Віталій Отзыв написан 18 декабря, 2019 год78 просмотров
НЕ РЕКОМЕНДУЮ КУПУВАТИ У ЦЬОМУ МАГАЗИНІ!!!! ЗАЛИШИТЕСЬ ІЗ БРАКОВАНИМ ТОВАРОМ, А ТО І БЕЗ НЬОГО, І БЕЗ ГРОШЕЙ!!!! замовлення №64077 29 листопада цього року через hotline.ua обирав камеру відео спостереження Xiaomi Dome X 1080p 360°. Було декілька хороших пропозицій але ціна і високий рейтинг магазину touch.com.ua підштовхнули мене придбати саме у них. При отримані на Новій Пошті здивувало, що відсутня заводська упаковка, але усі заводські наклейки і ще якогось магазину „смартхата” були наклеєні на картонній упаковці. Оглянувши камеру, згадавши високий рейтинг магазину touch.com.ua на сайті hotline.ua подумав, що перед відправленням перевіряють справність товару. І ось тут була моя помилка!!!!! Дома при підключені виявив несправності у роботі. Того ж дня через сайт магазину touch.com.ua подав заявку на повернення товару. Тишина, у другій половині дня зателефонував до магазину і оператор скинув мені на месенджер інструкцію дій. Відправив 6 грудня, а 7 грудня отримали. І знов тишина. 11 грудня телефоную і мене запевняють, що до 14 днів розглядається повернення, і що через декілька днів зі мною зв’яжуться. Тишина, 18 грудня знов телефоную, оператор приймає мою заявку і через декілька годин зі мною зв’язується працівник сервісу touch.com.ua. Досить неприємним тоном повідомляє, що на камері були сліди експлуатації і поверненню не підлягає. Направлено до офіційного сервісу. До якого? Він не знав. Мої слова, що упаковки не було, що наклейки магазину були на картонній коробці, що царапин не було не бралися до уваги. Значна кількість царапин, за словами магазину, і все!!!! Згодом він визнає у розмові, що заводська упаковка була відсутня, і вже начинає переконувати мене, що сама камера у середині коробки мала заводську упаковку. Заперечую йому, рекомендую подивитися в ютубі розпаковку даної моделі камери інших користувачів і що заводська упаковка є лише на коробці. У відповідь тишина. Визнав. Усі аргументи, що мені надав працівник сервісу зводилися до того, що ви оглянули на пошті? Пошкодження були? І усе. Я визнаю, що пошкоджень не було. Так само і відправив не пошкоджену. Навіть usb кабель та зарядне не розкривав, так як вже маю камеру xiaomi. І після цього він мені каже, що ви визнали, що камера була не пошкоджена, що наша телефонна розмова записується!!!! Ось так!!! Без попередження на початку розмови про запис розмови!!!! Жесть, а не сервіс!!! Висновок! Не купуйте без заводської упаковки, усе одно будете винні ви, у кращому випадку купите товар, що був у використанні або ж повернутий кимось іншим чи бракований але заплатите як за новий. Тепер, пишучи цей відгук, згадуючи усі розмови з магазином touch.com.ua думаю, що швидше за все не буде ні камери, ні грошей. Помстяться. А якщо і пришлють ту камеру, то не знаючи ким і як вона була ремонтована. Переглянувши усі негативні відгуки на hotline про магазин touch.com.ua бачу, що це стала практика, і що люди залишаються з пошкодженим товарами, а то й без них і без грошей.
touch.com.ua – это интернет магазин цифровой техники и аксессуаров. Компания «Touch» уже более 13 лет работает в сфере розничной продажи электроники на территории Днепра и других городов Украины. В актуальном каталоге присутствует техника Apple, смартфоны и телефоны, планшеты и ноутбуки, телевизоры, компьютерная техника и другие товары. Наш ассортимент постоянно пополняется,... подробнее
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!! - Отзывы о Touch (touch.com.ua)
29 листопада цього року через hotline.ua обирав камеру відео спостереження Xiaomi Dome X 1080p 360°. Було декілька хороших пропозицій але ціна і високий рейтинг магазину touch.com.ua підштовхнули мене придбати саме у них. При отримані на Новій Пошті здивувало, що відсутня заводська упаковка, але усі заводські наклейки і ще якогось магазину „смартхата” були наклеєні на картонній упаковці. Оглянувши камеру, згадавши високий рейтинг магазину touch.com.ua на сайті hotline.ua подумав, що перед відправленням перевіряють справність товару. І ось тут була моя помилка!!!!! Дома при підключені виявив несправності у роботі. Того ж дня через сайт магазину touch.com.ua подав заявку на повернення товару. Тишина, у другій половині дня зателефонував до магазину і оператор скинув мені на месенджер інструкцію дій. Відправив 6 грудня, а 7 грудня отримали. І знов тишина. 11 грудня телефоную і мене запевняють, що до 14 днів розглядається повернення, і що через декілька днів зі мною зв’яжуться. Тишина, 18 грудня знов телефоную, оператор приймає мою заявку і через декілька годин зі мною зв’язується працівник сервісу touch.com.ua. Досить неприємним тоном повідомляє, що на камері були сліди експлуатації і поверненню не підлягає. Направлено до офіційного сервісу. До якого? Він не знав. Мої слова, що упаковки не було, що наклейки магазину були на картонній коробці, що царапин не було не бралися до уваги. Значна кількість царапин, за словами магазину, і все!!!! Згодом він визнає у розмові, що заводська упаковка була відсутня, і вже начинає переконувати мене, що сама камера у середині коробки мала заводську упаковку. Заперечую йому, рекомендую подивитися в ютубі розпаковку даної моделі камери інших користувачів і що заводська упаковка є лише на коробці. У відповідь тишина. Визнав. Усі аргументи, що мені надав працівник сервісу зводилися до того, що ви оглянули на пошті? Пошкодження були? І усе. Я визнаю, що пошкоджень не було. Так само і відправив не пошкоджену. Навіть usb кабель та зарядне не розкривав, так як вже маю камеру xiaomi. І після цього він мені каже, що ви визнали, що камера була не пошкоджена, що наша телефонна розмова записується!!!! Ось так!!! Без попередження на початку розмови про запис розмови!!!! Жесть, а не сервіс!!! Висновок! Не купуйте без заводської упаковки, усе одно будете винні ви, у кращому випадку купите товар, що був у використанні або ж повернутий кимось іншим чи бракований але заплатите як за новий. Тепер, пишучи цей відгук, згадуючи усі розмови з магазином touch.com.ua думаю, що швидше за все не буде ні камери, ні грошей. Помстяться. А якщо і пришлють ту камеру, то не знаючи ким і як вона була ремонтована. Переглянувши усі негативні відгуки на hotline про магазин touch.com.ua бачу, що це стала практика, і що люди залишаються з пошкодженим товарами, а то й без них і без грошей.
отзыв
Комментарии к отзыву