Сергій Відгук додано 9 червня, 2022 год107 переглядів
Категорично не рекомендую зв'язуватись з даним магазином, якщо його таким взагалі можна назвати! 1) Час очікування мав бути 3-7 днів, а довелось чекати 20 днів! Магазин "спригує" на війну, так треба було відразу попередити про можливі затримки, але про це не йшлось, завжди відписувати шаблонними фразами по типу "...ми робимо усе, щоб вирішити ваше питання..." 2) Затримка про яку велося в пункті 1, викликана швидше за все чергами на Українській митниці, отже товар привезли з-за кордону, ОДНАК: - фіскальний чек відсутній, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ при продажу "складної" техніки! - на товарі відсутній знак відповідності УкрСЕПРО, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ! - офіційний дистриб'ютор Philips в Україні повідомив, що дана модель офіційно не ввозилась на територію України! - На пакуванні відсутня Українська мова, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ! - відсутня інструкція Українською, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ! 3) Товар виявився бракованим, що я помітив буквально через пів години після отримання, відразу ж написав в магазин, додав фото та відео докази, на що магазин фактично ніяк не відреагував! Якщо товар поверненню не підлягає, запропонуйте замінити браковану деталь, або зробіть хорошу знижку, та море є варіантів, але консультант сказав, що єдиний варіант це відправка товару на їхній сервіс (якийсь "підвальний" сервіс, якого немає на картах)!!! На мою пропозицію звернутись в локальний авторизований сервісний центр відповідь була проста - "та куди хочете звертайтесь, нам однаково, хочете гарантію - відправляйте на наш сервіс в село Будятичі Волинської області..."! Тільки от в даному населеному пункті немає ніяких офіційних сервісних центрів, та навіть на Google картах немає нічого, що віддалено нагадує сервісний центр! Хоча представник ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ повідомив, що я мав право обирати сервісний центр в якому мені комфортніше обслуговуватись!!! 4) Магазин отримав мої гроші, магазин по суті забрав мій, нехай і бракований, але ж мій товар, магазин сказав відправити товар з усіма документами (товарний чек та гарантійний талон) і тепер мовчить, точніше на усі мої питання відповідає шаблонними фразами типу: "...ми працюємо над даною проблемою..." На мою вимогу надати акт прийому товару на гарантійне обслуговування відповідь теж "крута" - "...ми не надаємо таких документів..." 5) - не надали фіскальний чек! - не надали акт прийому товару на гарантійне обслуговування! - відмовились прийняти назад бракований товар в 14-ти денний термін! Заключення. От вже 30 днів в мене ані повернутих грошей, ані заміненого чи відремонтованого товару, ані хоча б якоїсь чіткої відповіді від магазину, лише порожні обіцянки... Якщо я такий не один, прохання до Вас - пишіть негативні відгуки, пишіть заяви у відповідні органи!!!
Магазин обману! - Відгуки про Інтернет-магазин timesport.prom.ua
1) Час очікування мав бути 3-7 днів, а довелось чекати 20 днів!
Магазин "спригує" на війну, так треба було відразу попередити про можливі затримки, але про це не йшлось, завжди відписувати шаблонними фразами по типу "...ми робимо усе, щоб вирішити ваше питання..."
2) Затримка про яку велося в пункті 1, викликана швидше за все чергами на Українській митниці, отже товар привезли з-за кордону, ОДНАК:
- фіскальний чек відсутній, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ при продажу "складної" техніки!
- на товарі відсутній знак відповідності УкрСЕПРО, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ!
- офіційний дистриб'ютор Philips в Україні повідомив, що дана модель офіційно не ввозилась на територію України!
- На пакуванні відсутня Українська мова, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ!
- відсутня інструкція Українською, що є ОБОВ'ЯЗКОВИМ!
3) Товар виявився бракованим, що я помітив буквально через пів години після отримання, відразу ж написав в магазин, додав фото та відео докази, на що магазин фактично ніяк не відреагував!
Якщо товар поверненню не підлягає, запропонуйте замінити браковану деталь, або зробіть хорошу знижку, та море є варіантів, але консультант сказав, що єдиний варіант це відправка товару на їхній сервіс (якийсь "підвальний" сервіс, якого немає на картах)!!!
На мою пропозицію звернутись в локальний авторизований сервісний центр відповідь була проста - "та куди хочете звертайтесь, нам однаково, хочете гарантію - відправляйте на наш сервіс в село Будятичі Волинської області..."!
Тільки от в даному населеному пункті немає ніяких офіційних сервісних центрів, та навіть на Google картах немає нічого, що віддалено нагадує сервісний центр!
Хоча представник ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ повідомив, що я мав право обирати сервісний центр в якому мені комфортніше обслуговуватись!!!
4) Магазин отримав мої гроші, магазин по суті забрав мій, нехай і бракований, але ж мій товар, магазин сказав відправити товар з усіма документами (товарний чек та гарантійний талон) і тепер мовчить, точніше на усі мої питання відповідає шаблонними фразами типу: "...ми працюємо над даною проблемою..."
На мою вимогу надати акт прийому товару на гарантійне обслуговування відповідь теж "крута" - "...ми не надаємо таких документів..."
5) - не надали фіскальний чек!
- не надали акт прийому товару на гарантійне обслуговування!
- відмовились прийняти назад бракований товар в 14-ти денний термін!
Заключення.
От вже 30 днів в мене ані повернутих грошей, ані заміненого чи відремонтованого товару, ані хоча б якоїсь чіткої відповіді від магазину, лише порожні обіцянки...
Якщо я такий не один, прохання до Вас - пишіть негативні відгуки, пишіть заяви у відповідні органи!!!
відгук
Коментарі до відгуку