Гость Отзыв написан 19 августа, 2023 год9 просмотров
Більше ніколи не буду звертатися до цього туроператора. Рейс 111 Київ - Анталія 08.08.2023. Туалетом користуватись не дозволили навіть маленьким дітям. Вода у водія стояла в упаковках, но нікому не давали. А у інших перевізників дають і воду і каву. І туалет працює. Зупинки були через 4 - 4,5 годин. Кондиціонер постійно вимикали. Тому було дуже жарко. Вайфай не працює. Були по маршруту технічні зупинки щоб донька водія могла купити колу і турагент Наталія могла покурити. За цей час нікого з автобуса не випускали. Всі сиділи і чекали. На кордоні затримок не було взагалі. Кордони проходили дуже швидко. Але в підсумку прибули на місце призначення на 5 годин піздніше. Рейс 112 Анталія - Київ 16.08.2023. Супроводжуюча Марина розмовляла тільки криком і неввічливо. Так само туалет не працював навіть для дітей. На румунському кордоні до якого ми їхали більше трьох годин повідомила що і на далі зупинок не буде декілька годин, тому єдина можливість сходити в туалет це у ліс. Діло було вночі. І всі пасажири автобуса вимушені були йти в туалет прямо на кордоні в лісопосадку. Я вимушена була міняти прокладку на очах у хлопчиків-підлітків. Добре що ніхто собі не поламав руки чи ноги. Бо були також люди похилого віку. На місце призначення прибули також на декілька годин піздніше. До тварин відносяться краще, а ніж цей туроператор до людей.
Нам шкода, що ви зіткнулися з такими ситуаціями. Погоджуємося, що подорож має бути комфортною на кожному її етапі.
Для довготривалих поїздок ми розробляли маршрути таким чином, щоб кожні кілька годин туристи мали можливість скористатися туалетами на зупинках. Передбачалося, що біотуалети використовуватимуться лише в разі необхідності, оскільки вони мають обмежену місткість і до прибуття у пункт призначення не очищаються. Тому, на жаль, інколи вони можуть бути недоступними. Якщо у вас під час подорожі виникають запитання або ви потребуєте допомоги, ви можете звернутися до гіда, водія, вашого турагента, або до туроператора телефоном чи у соцмережах.
Автобусні послуги надає компанія-партнер. Ми стежимо, щоб наші колеги та співробітники компанії-партнера дотримувалися культури спілкування.
Для того, щоб ми могли детальніше розглянути ситуацію з перевізником, будь ласка, заповніть форму у відділ по роботі з рекламаціями на нашому сайті (під вкладкою Час вильоту виберіть знак питання) https://joinup.ua/uk/#question. Вкажіть номер ваучера і детально опишіть ситуацію. Також ви можете написати нам в особисті повідомлення на офіційній сторінці Facebook (https://www.facebook.com/joinup.ukraine) чи Instagram (https://www.instagram.com/joinup.touroperator).
Туристический оператор Join up! один из лидеров туристических услуг на рынке Украины. Компания расширяется с каждым годом, и на сегодняшний день, у компании более 50 офисов по всей стране. Специалисты компании Join up! смогут подобрать тур для путешествия, сделают индивидуальный просчет вашего заказа, а на сайте компании вы даже сможете забронировать... подробнее
Тур на автобусі. - Отзывы о Туроператор Join up!
Рейс 112 Анталія - Київ 16.08.2023. Супроводжуюча Марина розмовляла тільки криком і неввічливо. Так само туалет не працював навіть для дітей. На румунському кордоні до якого ми їхали більше трьох годин повідомила що і на далі зупинок не буде декілька годин, тому єдина можливість сходити в туалет це у ліс. Діло було вночі. І всі пасажири автобуса вимушені були йти в туалет прямо на кордоні в лісопосадку. Я вимушена була міняти прокладку на очах у хлопчиків-підлітків. Добре що ніхто собі не поламав руки чи ноги. Бо були також люди похилого віку. На місце призначення прибули також на декілька годин піздніше. До тварин відносяться краще, а ніж цей туроператор до людей.
отзыв
Комментарии к отзыву
Для довготривалих поїздок ми розробляли маршрути таким чином, щоб кожні кілька годин туристи мали можливість скористатися туалетами на зупинках. Передбачалося, що біотуалети використовуватимуться лише в разі необхідності, оскільки вони мають обмежену місткість і до прибуття у пункт призначення не очищаються. Тому, на жаль, інколи вони можуть бути недоступними. Якщо у вас під час подорожі виникають запитання або ви потребуєте допомоги, ви можете звернутися до гіда, водія, вашого турагента, або до туроператора телефоном чи у соцмережах.
Автобусні послуги надає компанія-партнер. Ми стежимо, щоб наші колеги та співробітники компанії-партнера дотримувалися культури спілкування.
Для того, щоб ми могли детальніше розглянути ситуацію з перевізником, будь ласка, заповніть форму у відділ по роботі з рекламаціями на нашому сайті (під вкладкою Час вильоту виберіть знак питання) https://joinup.ua/uk/#question. Вкажіть номер ваучера і детально опишіть ситуацію. Також ви можете написати нам в особисті повідомлення на офіційній сторінці Facebook (https://www.facebook.com/joinup.ukraine) чи Instagram (https://www.instagram.com/joinup.touroperator).