за замовлений товар на вимогу продявця була перерахована 1000грн на рахунок
замовлення було зроблено 10 травня 2025, оплата завдатка була підтвержена у вайберію 14.05.2025 продавець повідомив про відсутність товару і запропонував аналогічну заміну, я погодився. 16.05 вони знов скасовують замовлення і пропонують заміну, на яку я знов прогодився. 20.05.2025 я запитав про дату відправки, томущо саме 20.05 це був останній день мого очікування. на що я отримав відповідь про відправку 29.05.2025 Я написав про відмову та скасування замовлення і попросив повернути завдаток. 22.05.2025 продавець надсилає товар новою поштою без попереджень та уточнень про скасування, 23.05.2025 я відмовляюсь на новій пошті отримати товар, після чого був дзінок від продавця з проханням повідомити причину відмови. причина - товар відправлений через два дні після скасування замовлення. після цього представник продавця Ніна повідомила про відмову повертати завдаток 1000грн
Добрий день, Володимире. Дякуємо Вам за те, що звернули нашу увагу на цей випадок. Нам дуже прикро, що Ваш перший досвід співпраці з нами виявився саме таким. Ситуація із першочергово замовленою моделлю була несподіваною та неприємною для нас також. Повірте, ми робили усе можливе для того, аби все-таки виконати Ваше замовлення. 16.05 ми повідомили, що відправка альтернативної моделі можлива від 5 до 10 робочих днів від цієї дати. Роботу над замовленням продовжили, оскільки отримали згоду. 20 травня від Вас дійсно надійшло прохання повернути переплату, якщо відвантаження не відбудеться у цей день. Просимо вибачення за те, що запит не було оброблено належним чином. Ми повністю проаналізували комунікацію із Вами та провели необхідну роботу. Наш бухгалтер уже здійснив повернення повної суми передплати. Очікуйте, будь ласка, на зарахування коштів, якщо цього ще не відбулось. Щиро перепрошуємо за створені незручності та бажаємо Вам усього найкращого.
Вимагають завдаток, після скасування замовлення завдаток не повертають - Відгуки про Інтернет-магазин timesport.prom.ua
замовлення було зроблено 10 травня 2025, оплата завдатка була підтвержена у вайберію
14.05.2025 продавець повідомив про відсутність товару і запропонував аналогічну заміну, я погодився.
16.05 вони знов скасовують замовлення і пропонують заміну, на яку я знов прогодився.
20.05.2025 я запитав про дату відправки, томущо саме 20.05 це був останній день мого очікування. на що я отримав відповідь про відправку 29.05.2025
Я написав про відмову та скасування замовлення і попросив повернути завдаток.
22.05.2025 продавець надсилає товар новою поштою без попереджень та уточнень про скасування, 23.05.2025 я відмовляюсь на новій пошті отримати товар, після чого був дзінок від продавця з проханням повідомити причину відмови. причина - товар відправлений через два дні після скасування замовлення.
після цього представник продавця Ніна повідомила про відмову повертати завдаток 1000грн
відгук
Коментарі до відгуку