Прохання надати змістовне пояснення, по якій причині нам не було надано передні міста за додаткову плату, враховуючи, що ми їх просили ще при покупці білетів на відпочинок, та всі місця спереду були зайняті людьми, які ні копійки не доплачували??? Супроводжуюча Олена посадила нас на місця 9 та 10 на 2 години поки не сіли пасажири. Потім сказала щоб дитина сідала біля неї, а я йшла на своє місце в кінець автобусу де мене буде захитувати. Я особисто підійшла до водія та попросилась посидіти з дитиною на їх місцях поки вони не сплять. Водій виявився чуйною людиною та дозволив нам зайняти на певний час їх місця. Чому супроводжуюча сама не домовилась з водіями? Коли на паромі сказали щоб ми потім йшли на свої місця в кінець автобусу, не добившись від вас якихось дій, я перепитувала у людей хто міг би помінятись. Чому я повинна була бігати по салону та просити людей за додаткову плату помінятися місцями????? Чому я повинна була втрачати свої нерви та виконувати вашу роботу??? Це була з самого початку ваша робота надати місця згідно запиту та переміщення людей на інші місця які не доплачували!!! (Хочу замітити, що це ваші додаткові кошти). Це не мої проблеми бачите ви чи ні хто доплатив, а хто ні. Раз ви пропонуєте дану послугу, то повинно бути все організовано та відточено. Це ваша помилка та ваші недоліки!!! Також прохання надати пояснення на яких підставах не було заявлених зупинок як в Болгарію так і з неї (за кордоном). У дітей була рвота, бо не було можливості сходити купити той самий хот-дог та пройтись подихати повітрям.
Достоинства:
Не має
Недостатки:
Один сплошний мінус, скотське відношення, перекладання своїх обов'язків на туристів і стандартні відписки!!! Ні одної змістовної відповіді на не отриману послугу не отримала!!! Взагалі не рекомендував нікому їхати даним перевізником!!! Своїм відношенням до людей ви втрачаєте клієнтів!!! Ви не вирішуєте питання в якому самі винні!!!САМИЙ ЖАХЛИВИЙ ПЕРЕВІЗНИК!!!
Шкодуємо через спричинені незручності. Ми консультували вас щодо цієї ситуації у соцмережах та надавали вам контакти відділу по роботі з рекламаціями. Колеги комунікували з вами поштою та надавали відповідь.
Зупинки передбачені на усіх маршрутах. Зазвичай це відбувається кожні 3-4 години. Висадка туристів можлива лише у спеціально відведених місцях. Проте, на жаль, на деяких ділянках маршруту, особливо на території інших країн, інтервал між зупинками може збільшуватися через ландшафтні особливості. Для здійснення додаткової зупинки ви завжди можете звернутися до водія чи стюарта.
Щодо харчування. Ми розробили концепцію Celebrate your road. На частині маршрутів ми пропонуємо можливість заздалегідь замовити в дорогу повноцінне меню з гарячими стравами, якими можна буде поласувати під час зупинки в ресторанах або у дорозі.
Якщо у вас є додаткові запитання щодо вашої подорожі ви можете повторно звернутися до колег у листі. Вам нададуть відповідь. Також ми завжди на зв'язку у соцмережах.
Туристический оператор Join up! один из лидеров туристических услуг на рынке Украины. Компания расширяется с каждым годом, и на сегодняшний день, у компании более 50 офисов по всей стране. Специалисты компании Join up! смогут подобрать тур для путешествия, сделают индивидуальный просчет вашего заказа, а на сайте компании вы даже сможете забронировать... подробнее
НІКОМУ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЇЗАТИ ДАНИМ ПЕРЕВІЗНИКОМ!!! - Отзывы о Туроператор Join up!
Супроводжуюча Олена посадила нас на місця 9 та 10 на 2 години поки не сіли пасажири. Потім сказала щоб дитина сідала біля неї, а я йшла на своє місце в кінець автобусу де мене буде захитувати. Я особисто підійшла до водія та попросилась посидіти з дитиною на їх місцях поки вони не сплять. Водій виявився чуйною людиною та дозволив нам зайняти на певний час їх місця. Чому супроводжуюча сама не домовилась з водіями? Коли на паромі сказали щоб ми потім йшли на свої місця в кінець автобусу, не добившись від вас якихось дій, я перепитувала у людей хто міг би помінятись. Чому я повинна була бігати по салону та просити людей за додаткову плату помінятися місцями????? Чому я повинна була втрачати свої нерви та виконувати вашу роботу???
Це була з самого початку ваша робота надати місця згідно запиту та переміщення людей на інші місця які не доплачували!!! (Хочу замітити, що це ваші додаткові кошти). Це не мої проблеми бачите ви чи ні хто доплатив, а хто ні. Раз ви пропонуєте дану послугу, то повинно бути все організовано та відточено.
Це ваша помилка та ваші недоліки!!!
Також прохання надати пояснення на яких підставах не було заявлених зупинок як в Болгарію так і з неї (за кордоном). У дітей була рвота, бо не було можливості сходити купити той самий хот-дог та пройтись подихати повітрям.
отзыв
Комментарии к отзыву
Зупинки передбачені на усіх маршрутах. Зазвичай це відбувається кожні 3-4 години. Висадка туристів можлива лише у спеціально відведених місцях. Проте, на жаль, на деяких ділянках маршруту, особливо на території інших країн, інтервал між зупинками може збільшуватися через ландшафтні особливості. Для здійснення додаткової зупинки ви завжди можете звернутися до водія чи стюарта.
Щодо харчування. Ми розробили концепцію Celebrate your road. На частині маршрутів ми пропонуємо можливість заздалегідь замовити в дорогу повноцінне меню з гарячими стравами, якими можна буде поласувати під час зупинки в ресторанах або у дорозі.
Якщо у вас є додаткові запитання щодо вашої подорожі ви можете повторно звернутися до колег у листі. Вам нададуть відповідь. Також ми завжди на зв'язку у соцмережах.