! Заключення. От вже 30 днів в мене ані повернутих грошей, ані заміненого чи відремонтованого товару, ані хоча б якоїсь чіткої відповіді від магазину, лише порожні обіцянки... Якщо я такий не один, прохання до Вас - пишіть негативні відгуки, пишіть заяви у відповідні органи!!!
Сделал заказ товара который якобы "есть в наличии", оплатил картой. Сотрудник позвонил, сказал что выслать смогут через 5-7 рабочих дней. Через неделю не выслали, попросили еще неделю подождать, еще через неделю, опять подождать неделю... сказал чтобы возвращали деньги, после чего перестали отвечать в чате, телефон не берут. Буду писать заявление в прокуратору.
Не связывайтесь с ними и внимательно читайте отзывы на других площадках про них! В этом магазине я купил товар Блютус наушники. Через несколько дней обнаружился брак, я отправил этому магазину наушники по гарантии и уже больше месяца ни ремонта ни возврата денег от них не могу добиться! Они говорят что их сервисный центр не работает в связи с войной, но продавать гарантийный товар... Читати відгук Не связывайтесь с ними и внимательно читайте отзывы на других площадках про них! В этом магазине я купил товар Блютус наушники. Через несколько дней обнаружился брак, я отправил этому магазину наушники по гарантии и уже больше месяца ни ремонта ни возврата денег от них не могу добиться! Они говорят что их сервисный центр не работает в связи с войной, но продавать гарантийный товар это им не мешает вообще! В верху их интернет магазина надпись, что они работают в военное время!!! То есть получается магазин работает, но свои гарантийные обязательства тупо не выполняет прикрываясь войной, при том что сами они с западной Украины, где все тихо и никакой войной у них там даже не пахнет! Им сейчас вообще ничего не мешает выполнять свои гарантийные обязательства в их городах и сёлах тихо и не стреляют, у них там идёт обычная жизнь, но они не хотят выполнять свои обязательства в надежде что можно потянуть резину, а там уже может и отдавать уже никому ничего не надо будет, не понятно кто выживет. В военное время такое реально приравнивается к мародерству!!! Люди когда нормальные то и во время бомбежек в том же Киеве выполняют взятые на себя обязательства, а мошенники львовские вместо любой нормальности только собственные бонусы накручивают!!!! Слов нет реально на счёт таких людей.. Пишут: Ви користувалися навушниками, можливо і самі поламали, тому необхідна сервісна діагностика. Очікуйте на відповідь менеджера. И так уже больше месяца… После этих ругательств с ними я думаю они 100% напишут заключение, что я их сам поломал, водой залил или ещё что то им сделал. При том, что указанный дефект был с самого начала, на него внимание не обращал, он вроде пропадал от выключение режима шумоподавления. Но в итоге стал слышным на постоянной основе. В итоге ни денег, ни наушников и куча потраченных нервов и времени на эту переписку! Переписка и все чеки в наличии!
Отказались возвращать товар
Не рекомендую пользоваться данным магазином, если вы боитесь, что товар вас не устроит
Вимагають завдаток, після скасування замовлення завдаток не повертають
замовлення було зроблено 10 травня 2025, оплата завдатка була підтвержена у вайберію
14.05.2025 продавець повідомив про відсутність товару і запропонував аналогічну заміну, я погодився.
16.05 вони знов скасовують замовлення і пропонують заміну, на яку я знов прогодився.
20.05.2025 я запитав про дату відправки, томущо саме 20.05 це був останній... Читати відгук за замовлений товар на вимогу продявця була перерахована 1000грн на рахунок
замовлення було зроблено 10 травня 2025, оплата завдатка була підтвержена у вайберію
14.05.2025 продавець повідомив про відсутність товару і запропонував аналогічну заміну, я погодився.
16.05 вони знов скасовують замовлення і пропонують заміну, на яку я знов прогодився.
20.05.2025 я запитав про дату відправки, томущо саме 20.05 це був останній день мого очікування. на що я отримав відповідь про відправку 29.05.2025
Я написав про відмову та скасування замовлення і попросив повернути завдаток.
22.05.2025 продавець надсилає товар новою поштою без попереджень та уточнень про скасування, 23.05.2025 я відмовляюсь на новій пошті отримати товар, після чого був дзінок від продавця з проханням повідомити причину відмови. причина - товар відправлений через два дні після скасування замовлення.
після цього представник продавця Ніна повідомила про відмову повертати завдаток 1000грн
Жахливий магазин
Я придбав у них сушку для білизни, яка виявилася бракованою. На сайті була вказана гарантія 3 роки, але як тільки справа дійшла до виконання гарантійних зобов’язань, магазин одразу почав шукати виправдання. Спочатку вони заявили,... Читати відгук Категорично не раджу цей магазин! Обходьте його стороною, якщо не хочете зіпсувати собі нерви. Магазин абсолютно не відповідає за свої зобов’язання, які має виконувати як інтернет-магазин.
Я придбав у них сушку для білизни, яка виявилася бракованою. На сайті була вказана гарантія 3 роки, але як тільки справа дійшла до виконання гарантійних зобов’язань, магазин одразу почав шукати виправдання. Спочатку вони заявили, що гарантії взагалі немає, потім почали змінювати інформацію на сайті, щоб уникнути відповідальності.
Якщо з вашим товаром щось трапиться, це будуть виключно ваші проблеми, а не магазину.
Окрім цього, відправка товару була виконана з великим запізненням. Замовив товар 7 січня, обіцяли відправити за 3-7 днів, але по факту відправили лише 20 січня, тобто через 2 тижні!
Додаю фото з чату з менеджером.
Брехуни та шахраї
Гарантія від цього магазину - фікція.
Аферисты ещё те
Аферисти з Olx
Аферисти та шахраї. Будьте обачні.
Жахливо. Читаємо відгук…
Завдаток 200 грн. був надісланий наперед тож гарніту я хотів отримати.
В сервісному центрі знайшли спосіб підключити гарнітуру, але він був від... Читати відгук Сервіс і елементарне розуміння стуації відсутні. Таке враження, що спілкувався з стіною. Скориставшись інструкцією яка йшла в комплекті, не вдалось підєднати гарнітуру до Айфона, а також до Ксяомі - телефон просто не бачить гарнітуру. Зробив відмову на НП.
Завдаток 200 грн. був надісланий наперед тож гарніту я хотів отримати.
В сервісному центрі знайшли спосіб підключити гарнітуру, але він був від мінним від того що написано в інструкції.
Моєї вини в тому що гарнітура не підключалась згідно інтсрукції не було. Брати неробочу гарніту теж не варіант. Тож я попросив повторно з мене не списувати кошти за доставку. Відмовились! Тоді попросив розділити витрати на доставка навпіл. Відмовились! Тоді попросив надіслати Укрпоштою. Відмовились!
Відповідальності жодної. Таке відчуття, що купив в бабки на базарі.
Уникайти цих людей і вдалих вам покупок.
Оминайте цей магазин
Все почалось з того, що в мене зламалось кермо, замовляв T300 RS від Thrustmaster, на 4й день користування, із за як я розумію проблем з прошивкою, а може і налаштуванням мотору, в мене зірвало правий стопор. Мені запропонували відправити його до "сервісного центру" цього "магазину". Я відправив, та прочекав 14 днів, щоб "майстер" на останній, 14 день, виконав... Читати відгук Найгірший магазин.
Все почалось з того, що в мене зламалось кермо, замовляв T300 RS від Thrustmaster, на 4й день користування, із за як я розумію проблем з прошивкою, а може і налаштуванням мотору, в мене зірвало правий стопор. Мені запропонували відправити його до "сервісного центру" цього "магазину". Я відправив, та прочекав 14 днів, щоб "майстер" на останній, 14 день, виконав роботу, яка робиться 1 годину максимум (але проблема була не в цьому), мені прийшло кермо, і шо ви думаєте, проблема все такаж. Я питаю в магазина, як так сталось, на що відповіді нормальної не отримав. Випитав номер "майстра" який цим займався та почув наступне (в тезісах):
1. Деталей немає, робимо з того шо є.
2. Я бачив шо там стопор загнутий, я намагався виправити, але не пішло шось і я бросив, взагалі то не мій профіль.
3. Ну я на форум посидів, плотно так годинку, і вирішив накотіть програмку тут одну.
Весь текст котрий описував мою проблему вони конвертували в "руль зламався, сильно закрутив"
Після цього ремонту в керма відмовила головна функція "Force Feedback", на шо мені майстер казав "Ну установіте утілітку я вам там кінул, она поможет, виж панімаєтє что в ігрє все настраівать надо, от у меня в дьортє всє работало". Стопор також був пошкоджений. (Пошкодився він в процесі калібровки, відео прикладу нижче як він калібрувався).
Я вже прямим текстом, акцентував на тому, що не зацікавлений в ремонті і хочу повернення коштів, т.я. товар не якісний, ремонт жахливий як і сервіс в цілому, ну і як будь-який магазин, вони махають 8 статею закону про Захист прав споживачів, але далі закон не читають.
От кермо мені прийшло після їх другого ремонту, на що вони мені писали "КЕРМО ПОВНІСТЮ СПРАВНЕ, ВСЕ ПРАЦЮЄ" і стопор вони також якоби відремонтували. Але)))))))) Нічого такого не сталось, вдодаток до цього, щей центр керма збито на 8 градусів, + ті проблеми які були до.
обманывают с доставкой
Якщо не хочете проблем то не замовляйте в Timesport!
Підтримка говорить що в висновку написано що все ок, і це проблеми в мене з материнкою (ASRock x570 Taichi). Гарантію після огляду зняли звісно ж, обміну ніякого бути не може, відео докази сприймають як якусь дурість але передають "спеціалісту". Не купуйте люди добрі, купляйте тільки в офіційних магазинах, а не в такий, пардон, параші як Таймспорт.
Генератор бензиновий не забрали повернення
Витрачений час і гроші
Пишу цей відгук в середу на 10й робочий день - через 2 календарних тижні.
Через тиждень після оплати обіцяли відправити до кінця тижня, т.я., як я зрозумів, інші замовлення були оброблені, а моє - затримується.
Сьогодні Семен Косаренко каже, що "Відправка кінець... Читати відгук Не зважаючи на негативні відгуки, вирішив замовити генератор. Оплатив замовлення 23.11. Обіцяли відправлення на протязі 5-10 (робочих?) днів.
Пишу цей відгук в середу на 10й робочий день - через 2 календарних тижні.
Через тиждень після оплати обіцяли відправити до кінця тижня, т.я., як я зрозумів, інші замовлення були оброблені, а моє - затримується.
Сьогодні Семен Косаренко каже, що "Відправка кінець цього тижня-початок наступного".
Неможливість відправки навіть на 10й день підтвердила і менеджер по телефону посилаючись на "ситуацію у країні".
Товара в наявності в України немає. Його везуть із затримкою із Польші.
Якби я не довірився компанії, то вже б самостійно доставив товар від виробника і за значно меншу ціну.
У компанії є зацікавленість зв'язуватися із покупцями лише після скасування замовлення.
Єдина потенційна перевага - наявність "гарантії". Але задумайтеся якої якості може бути там сервіс, якщо такі проблеми виникають уже на етапі доставки.
В результаті взаємодії отримав лише 2 тижні витраченого часу і здорожчання товару від виробника, з урахуванням якого всерівно виходить вигідніше замовляти самостійно.
Львів, Зелена
до кого йти ? куди звертатись?
вибору не залишили! пишу заяву на ФАЛЬШ КАНТОРУ у відповідні органи!!!
Я: телефоную, так і так, є підозра на п*єзо елемент, згоряння палива бажає кращого, на що відповідь приїжджайте, ЧІТКО на 12.00
ОК! приїхала ,віддаю ключі та авто ... Читати відгук Люди!! Це якийсь ЖАХ!!!!! а не сто турбо:-(((місто Львів на Зеленій
до кого йти ? куди звертатись?
вибору не залишили! пишу заяву на ФАЛЬШ КАНТОРУ у відповідні органи!!!
Я: телефоную, так і так, є підозра на п*єзо елемент, згоряння палива бажає кращого, на що відповідь приїжджайте, ЧІТКО на 12.00
ОК! приїхала ,віддаю ключі та авто (взамін НІЧОГО! валентину.
файний .... п.......
питаю.... на скільки часу?! - тобто віддала 25 ЖОВТНЯ!!!!! немало не багато більше МІСЯЦЯ!!!!!! тому що їду машиною закордон
відповідь чудна!!!! та..... два три дні, і заберете , тобто до 29 ЖОВТНЯ!!!! а сьогодні вже 28 ЛИСТОПАДА!!!! а я й досі не знаю де авто, та що з ним
бо весь час відповідь різна та брехлива... якщо додзвонишся!!!! це теж КВЕСТ!!!!!
одного разу форсунки у Луцьку, іншого у Києві, третього погані прийшли із закордону, чекаємо на заміну.... що робити ???? відповіді немає, як і АВТО:-)))
про вартість взагалі мовчу, кожного разу оголошують іншу,, але чи буде що забирати?:_)))) а в загалі там є якесь керівництво?!!!
ОБХОДЬТЕ їх СОТОЮ ДОРОГОЮ!!!!!!
УЖАС!!! Не связывайтесь!
Категорично не рекомендую
У результаті замовлення надійшло через місяць після оплати, але на фізичну особу.
Пошукаю інший магазин.
Тепер почитав відгуки, і пошукаю інший магазин.
Збирався замовляти Philips Series 2200 EP2220/10.
Ціна приваблива тому що товар "сірий". Це не лякає, бо купляв телевізор також "сірий" і проблем немає, але тут відгуки не "айс".
Ветилятор zelmer
Тезисно:
1. Товар пришёл с задержкой
2. Товар бракованный (заклинил подшипник), поломался через неделю работы
3. Написал письмо, отвечали почти неделю
4. Отремонтировали на тяп-ляп, на наработку не ставили
5. Поломался повторно через недели две (повторно поймал клина, но уже сгорел двигатель)
6. Отвечали уже 10 дней
7. Отремонтировали повторно уже с... Читати відгук Не писал раньше отзывы, но жизнь заставила .
Тезисно:
1. Товар пришёл с задержкой
2. Товар бракованный (заклинил подшипник), поломался через неделю работы
3. Написал письмо, отвечали почти неделю
4. Отремонтировали на тяп-ляп, на наработку не ставили
5. Поломался повторно через недели две (повторно поймал клина, но уже сгорел двигатель)
6. Отвечали уже 10 дней
7. Отремонтировали повторно уже с наработкой по моей просьбе (сервисный центр не в курсе, что это надо делать для надёжности)
8. Как отремонтировали буду проверять длительно уже в следующем году (как-то и лето закончилось)
9. Вентилятор сейчас в очень убогом виде: вся пластмасса потёртая. Сервисный центр тупо закинул всё в одну коробку, несмотря на то, что я перед отправкой все наживил и упаковал в отдельные пакеты, чтобы не терялся товарный вид при транспортировке.
Выводы:
1. Купленный на лето вентилятор не пригодился.
2. Потрачено много денег на пересылку.
3. Продукцию zelmer не рекомендую.
4. Магазин timesport очень инерционен и абсолютно не дорожит своей репутацией
5. Сервисный центр не квалифицирован и халатен
6. «Сотрудничеством» с timesport не удовлетворён
7. Магазин timesport не рекомендую
Внимание! Лохотрон!
Порушення прав споживачів.
Замовили доставку НП кур'єром, оскільки заносити в квартиру це додаткові кошти, то ми забрали її біля підїзду, упаковка була дуже велика, знявши картон, була і справді дошка але обмотана у стрейч плівку, обмотана так, що ми не... Читати відгук Замовила дошку для прасування https://timesport.prom.ua/ua/p1240208069-gladilnaya-doska-leifheit.html, замовлення зробила по телефону, попросили предоплату 150 грн, чек є, і смс в вайбері від них це підтверджує.
Замовили доставку НП кур'єром, оскільки заносити в квартиру це додаткові кошти, то ми забрали її біля підїзду, упаковка була дуже велика, знявши картон, була і справді дошка але обмотана у стрейч плівку, обмотана так, що ми не змогли її повністю розпакувати.
Зайшовши додому, повністю розпакували та розклали. Дошка виявилась бракованою. В подряпинах, без однієї ніжки та з поламаним тримачем для праски, а ще колір не відповідає.
Відразу зателефонували продавцю, нам сказали що треба було перевіряти, але відправляйте ми вам повернемо кошти, ми відправили того ж вечора її по вказаній адресі, 4 дні мені морочили голову, що повернення коштів буде після того як кур'єр забере замовлення, але після щоденних моїх дзвінків і повідомлень, сьогодні мені сказали що повернення не можливе, оскільки у них є відео що перед відправкою дошка була ціла, і то наші проблеми що ми не перевірили в присутності кур'єра.
шахраї timesport
Аферисти, "прокручують гроші
Вероятно мошенники
Мошейники timesport
Аферисты "таймспорт"
Аферисти 0680037092 , беруть завдаток а роботу не виконують
Ужасное качество обслуживания!
Абсолютно некомпетентные менеджеры, не доставляют товар в оговоренные сроки и даже не предупреждают об этом(товар был заказной т вносился аванс).
Когда мы отказались от товара и попросили сделать возврат аванса в связи с задержкой отправки, сказали , что товар уже отправлен и они смогут вернуть нам аванс только после получения посылки назад и в... Читати відгук Впечатления от магазина самые отвратительные!
Абсолютно некомпетентные менеджеры, не доставляют товар в оговоренные сроки и даже не предупреждают об этом(товар был заказной т вносился аванс).
Когда мы отказались от товара и попросили сделать возврат аванса в связи с задержкой отправки, сказали , что товар уже отправлен и они смогут вернуть нам аванс только после получения посылки назад и в сумме за вычетом доставки в 2 конца и отозвать накладную на НП уже нельзя.
На самом деле накладная была только создана, товар не отправлен и такая возможность была, об этом сообщили на НП.
Дальше мы ждали больше недели пока товар катался туда и обратно, пока магазин оформит возврат, пока проверят полученный обратно товар и еще 2 дня пока вернут деньги. Но и тут очередной казус-сумма возврата была перечислена не полностью(неверно посчитаны суммы доставки в оба конца).
В итоге 2-х недельной переписки в вайбере все-таки вернули правильную сумму.
Вобщем, если у вас железное терпение, хочется приключений и вдруг стало скучно, добро пожаловать в магазин Timesport!!!
Магазин обману!
1) Час очікування мав бути 3-7 днів, а довелось чекати 20 днів!
Магазин "спригує" на війну, так треба було відразу попередити про можливі затримки, але про це не йшлось, завжди відписувати шаблонними фразами по типу "...ми робимо усе, щоб вирішити ваше питання..."
2) Затримка про яку велося... Читати відгук Категорично не рекомендую зв'язуватись з даним магазином, якщо його таким взагалі можна назвати!
1) Час очікування мав бути 3-7 днів, а довелось чекати 20 днів!
Магазин "спригує" на війну, так треба було відразу попередити про можливі затримки, але про це не йшлось, завжди відписувати шаблонними фразами по типу "...ми робимо усе, щоб вирішити ваше питання..."
2) Затримка про яку велося в пункті 1, викликана швидше за все чергами на Українській митниці, отже товар привезли з-за кордону, ОДНАК:
- фіскальний чек відсутній, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ при продажу "складної" техніки!
- на товарі відсутній знак відповідності УкрСЕПРО, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ!
- офіційний дистриб'ютор Philips в Україні повідомив, що дана модель офіційно не ввозилась на територію України!
- На пакуванні відсутня Українська мова, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ!
- відсутня інструкція Українською, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ!
3) Товар виявився бракованим, що я помітив буквально через пів години після отримання, відразу ж написав в магазин, додав фото та відео докази, на що магазин фактично ніяк не відреагував!
Якщо товар поверненню не підлягає, запропонуйте замінити браковану деталь, або зробіть хорошу знижку, та море є варіантів, але консультант сказав, що єдиний варіант це відправка товару на їхній сервіс (якийсь "підвальний" сервіс, якого немає на картах)!!!
На мою пропозицію звернутись в локальний авторизований сервісний центр відповідь була проста - "та куди хочете звертайтесь, нам однаково, хочете гарантію - відправляйте на наш сервіс в село Будятичі Волинської області..."!
Тільки от в даному населеному пункті немає ніяких офіційних сервісних центрів, та навіть на Google картах немає нічого, що віддалено нагадує сервісний центр!
Хоча представник ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ повідомив, що я мав право обирати сервісний центр в якому мені комфортніше обслуговуватись!!!
4) Магазин отримав мої гроші, магазин по суті забрав мій, нехай і бракований, але ж мій товар, магазин сказав відправити товар з усіма документами (товарний чек та гарантійний талон) і тепер мовчить, точніше на усі мої питання відповідає шаблонними фразами типу: "...ми працюємо над даною проблемою..."
На мою вимогу надати акт прийому товару на гарантійне обслуговування відповідь теж "крута" - "...ми не надаємо таких документів..."
5) - не надали фіскальний чек!
- не надали акт прийому товару на гарантійне обслуговування!
- відмовились прийняти назад бракований товар в 14-ти денний термін!
Заключення.
От вже 30 днів в мене ані повернутих грошей, ані заміненого чи відремонтованого товару, ані хоча б якоїсь чіткої відповіді від магазину, лише порожні обіцянки...
Якщо я такий не один, прохання до Вас - пишіть негативні відгуки, пишіть заяви у відповідні органи!!!
Не выслали оплаченный заказ
Кидалы и мошенники!