Ростислав Отзыв написан 17 июня, 2025 год16 просмотров
Вкотре переконуюсь, що Джоін ап не вчиться на своїх помилках. Ще не було жодного разу коли початок туру починався васно. Останньою краплею стала подорож на о. Кіпр через цього тур оператора. Виліт було затримано на 4 години, про що повідомили СМС хоча на табло аеропорту цієї інвормації не було, але це ще квіточки. Зворотній виліт був на 08 год 40 хвилин, з готеля забрали о 5 ранку, через пів години, посеред шляху прийшло повідомлення що рейс перенесено на 11 годину, приїхавши до аеропорту через пару годин з'явився представник Джоін ап який не сміг нічого сказати і як завжди травив обіцянками що ось ось має бути інформація. В результаті рейст переносили 5 разів. Насилу вилитіли о 3 годині ночі. Про компенсацію Туроператор нічого не хоче чути. Мабуть це був останній раз коли повірив Туроператору щодо його смачних пропозицій
Ростиславе, нам щиро шкода, що подорож супроводжувалася такими обставинами. Наразі високий туристичний сезон. Затримки чартерних рейсів та зміни у польотній програмі дійсно можуть виникати через низку обставин, що не завжди залежать від туроператора. Щойно ми отримуємо інформацію від авіакомпанії-партнера одразу ділимося інформацією з туристами та турагентами. Ми прагнемо надавати всю можливу підтримку. Завжди на зв'язку у соцмережах та телефоном.
Щодо вашого запитання рекомендуємо звернутися до вашого турагента або залишити звернення через форму на нашому офіційному сайті у відділ по роботі з рекламаціями.. Це дозволить розглянути ситуацію більш детально.
Туристический оператор Join up! один из лидеров туристических услуг на рынке Украины. Компания расширяется с каждым годом, и на сегодняшний день, у компании более 50 офисов по всей стране. Специалисты компании Join up! смогут подобрать тур для путешествия, сделают индивидуальный просчет вашего заказа, а на сайте компании вы даже сможете забронировать... подробнее
Найгірший тур оператор - Отзывы о Туроператор Join up!
отзыв
Комментарии к отзыву
Щодо вашого запитання рекомендуємо звернутися до вашого турагента або залишити звернення через форму на нашому офіційному сайті у відділ по роботі з рекламаціями.. Це дозволить розглянути ситуацію більш детально.
Посилання: https://joinup.ua/uk/#question