Svitlana Отзыв написан 5 ноября, 2024 год19 просмотров
5.11.24р. доїхали до українського кордону, вийшов прикордонник і сказав, що автобус не внесений до електронної черги. Почали телефонувати до служби підтримки, проігнорували! Менеджери придумали відмазку, начебто проблема з ел. чергою, хоча за 2 години що ми чекали кордон перетнуло декілька автобусів. Персонал автобусу супер! Завдяки персоналу, пасажири заспокоїлись. Але зі сторони перевізника,а ні вибачень, а ні компенсація, а ні зворотнього зв'язку. Декілька пасажирів не встигають на літак! Помилка менеджерів коштувала багатьом пасажирам додаткових витрат і часу. Цього перевізника не рекомендую!!!! 1 не согласен
Дякуємо за ваш відгук і розуміння ситуації. Хочемо внести уточнення щодо зазначених обставин: інформація про невнесення автобуса до електронної черги не відповідає дійсності. Під час поїздки на ПП Ягодин справді виникли технічні труднощі в роботі системи Є-черга, незалежні від нашої компанії. Ми неодноразово зверталися до технічного відділу Є-черги, але, на жаль, проблеми вирішувалися повільніше, ніж ми сподівалися.
Ми щиро вибачаємося за незручності. Усім, хто зв’язувався з нами, було принесено вибачення та запропоновані індивідуальні компенсації для наступних поїздок.
На жаль, змушені зазначити, що ваша інформація не відповідає дійсності. Компанія не отримувала від вас звернень чи повідомлень щодо цієї ситуації. Було б доречно з вашого боку перевірити обставини та спробувати вирішити питання, перш ніж поширювати неправдиві дані. Ми завжди відкриті для діалогу і готові допомогти вирішити будь-які непорозуміння.
Современная автобусная компания «Транс Темпо» осуществляет рейсы на регулярной основе в страны Западной Европы. Совместно с партнерами компании ежедневно совершаются рейсы в такие страны, как Польша, Эстония, Чехия и др. Компания-перевозчик предоставляет страховку всем пассажирам на протяжении всего рейса, автобусы используются только класса «люкс» и делают поездку максимально приятной и... подробнее
Халатність - Отзывы о ТрансТемпо (Trans Tempo)
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми щиро вибачаємося за незручності. Усім, хто зв’язувався з нами, було принесено вибачення та запропоновані індивідуальні компенсації для наступних поїздок.