Вікторія Отзыв написан четверг, 4 сентября21 просмотр
Перед вильотом у Туреччину, турагент надав нам інформацію, що зворотній виліт з Анталії до Кишинева заплановано на 02.09.2024 о 09:00 ранку. Відповідно до цієї інформації, я придбала квитки на поїзд з Кишинева до Києва, щоб забезпечити собі та дітям комфортне повернення додому.
Але 01.09.2024, в останній вечір нашого перебування в Туреччині, звернувшись на ресепшен готелю, щоб дізнатися час трансферу в аеропорт, мені відповіли що нічого не знають. Змушена була зв'язуватися з гідом, з яким я так і не зустрілась особисто ні разу під час відпочинку, він лише написав один раз у WhatsApp.
Лише о 20:00 вечора я дізналася, що час вильоту рейсу змінено – з 09:00 ранку на 23:55.
Зміна часу вильоту рейсу з Анталії на 23:55, значить прибуття літака в Кишинів о 02:00 ночі. Це означає, що я з двома дітьми опиняюсь вночі в чужому місті, що викликає додаткові незручності та занепокоєння щодо безпеки.
Турагент у Києві повідомила, що це не її відповідальність, гід у Туреччині повідомив, що це не його відповідальність. Нам прийшлося терміново шукати спосіб добратися додому. До речі у готель дані щодо нашого трансферу передали лише в останній момент після моїх дзвінків.
Вікторіє, нам щиро шкода, що ви опинилися у такій ситуації. Дійсно, інколи трапляються зміни часу вильоту чартерних рейсів. Це зумовлено специфікою їх виконання. Як туроператор, ми перебуваємо на постійному зв’язку з партнерами — авіакомпанією, що виконує ваш рейс, та робимо інформування туристів і агентів про всі зміни. Зазвичай сповіщення надходять за контактом, який надає ваш менеджер при замовленні туру.
Щодо трансферу. Інформація про нього розміщується за день до вильоту на рецепції. Також деталями має володіти готельний гід. Він є представником приймаючої компанії, яка займається організацією вашого трансферу з готелю до аеропорту. Додатково ми передбачили можливість зв’язку через Join UP! Pocket Guide. Для цього необхідно лише просканувати QR-код на ваучері. Менеджери завжди залюбки допоможуть вам.
Туристический оператор Join up! один из лидеров туристических услуг на рынке Украины. Компания расширяется с каждым годом, и на сегодняшний день, у компании более 50 офисов по всей стране. Специалисты компании Join up! смогут подобрать тур для путешествия, сделают индивидуальный просчет вашего заказа, а на сайте компании вы даже сможете забронировать... подробнее
Туреччина 2025 - Отзывы о Туроператор Join up!
Але 01.09.2024, в останній вечір нашого перебування в Туреччині, звернувшись на ресепшен готелю, щоб дізнатися час трансферу в аеропорт, мені відповіли що нічого не знають. Змушена була зв'язуватися з гідом, з яким я так і не зустрілась особисто ні разу під час відпочинку, він лише написав один раз у WhatsApp.
Лише о 20:00 вечора я дізналася, що час вильоту рейсу змінено – з 09:00 ранку на 23:55.
Зміна часу вильоту рейсу з Анталії на 23:55, значить прибуття літака в Кишинів о 02:00 ночі. Це означає, що я з двома дітьми опиняюсь вночі в чужому місті, що викликає додаткові незручності та занепокоєння щодо безпеки.
Турагент у Києві повідомила, що це не її відповідальність, гід у Туреччині повідомив, що це не його відповідальність. Нам прийшлося терміново шукати спосіб добратися додому. До речі у готель дані щодо нашого трансферу передали лише в останній момент після моїх дзвінків.
Сервіс жахливий, Не рекомендую дану компанію.
отзыв
Комментарии к отзыву
Щодо трансферу. Інформація про нього розміщується за день до вильоту на рецепції. Також деталями має володіти готельний гід. Він є представником приймаючої компанії, яка займається організацією вашого трансферу з готелю до аеропорту. Додатково ми передбачили можливість зв’язку через Join UP! Pocket Guide. Для цього необхідно лише просканувати QR-код на ваучері. Менеджери завжди залюбки допоможуть вам.