Гость Отзыв написан 5 октября, 2022 год94 просмотра
Не советую! Не клиентоориентированные! Не возвращают деньги за то, что сами сняли пассажира с рейса!!!! Из-за нехватки документов! Девушка на службе поддержки, настоящая грубиянка! Не приятные люди! Не третье свое время на них! И нигде не было написано что в случае чего их большой штраф!!!! Бредятина полная) Обходите стороной ! 1 не согласен
За Вашим зверненням адміністрація ТОВ Транстемпо” повідомляє наступне.
Відповідно до Закону України “Про автомобільний транспорт” та Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 (зі змінами та доповненнями) пасажир під час міжнародного автомобільного перевезення, зобов'язаний мати належним чином оформлені візові та міграційні документи, необхідні для в'їзду до держави прямування та/або держав за маршрутом слідування.
Відповідно до Угоди про загальні умови виконання міжнародних пасажирських перевезень автобусами, прийнятої 05.12.1970 (зі змінами та доповненнями), учасницями якої є держава України, Республіка Польща, Республіка Чехія та інші держави, пасажир повинен мати з собою належні документи, що дозволяють йому перетинати державні кордони під час перевезення, а також повинен підкорятися митним, податковим, фінансовим, валютним та іншим адміністративним правилам, які відносяться до нього і до його багажу. Перевізник не відповідає за наслідки непокори цим правилам з боку пасажира. Пасажир зобов'язаний відшкодувати перевізнику витрати, які останній зазнає внаслідок порушення цих правил.
Відповідно до Закону Польщі до art. 459 ust. 1. Закону про іноземців від 12 грудня 2013 р.: «Перевізник, який збирається привезти іноземця до кордону, повинен вжити всіх необхідних заходів для переконання, щоб іноземець, який бажає в'їхати на територію Республіки Польща, мав дійсний проїзний документ, що дає йому право перетнути кордон, потрібну візу або інший дійсний документ, що дає йому право в'їхати на цю територію і залишитися на ній, дозвіл на в'їзд в іншу країну або дозвіл на проживання в іншій країні, якщо таке потрібно».
Те саме говорить і глава 6 ст.26 п.b Конвенції про застосування Шенгенської угоди від 14 червня 1985 р.: «Перевізник повинен вжити всіх необхідних заходів, покликаних забезпечити наявність у іноземця документів на поїздку, які потрібні для в'їзду на території Договірних Сторін».
Згідно ЗАКОНУ Польщі від 12 грудня 2013р. про іноземців Розділ XI ст. 462. Параграф 1): «…перевізник, який привіз... до кордону іноземця, який не має дійсного документа для подорожі ... накладається адмінштраф у розмірі, що становить еквівалент від 3000 до 5000 євро за кожну привезену особу...).
Виходячи з усього вищезазначеного змушені констатувати факт, що пассажир НЕ мав дійсного біометричного проїзного документу, що дає йому право перетнути кордон, потрібну візу або інший дійсний документ, що дає йому право в'їхати на територію Польщі. У звязку з цим, згідно усіх вищезазначених Законів, Перевізник відмовив пассажиру у перевезенні. Кошти за придбані квітки поверненню не підлягають, так як пасажир повинен був заздалегідь потурбуватися про наявність в нього документів, що дозволяють вїзд на територію Європейського Союзу. Перевізник не відповідає за наслідки нехтування вищезазначених Законів з боку пасажира.
Современная автобусная компания «Транс Темпо» осуществляет рейсы на регулярной основе в страны Западной Европы. Совместно с партнерами компании ежедневно совершаются рейсы в такие страны, как Польша, Эстония, Чехия и др. Компания-перевозчик предоставляет страховку всем пассажирам на протяжении всего рейса, автобусы используются только класса «люкс» и делают поездку максимально приятной и... подробнее
Отвратительная компания! - Отзывы о ТрансТемпо (Trans Tempo)
Не клиентоориентированные!
Не возвращают деньги за то, что сами сняли пассажира с рейса!!!!
Из-за нехватки документов!
Девушка на службе поддержки, настоящая грубиянка!
Не приятные люди! Не третье свое время на них!
И нигде не было написано что в случае чего их большой штраф!!!!
Бредятина полная)
Обходите стороной !
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Відповідно до Закону України “Про автомобільний транспорт” та Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 № 176 (зі змінами та доповненнями) пасажир під час міжнародного автомобільного перевезення, зобов'язаний мати належним чином оформлені візові та міграційні документи, необхідні для в'їзду до держави прямування та/або держав за маршрутом слідування.
Відповідно до Угоди про загальні умови виконання міжнародних пасажирських перевезень автобусами, прийнятої 05.12.1970 (зі змінами та доповненнями), учасницями якої є держава України, Республіка Польща, Республіка Чехія та інші держави, пасажир повинен мати з собою належні документи, що дозволяють йому перетинати державні кордони під час перевезення, а також повинен підкорятися митним, податковим, фінансовим, валютним та іншим адміністративним правилам, які відносяться до нього і до його багажу. Перевізник не відповідає за наслідки непокори цим правилам з боку пасажира. Пасажир зобов'язаний відшкодувати перевізнику витрати, які останній зазнає внаслідок порушення цих правил.
Відповідно до Закону Польщі до art. 459 ust. 1. Закону про іноземців від 12 грудня 2013 р.: «Перевізник, який збирається привезти іноземця до кордону, повинен вжити всіх необхідних заходів для переконання, щоб іноземець, який бажає в'їхати на територію Республіки Польща, мав дійсний проїзний документ, що дає йому право перетнути кордон, потрібну візу або інший дійсний документ, що дає йому право в'їхати на цю територію і залишитися на ній, дозвіл на в'їзд в іншу країну або дозвіл на проживання в іншій країні, якщо таке потрібно».
Те саме говорить і глава 6 ст.26 п.b Конвенції про застосування Шенгенської угоди від 14 червня 1985 р.: «Перевізник повинен вжити всіх необхідних заходів, покликаних забезпечити наявність у іноземця документів на поїздку, які потрібні для в'їзду на території Договірних Сторін».
Згідно ЗАКОНУ Польщі від 12 грудня 2013р. про іноземців Розділ XI ст. 462. Параграф 1): «…перевізник, який привіз... до кордону іноземця, який не має дійсного документа для подорожі ... накладається адмінштраф у розмірі, що становить еквівалент від 3000 до 5000 євро за кожну привезену особу...).
Виходячи з усього вищезазначеного змушені констатувати факт, що пассажир НЕ мав дійсного біометричного проїзного документу, що дає йому право перетнути кордон, потрібну візу або інший дійсний документ, що дає йому право в'їхати на територію Польщі. У звязку з цим, згідно усіх вищезазначених Законів, Перевізник відмовив пассажиру у перевезенні. Кошти за придбані квітки поверненню не підлягають, так як пасажир повинен був заздалегідь потурбуватися про наявність в нього документів, що дозволяють вїзд на територію Європейського Союзу. Перевізник не відповідає за наслідки нехтування вищезазначених Законів з боку пасажира.
З повагою,
Адміністрація ТОВ “ТрансТемпо”