Гость Отзыв написан 25 апреля, 2023 год99 просмотров
Забронювали квитки за 3 тижні. Нас 4 людини (серед яких старенька бабуся 84 роки) та маленька собачка. За 3 дні до рейсу нам написали що не візьмуть нас на рейс. Неадекватний перевізник. Наробив купу проблем. Не рекомендую нікому. Сервіс нульовий. Ввічливості не було ніякої. 1 не согласен
1. Ви мали намір їхати з собакою, як зазначено у нас на сайті: "Перевезення тварин здійснюється, лише, за попередньою угодою перевізника". На даному рейсі був куплений квиток для дитини у якої була алергія на тварин.
2. Вам заздалегідь (за 4 дні) запропонували перенести поїздку на наступний день, або через день, на ваш вибір.
3. Квитки були не куплені, а заброньовані, тому ніяких фінансових незручностей вам не було заподіяно.
4. Ми єдиний перевізник з Чехії, який ставиться лояльно до пасажирів з тваринами, і якщо є можливість, завжди перевозить домашніх улюбленців.
5. Ваша ганебна, хамська поведінка, нецензурна лайка при спілкуванні з менеджерами, ставить під сумнів адекватність і спроможність користуватися громадським транспортом.
Современная автобусная компания «Транс Темпо» осуществляет рейсы на регулярной основе в страны Западной Европы. Совместно с партнерами компании ежедневно совершаются рейсы в такие страны, как Польша, Эстония, Чехия и др. Компания-перевозчик предоставляет страховку всем пассажирам на протяжении всего рейса, автобусы используются только класса «люкс» и делают поездку максимально приятной и... подробнее
Жахливий сервіс. Не рекомендую нікому. Бережіть себе та свою нервову систему - Отзывы о ТрансТемпо (Trans Tempo)
Сервіс нульовий. Ввічливості не було ніякої.
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
2. Вам заздалегідь (за 4 дні) запропонували перенести поїздку на наступний день, або через день, на ваш вибір.
3. Квитки були не куплені, а заброньовані, тому ніяких фінансових незручностей вам не було заподіяно.
4. Ми єдиний перевізник з Чехії, який ставиться лояльно до пасажирів з тваринами, і якщо є можливість, завжди перевозить домашніх улюбленців.
5. Ваша ганебна, хамська поведінка, нецензурна лайка при спілкуванні з менеджерами, ставить під сумнів адекватність і спроможність користуватися громадським транспортом.
Ще раз перепрошуємо за незручності.
Перепрошуємо за незручності.