Анастасія Отзыв написан 8 августа, 2025 год2 просмотра
Мова піде про гіда Хусейна чий контактний номер закінчується на 3124. Коли ми їхали на трансфері з аеропорту в готель нам гід сказав, що ми можемо з будь-якими питаннями звертатись до нашого готельного гіда, він швидко врегулює всі питання і ще щоб ми обовʼязково нагадали за безкоштовну екскурсію Шармом. В нас сталась жахлива ситуація з менеджером готелю, нас не хотіли без доплати заселяти в нас же оплачений номер, хотіли заселити в якусь жо*у, або платіть ще зверху 300$. Ми ж хотіли звернутись з цим питанням до гіда так як думали, що чоловік має любʼязно нам допомогти вирішити питання тому коли гід задав питання «чи все нас влаштовує?» ми звісно хотіли розповісти що не все. І тільки мама встигла промовити «дивіться…» Хусейн її перебиває, вириває з рук ваучер і починає дуже голосно пояснювати, що ось ви заплатили за стандарт, вас поселили в стандарт, а що ви собі там напридумували я не знаю (так, ми заплатили за стандарт, але як пізніше виявилось стандарт для європейців та українців різний). Почав кричати, що ми з неповагою ставимось до персоналу, що ми взагалі женемо бочку на єгиптян і це все при тому, що він не давав вставити ні слова. Закінчився цей весь жах на тому, що він питає «навіщо ви взагалі сюди приїхали? Їзжайте в Комбоджу»… це слова людини, яка мала б нам у всій красі показати місто, ну добре… ми добились зміни готелю, але теж не без сюрпризів. Хусейн нас змусив підписати бумагу, що ми не маємо жодних претензій, в противному випадку ми можемо збирати речі і переїздити в перший показаний нам номер на будівництві (не той, за який ми заплатили, а той, який нам показали для того, щоб ми дали на лапу менеджеру ще 300$). Я ж бумагу підписала, адже в мами день народження і ми хотіли його провести нормально. Дякую, що все ж Хусейн з барського плеча нас переселив, але ні ваучера, ні контакт нового гіда, ні трансфер нічого не було влаштовано. По факту навіть коли ми виселялись в готелі не було жодних даних про наш виїзд… на ресепшн я дізналась номер телефону нового гіду, сконтактувала з ним, але як виявилось він там більше не працює. Звісно, логічно, що я пишу Хусейну щоб він дав номер гіда або надав інформацію про трансфер, на що я отримала «не пишите мне больше». Сервіс - без матів не скажеш….
Анастасіє, дякуємо, що поділилися відгуком. Нам щиро прикро, що ваш відпочинок супроводжувався такими моментами. Гід є представником приймаючої компанії, і дійсно при виникненні таких питань ви можете звертатися до нього для вирішення на місці.
Розуміємо, як важливо отримувати підтримку, особливо у таких ситуаціях. Саме тому наш Customer Care Center працює 24/7, ви можете звертатися до них за телефоном, що вказаний у вашій памʼятці. Також ми на звʼязку у соціальних мережах щодня з 8 до 9 та готові допомогти.
Ми вже передали інформацію відповідальним та проведемо з партнерами додаткову роботу, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому. Сподіваємося, що ваші наступні подорожі будуть сповнені лише приємними враженнями.
Туристический оператор Join up! один из лидеров туристических услуг на рынке Украины. Компания расширяется с каждым годом, и на сегодняшний день, у компании более 50 офисов по всей стране. Специалисты компании Join up! смогут подобрать тур для путешествия, сделают индивидуальный просчет вашего заказа, а на сайте компании вы даже сможете забронировать... подробнее
Відгук про гіда в Шармі Coral Sea Sensatori - Отзывы о Туроператор Join up!
отзыв
Комментарии к отзыву
Розуміємо, як важливо отримувати підтримку, особливо у таких ситуаціях. Саме тому наш Customer Care Center працює 24/7, ви можете звертатися до них за телефоном, що вказаний у вашій памʼятці. Також ми на звʼязку у соціальних мережах щодня з 8 до 9 та готові допомогти.
Ми вже передали інформацію відповідальним та проведемо з партнерами додаткову роботу, щоб уникнути подібних випадків у майбутньому. Сподіваємося, що ваші наступні подорожі будуть сповнені лише приємними враженнями.