Людина Отзыв написан 22 декабря, 2024 год8 просмотров
22.12.24 в Польщі в касі о 21:00 на 01:00 Варшава Заходня був придбаний білет не за малі кошти при приїзді автобусу, білет на рейс чомусь не виявлений у їхньому списку по цій причині персонал автобусу повідомив що ви не можете їхати,по цій причині зірвалась дуже важлива здоров'ю хірургічна операція яка була зазначена на дату цієї довго очікуваної черги по запису до лікаря,повідомте будь ласка хто за це відповість, куди поділося законно і легально придбане місце???
Шановна Людмила, дякуємо за ваше повідомлення. Нам щиро шкода, що у вас виникла така ситуація. Для того, щоб ми могли розібратися та надати вам детальну відповідь, уточніть, будь ласка:
Де саме ви купували квиток: чи це була наша офіційна каса або сторонній сервіс?
На який рейс був придбаний квиток (номер рейсу)?
Яке місце в автобусі було зазначено у квитку?
Ця інформація допоможе нам швидше знайти ваш квиток у системі та зрозуміти, що саме сталося.
Будь ласка, надішліть фото вашого квитка на нашу електронну адресу або зверніться до нашої служби підтримки за телефоном, вказаним на сайті. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні цієї ситуації.
Современная автобусная компания «Транс Темпо» осуществляет рейсы на регулярной основе в страны Западной Европы. Совместно с партнерами компании ежедневно совершаются рейсы в такие страны, как Польша, Эстония, Чехия и др. Компания-перевозчик предоставляет страховку всем пассажирам на протяжении всего рейса, автобусы используются только класса «люкс» и делают поездку максимально приятной и... подробнее
Безвідповідальність - Отзывы о ТрансТемпо (Trans Tempo)
отзыв
Комментарии к отзыву
Де саме ви купували квиток: чи це була наша офіційна каса або сторонній сервіс?
На який рейс був придбаний квиток (номер рейсу)?
Яке місце в автобусі було зазначено у квитку?
Ця інформація допоможе нам швидше знайти ваш квиток у системі та зрозуміти, що саме сталося.
Будь ласка, надішліть фото вашого квитка на нашу електронну адресу або зверніться до нашої служби підтримки за телефоном, вказаним на сайті. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти у вирішенні цієї ситуації.