Оператор не ввічливий, написав прізвище абсолютно неправильно. На моє прохання до водія змінити - було проігноровано. Читаючи відгуки, думала, що швидко доберусь додому, але виявилось навпаки. Черга на кордоні не була велика, а водій їхав максимально повільно, я нікуди не встигла по приїзді. Дуже довга пересадка, водії хамили, не допомагали з валізами. Це була перша і остання поїздка цією... Читать отзыв Оператор не ввічливий, написав прізвище абсолютно неправильно. На моє прохання до водія змінити - було проігноровано. Читаючи відгуки, думала, що швидко доберусь додому, але виявилось навпаки. Черга на кордоні не була велика, а водій їхав максимально повільно, я нікуди не встигла по приїзді. Дуже довга пересадка, водії хамили, не допомагали з валізами. Це була перша і остання поїздка цією компанією!
Перевізник: Tocobus/ Маршрут: Świnoujście – Czerkasy (моя частина маршруту: Краків – Київ) Дата поїздки: 18.10.2025. Час відправлення (Краків): 00:30 Запланований час прибуття (Київ): 15:50. Фактичний час прибуття (Київ): 20:55 Я вкрай незадоволена якістю послуг та організацією перевезення за цим маршрутом. Замість прямого рейсу, перевізник застосовує неприйнятну "схему сортування" пасажирів, яка призводить до невиправданих багаточасових затримок та додаткових витрат. Квиток продається... Читать отзыв Перевізник: Tocobus/ Маршрут: Świnoujście – Czerkasy (моя частина маршруту: Краків – Київ) Дата поїздки: 18.10.2025. Час відправлення (Краків): 00:30 Запланований час прибуття (Київ): 15:50. Фактичний час прибуття (Київ): 20:55 Я вкрай незадоволена якістю послуг та організацією перевезення за цим маршрутом. Замість прямого рейсу, перевізник застосовує неприйнятну "схему сортування" пасажирів, яка призводить до невиправданих багаточасових затримок та додаткових витрат. Квиток продається як прямий рейс з Польщі в Україну (наприклад, Краків – Київ), але по суті є лише частиною складної та неоголошеної логістичної операції перевізника, спрямованої на його економію коштів, а не на комфорт пасажирів. 1. Неоголошена обов'язкова пересадка та очікування у Львові: О 10:00 (замість запланованого часу прибуття в Київ о 15:50) наш автобус прибув на базу Tocobus у Львові. Тут нам повідомили, що всі пасажири з різних рейсів/автобусів будуть чекати на прибуття ще двох інших автобусів, які навіть не перетнули кордон, для подальшого сортування та пересадки за напрямками. У результаті ми були змушені чекати кілька годин на базі, втрачаючи дорогоцінний час, який міг бути використаний на дорогу. Час, втрачений на кордоні (об'єктивно): Близько 3 годин. Час, втрачений на базі (з вини перевізника): Близько 3 годин очікування. Результат: Загальна затримка в дорозі понад 6 годин замість ефективного використання часу. 2. Багаторазові пересадки: Деякі пасажири, які прямували далі (наприклад, до Полтави), були змушені здійснювати пересадку двічі: спочатку у Львові на сортувальній базі, а потім повторно у Києві. 3. Незважаючи на те, що обидва автобуси, в яких я їхала, були заповнені на 95%, перевізник вигадав схему, яка забирає 3 години особистого часу пасажирів для власної вигоди. Адже ця схема з пересадкою дозволяє перевізнику оптимізувати свої витрати, але повністю ігнорувати зобов'язання перед пасажирами за квитком. 4. Автобуси, що використовуються для міжнародних перевезень, знаходяться в непридатному для тривалих поїздок стані: • У міжнародному автобусі, який подорожує понад добу, туалет відсутній. • Відстань між сидіннями мінімальна, а окремі сидіння зламані та не розкладаються. 5. База Tocobus розташована на околиці Львова. Пасажири, які втомилися та голодні після нічної поїздки й багатогодинного очікування, змушені користуватися послугами єдиного доступного кафе бази Tocobus з високими цінами, оскільки через невідомий час відправлення вони не можуть покинути територію. Це неприйнятне ставлення до клієнтів та додаткова фінансова експлуатація. 6. Поведінка водіїв є грубою і неприпустимою. Вони категорично відмовлялися надавати будь-яку інформацію про затримку та час відправлення, перекладаючи відповідальність на кого завгодно, але не на себе, цинічно зауважуючи: "Ми тільки водії, ні за що не відповідаємо. Можете скаржитися: не ви перші, не ви останні" та "Поспішаєте, беріть таксі й добирайтесь до місця призначення самотужки". 7. Після того, як перевізник сам створив багатогодинну затримку через свою схему сортування, водії свідомо відмовлялися робити необхідні санітарні зупинки, позбавляючи пасажирів базових потреб, щоб хоч якось скоротити відставання від графіка. Вони збільшували швидкість руху, наражаючи на небезпеку пасажирів та інших учасників дорожнього руху. Tocobus нехтує заявленим графіком, безпекою та комфортом пасажирів. Категорично не рекомендую! Ви переплатите за квиток, втратите час, зазнаєте стресу і наразите себе на небезпеку.
Доброго дня! Хочу залишити свій відгук про перевізника TocoBus . Ними я скористалася вперше це було позавчора 14 жовтня. Ми замовили поїздку з Варшави аеропорту до Житомира поїздка мала відбутися о 12:10 ночі з аэропорту. Ми прилетіли і очікували на автобус який затримався на годину,і прибув на місце призначення після часу ночі. При реєстрації поїздки завчасно я... Читать отзыв Доброго дня! Хочу залишити свій відгук про перевізника TocoBus . Ними я скористалася вперше це було позавчора 14 жовтня. Ми замовили поїздку з Варшави аеропорту до Житомира поїздка мала відбутися о 12:10 ночі з аэропорту. Ми прилетіли і очікували на автобус який затримався на годину,і прибув на місце призначення після часу ночі. При реєстрації поїздки завчасно я вказувала що я знаходжуся на інвалідному візку І що мені потрібні спеціальні місця близько біля входу щоб мені далеко в автобус не проходити, мені сказала оператор добре,але всі питання узгодите з водієм, я наголосила декілька разів щоб вони попередили про моє прохання водія! Коли ми підійшли до водія, я сказала що я при бронюванні вказувала що я на візку інвалідному,він на мене дуже здивовано подивився і сказав що такої інформації він не отримував... Я була вкрай здивована...адже саме цю інформацію я кажу кожного разу в першу чергу при бронюванні...Але дякуючи водію він все ж таки дав нам ті місця які я просила він пересадив людей і ми поїхали. Поїздка була більш-менш нормальна ми пройшли кордон швидко. І в маршруті було ще вказано що О 8:30 ранку буде пересадка у Львові в інший автобус. І так як звісно спочатку була затримка виїзду з Варшави то ми приїхали пізніше у Львів на години півтори зазначеного часу. На території вокзалу у перевізника є своє власне кафе,водій нам сказав поїсти,перепочити годинку і поїдемо далі. Ми пішли з подружкою і перше моє неприємне здивування було те я не змогла безбар'єрно зайти до їхнього закладу, він знаходиться на першому поверсі одноетажна нова забудівля але ж туди щоб потрапити потрібно піднятися на бордюр високий і він там скрізь там немає ніде пандуса абсолютно...хоча там місця дуже багато для цього щоб зробити просто невеличкий пандус...але їм це не потрібно...ми піднялися і пішли до вбиральні і тут моєму обуренню взагалі не було меж...я взагалі не змогла потрапити до вбиральні, тому що спеціалізованої вбиральні для людей з інвалідністю в них взагалі немає...там було два жіночих два чоловічих туалети з вузенькими дверима...а потрібного не було...я запитала у персоналу,вони сказали у нас немає такої доступності...Я просто була в неприємному шоці...як таке можливо? Така неповага до людей. ..тим більше зараз,під час війни.....коли стільки хлопців повертаються без кінцівок на візках....в мене немає слів...і вибачте,просто довелося шукати якісь кущі....Ганьба перевізнику! Для якого в рершу чергу важливі гроші а не комфорт людей! Настрій був спорчений...ми мали по приблизному маршруту прибути до Житомира о 14-30 а ми приїхали о 19-00...через ці всі пересадки та затримки....Тому враження не самі приємні від ToCoBus...Єдине що хочу сказати хороше ,це подякувати водіям! Вони були приємні,допомогали в усьому,і потрапити в автобус і з автобуса, ім дякуємо окремо! А от сам Перевізник викликає багато питань....і тако ж скажу що самі автубуси дуже незручні....з вузькими сидіннями....особливо після пересадки у Львові...між сидіннями дуже малі відстані...і людині в якої довгі ноги їх немає взагалі куди діти...Тому враження залишилися неприємні від вашого перевізника... Тому НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Їхали з м. Рівне в м. Ряшів. Під час руху виявилось, що буде пересадка в інший автобус у м. Львів. Їхали без зупинок до Львова (туалет в автобусі не працює, на запитання чи буде десь зупинка отримали відповідь, що ще хв. 15 до місця прибуття, після чого їхали ще хвилин 40). По прибуттю у Львів на пересадку в інший автобус... Читать отзыв Їхали з м. Рівне в м. Ряшів. Під час руху виявилось, що буде пересадка в інший автобус у м. Львів. Їхали без зупинок до Львова (туалет в автобусі не працює, на запитання чи буде десь зупинка отримали відповідь, що ще хв. 15 до місця прибуття, після чого їхали ще хвилин 40). По прибуттю у Львів на пересадку в інший автобус та його пошуки було максимум хвилин 5. Знову ж таки не вистачило часу навіть сходити в туалет. Прохання, до перевізника попереджати про пересадки завчасно і якщо вже так поспішайте-то хоча б відкрийте туалет в автобусі.
Забронювала квиток з аеропорту в Кракові в Київ, з відправленням о 00:10. Але мій літак затримали і повідомили поо це мені за годину до вильоту. Я зателефонувала на гарячу лінію, на що мені дівчина відповіла, що 10-15 хв вони могли б почекати, але не 40 хв, як я попросила. Я запитала про повернення коштів, хоча б половини, мені відмовили. І... Читать отзыв Забронювала квиток з аеропорту в Кракові в Київ, з відправленням о 00:10. Але мій літак затримали і повідомили поо це мені за годину до вильоту. Я зателефонувала на гарячу лінію, на що мені дівчина відповіла, що 10-15 хв вони могли б почекати, але не 40 хв, як я попросила. Я запитала про повернення коштів, хоча б половини, мені відмовили. І це жахливо, що в такому випадку немає повернення коштів. Тому що це не маленька сума. Прибувши в аеропорт, я все ще надіялась, що можливо автобус десь затримався і я встигну на нього. Та на мій дзвінок ніхто не відповів(
Купувала квитки з Лодзі до Хусту і назад. Захворіла на COVID, їхати не змогла. За 72 години, згідно своїх правил, вони гроші вже не вертають. За більш пізні квитки - тільки 50 відсотків вартості. Но навіть цю частину від квитка " назад" я не отримала. Тільки відписки. Жадібність і нахабство зашкалює.
Дуже не задоволена поїздкою, спочатку взагалі не попередили про пересадку в інший автобус, сказали це за 2 години до виїзду, одну зупинку виявилось зовсім інша(зовсім в іншому кінці міста). Телефонуючи до диспетчерів з претензіями чому не попередили, як мені сказали «Не знаю хто з вами говорив, але можливо забули попередити»! Дуже не задоволена водіями, оскільки при питаннях від водіїв було... Читать отзыв Дуже не задоволена поїздкою, спочатку взагалі не попередили про пересадку в інший автобус, сказали це за 2 години до виїзду, одну зупинку виявилось зовсім інша(зовсім в іншому кінці міста). Телефонуючи до диспетчерів з претензіями чому не попередили, як мені сказали «Не знаю хто з вами говорив, але можливо забули попередити»! Дуже не задоволена водіями, оскільки при питаннях від водіїв було лише ігнорування ситуації.
З вчорашнього дня з 13 :00 моя мама , сестра і племінниця їдуть від мене з Щецина . З Щецина до Львова в них не було вай фаю зовсім , ( до речі пересадка не була вказана ! Але далі веселіше , їх буде навіть дві )зараз в них була пересадка у Львові , так як вони прямують аж до... Читать отзыв З вчорашнього дня з 13 :00 моя мама , сестра і племінниця їдуть від мене з Щецина . З Щецина до Львова в них не було вай фаю зовсім , ( до речі пересадка не була вказана ! Але далі веселіше , їх буде навіть дві )зараз в них була пересадка у Львові , так як вони прямують аж до Полтави , це через всю країну ! В країні зараз жара , водії включають кондиціонер на мінімум , з ними всі сваряться але вони кажуть що « залишайте негативний відгук , але ми нічого міняти не будемо » і основне , чому зазначено вже в ДРУГОМУ автобусі , що є вай фай , але його немає ?? Зазначений час приїзду до Полтави був 19:00 , на даний момент на годиннику 21:39 , а вони в Києві ! В Києві їм зробили ще одну пересадку , про яку також раніше не повідомлялось !!! Їм ще їхати 500 км ! І як ми всі знаємо , то в країні є комендантська година , а приїздять у Полтаву вони в 03:00 !!! Це просто найгірший перевізник який може бути ! Нікому не раджу !
25.08.25 мала їхати цим перевізником зі Львова до Житомира, але поїздка не відбулася так як автобуса я так і не дочекалась. Звернулась до операторів, які мені надали недостовірну інформацію спочатку сказавши, що автобус спізнюється більше ніж на 1 год, так як затримується на кордоні, а потім сказали чекати ще 30 хв,бо автобус вже під'їжджає до Львова. Згодом автобус спізнювався загалом... Читать отзыв 25.08.25 мала їхати цим перевізником зі Львова до Житомира, але поїздка не відбулася так як автобуса я так і не дочекалась. Звернулась до операторів, які мені надали недостовірну інформацію спочатку сказавши, що автобус спізнюється більше ніж на 1 год, так як затримується на кордоні, а потім сказали чекати ще 30 хв,бо автобус вже під'їжджає до Львова. Згодом автобус спізнювався загалом майже на 4 години. В Житомирі я мала пересісти на інший автобус, куди завдяки цьому перевізнику я спізнилась. Отже, раджу краще подумати щодо поїздок з цим перевізником. Дуже розчарована!
Мала їхати з цим перевізником 25.08 о 10.00 зі Львова до Житомира, однак поїздка так і не відбулася. Я приїхала завчасно за 30 хв до поїздки, почала шукати, де зупиняється даний автобус, згідно із зазначеною інформацією і тут вже почали виникати в мене питання. Місце зупинки у квитку зазначено - навпроти кафе Казка, а пізніше як з'ясувалося на тролейбусній зупинці... Читать отзыв Мала їхати з цим перевізником 25.08 о 10.00 зі Львова до Житомира, однак поїздка так і не відбулася. Я приїхала завчасно за 30 хв до поїздки, почала шукати, де зупиняється даний автобус, згідно із зазначеною інформацією і тут вже почали виникати в мене питання. Місце зупинки у квитку зазначено - навпроти кафе Казка, а пізніше як з'ясувалося на тролейбусній зупинці необхідно чекати. Це я з'ясувала вже, коли зателефонувала до оператора Tocobus. О 10.00 автобуса ще не було, що мене дуже здивувало. Зателефонувала оператору- сказали, що затримується на 1год 30 хв. Я була в шоці, так як ніхто до мене не телефонував і навіть не повідомив. Вирішила почекати. Періодично телефонувала до оператора і запитувалась, де саме автобус. Але вже на початку мала зрозуміти, що мені надають не достовірну інформацію, то автобус виїжджає із Шегині, то з Рава-Руської, то буде через 30 хв, то через 1 год.3хв. Почекавши вже 1год 30хв до мене зателефонував водій і сказав, що приїде ще через 2 год. Я просто була шокована, так як в мене після Житомира ще була пересадка і не зрозуміло чи почекавши ще 2 години я доїду туди чи ні. Більше з цим перевізником ніколи їхати не буду.
Їхали 23.08.2025 разом дитиною 2 роки і чоловіком зі Львова до Голеньова. Мали виїзд о 18-30. О 17-20 дістала дзвінок від водія,що він чекає на нас о 17-50. На питання а чому так пізно подзвонили,сказав дуже грубо і не ввічливо,що нас багато а він не має часу. І що чекати буде до 17-55 максимум. Як не дивно,але ми встигли. Щоби... Читать отзыв Їхали 23.08.2025 разом дитиною 2 роки і чоловіком зі Львова до Голеньова. Мали виїзд о 18-30. О 17-20 дістала дзвінок від водія,що він чекає на нас о 17-50. На питання а чому так пізно подзвонили,сказав дуже грубо і не ввічливо,що нас багато а він не має часу. І що чекати буде до 17-55 максимум. Як не дивно,але ми встигли. Щоби потім стати на околиці Львова і сидіти чекати на пересадку ті самі 30 хвилин. Я просила при посадці посадити хоча б мене з дитиною спереду, але водій сказав,що вже все розписано і щоб я не морочила голову. Знову ввічливістю й не пахло. Хоча при пересадці спереду місця були. Подальша подорож тривала в тому ж дусі. Стали в чергу біля кордону - двері закриті,виходити не можна. До туалету не допросишся, світло в салоні не виключається повністю над сидінням, заважало дитині спати. Під ногами в моторі щось скрипіло й рипіло всю дорогу. Від початку була агресивна манера водіння, 2 рази майже в'їхав в автобус перед нами. Жодної комунікації з пасажирами, нічого не пояснювали, якщо спитаєш щось огризалися. З цією компанією більше ніколи не поїду і нікому не рекомендую
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Хамство водіїв
Невідповідність технічного стану автобусу тому,що заявлено при купівлі квитка
Шановна адміністрація TocoBus, Я пишу, щоб висловити своє розчарування та невдоволення нещодавньою поїздкою з Варшави до Львова 23 серпня 2025 року. Автобус, який ми повинні були зловити в аеропорту Шопена у Варшаві о 00:10, запізнився більш ніж на годину, прибувши лише о 01:30. Хоча перетин кордону між Польщею та Україною пройшов без проблем, наше прибуття до Львова було відкладено на... Читать отзыв Шановна адміністрація TocoBus,
Я пишу, щоб висловити своє розчарування та невдоволення нещодавньою поїздкою з Варшави до Львова 23 серпня 2025 року.
Автобус, який ми повинні були зловити в аеропорту Шопена у Варшаві о 00:10, запізнився більш ніж на годину, прибувши лише о 01:30. Хоча перетин кордону між Польщею та Україною пройшов без проблем, наше прибуття до Львова було відкладено на три години. Замість запланованого прибуття о 08:30, ми прибули лише об 11:30.
Це запізнення призвело до значних проблем з нашою пересадкою. Замість запланованих 5 хвилин (08:30-08:35) час очікування розтягнувся на дві години. Поки ми чекали, водії залишили автобус і повідомили, що не мають зв’язку з адміністрацією. Крім того, сам автобус був у поганому стані, виглядаючи застарілим і не доглянутим.
Протягом усієї подорожі багато пасажирів висловлювали скарги щодо організації та виконання поїздки.
Через ці численні проблеми я не рекомендую TocoBus іншим.
Я прошу вас розслідувати ці питання та вжити заходів, щоб запобігти подібним інцидентам у майбутньому.
З повагою,
Денисюк Софія.
Достоинства:
Немає.
Недостатки:
Нестача плюсів та приємних вражень, і є одним великим мінусом.
Шановна адміністрація TocoBus, Я пишу, щоб висловити своє розчарування та невдоволення нещодавньою поїздкою з Варшави до Львова 23 серпня 2025 року. Автобус, який ми повинні були зловити в аеропорту Шопена у Варшаві о 00:10, запізнився більш ніж на годину, прибувши лише о 01:30. Хоча перетин кордону між Польщею та Україною пройшов без проблем, наше прибуття до Львова було відкладено на... Читать отзыв Шановна адміністрація TocoBus,
Я пишу, щоб висловити своє розчарування та невдоволення нещодавньою поїздкою з Варшави до Львова 23 серпня 2025 року.
Автобус, який ми повинні були зловити в аеропорту Шопена у Варшаві о 00:10, запізнився більш ніж на годину, прибувши лише о 01:30. Хоча перетин кордону між Польщею та Україною пройшов без проблем, наше прибуття до Львова було відкладено на три години. Замість запланованого прибуття о 08:30, ми прибули лише об 11:30.
Це запізнення призвело до значних проблем з нашою пересадкою. Замість запланованих 5 хвилин (08:30-08:35) час очікування розтягнувся на дві години. Поки ми чекали, водії залишили автобус і повідомили, що не мають зв’язку з адміністрацією. Крім того, сам автобус був у поганому стані, виглядаючи застарілим і не доглянутим.
Протягом усієї подорожі багато пасажирів висловлювали скарги щодо організації та виконання поїздки.
Через ці численні проблеми я не рекомендую TocoBus іншим.
Я прошу вас розслідувати ці питання та вжити заходів, щоб запобігти подібним інцидентам у майбутньому.
З повагою,
Денисюк Софія.
Достоинства:
Ніяких.
Недостатки:
Нестача плюсів, і позитивних вражень, і є великий мінус.
Їздила з цим перевізником вже декілька разів, але 27.07 була моя остання поїздка з цією компанією, більше ніколи, ні за яких обставин я з ними не поїду. Навіть не знаю з чого розпочати, але хочу, щоб люди які обирають перевізника обов'язково прочитали цей відгук. - Автобус: він був просто старезний, повністю брудний салон, пил, залишки їжі між сидіннями, мені було... Читать отзыв Їздила з цим перевізником вже декілька разів, але 27.07 була моя остання поїздка з цією компанією, більше ніколи, ні за яких обставин я з ними не поїду. Навіть не знаю з чого розпочати, але хочу, щоб люди які обирають перевізника обов'язково прочитали цей відгук.
- Автобус: він був просто старезний, повністю брудний салон, пил, залишки їжі між сидіннями, мені було неприємно торкатися до будь-чого в цьому автобусі. Якщо працював кондиціонер, тоді було як морозильній камері, люди не знали, що ще на себе одягнути щоб хоч трохи зігрітися. А якщо він вимикався, то зовсім не було чим дихати. В ще варто зазначити, якщо ви не худенька/мій то вам буде ще більш не зручно їхати, бо сидіння зовсім малі, ну і відстань між сидіннями теж не велика. В мене зріст 165 і колір впиралися в сидіння попереду.
- Дорога: їхали ми досить швидко, приїжджали на автовокзали вчасно, але тільки до Львова. Кордон також пройшли швидко, за годину. Після пересадки у Львові, яка відбувалась більше двох годин, бо ми чекали поки приїдуть інші автобуси, затримка була більше 4 годин. Автобус мав прибути в Черкаси о 18, натомість ми прибули після 22:30.
- Зупинки в туалет і водії: мій улюблений пункт. Якщо хочете до себе хамського відношення і щоб вас облили брудом з ніг до голови обирайте TocoBus у них це добре виходить.
З Гдині до Львова їхала автобусом номерний знак RZ 7033 W, водії не представилися як їх звати, напевно щоб складніше було на них подати скаргу. Тож з 14:20 до 17:30 зупинки в туалет НЕ БУЛО, люди скаржилися, я особисто підходила до водіїв запитати коли буде зупинка і почула дуже змістовну відповідь "скоро". Далі, зупинка у Варшаві, розуміючи, що скоро перетин кордону і в Любліні він може не стати, оскільки у Варшаві вже була повна посадка. Я підійшла до водія запитати, де є туалет та скільки ще ми будемо стояти, бо були перед цим випадки, що стояли замість оголошених 15 хвилин, 10. У відповідь я отримала купу лайна від "уважних" водіїв як зазначає перевізник в своїх соцмереж. Мені відповіли: "підітри носа ти ще мала, зупинок на туалет не передбачено в маршруті, будеш з кимось іншим так розмовлять, мене не хвилює що люди хочуть в туалет, а ще матюки". До речі, в маршруті напевно передбачені зупинки для водіїв, щоб покурити. Дякую не байдужим пасажирам, які за мене заступитися. Коли пересіла в інший автобус у Львові до Черкас номерні знаки RZ 9589 A, водії були не кращими, також не зупинялися, щоб пасажири сходили в туалет, але добре, що хоть брудом не облили, як їхні колеги.
Їхала з дитиною з Жешува до Житомира — ця поїздка стала справжнім випробуванням. У Львові нас змусили чекати 3 години пересадки, хоча вказаний у квитку час прибуття цього зовсім не передбачав. Три години простою без жодного пояснення! Замість обіцяного прибуття о 14:20, до Житомира ми приїхали лише о 18:00. Пасажирів не попереджають про довгі простої — автобуси просто стоять і... Читать отзыв Їхала з дитиною з Жешува до Житомира — ця поїздка стала справжнім випробуванням. У Львові нас змусили чекати 3 години пересадки, хоча вказаний у квитку час прибуття цього зовсім не передбачав. Три години простою без жодного пояснення! Замість обіцяного прибуття о 14:20, до Житомира ми приїхали лише о 18:00.
Пасажирів не попереджають про довгі простої — автобуси просто стоять і чекають на інші рейси з кордону, щоб пересадити людей та набити новий «повний» автобус.
Це — відвертий обман пасажирів. Продають квитки з чітким маршрутом і зазначеним часом, але реальна ситуація зовсім інша: години затримки та повна відсутність комунікації.
Звичайно! Ось як це можна оформити: Я замовив квиток на прямий рейс із Житомира до аеропорту Модлін без пересадок. Однак уже при посадці в Житомирі нам повідомили, що доведеться робити пересадку. Замість прямого маршруту ми поїхали спочатку до Львова, а там пересіли на інший автобус, де було дуже мало місця для ніг. Коли ми доїхали до кордону, автобус уже... Читать отзыв Звичайно! Ось як це можна оформити:
Я замовив квиток на прямий рейс із Житомира до аеропорту Модлін без пересадок. Однак уже при посадці в Житомирі нам повідомили, що доведеться робити пересадку. Замість прямого маршруту ми поїхали спочатку до Львова, а там пересіли на інший автобус, де було дуже мало місця для ніг. Коли ми доїхали до кордону, автобус уже запізнювався. На запитання про те, коли ми будемо в аеропорту, водій сказав, що прибудемо не раніше, ніж за 8 годин, хоча відстань становить лише 400 кілометрів. Таким чином, ми вже запізнювалися на 6 годин від запланованого часу. Водій пояснив, що час прибуття, вказаний у квитку, був лише маркетинговим ходом і не відповідав дійсності. На кордоні, коли ми запитали, яким саме маршрутом ми поїдемо, водій відповів, що не знає, бо сам їде вперше. А коли ми попросили висадити нас у найближчому населеному пункті, щоб викликати таксі, він сказав, що не знає, де це. Ось така вийшла ситуація.
Найгірша моя поїздка. Пересадка 2 години. Їхала з малими дітьми з Варшави до Рівного. Автобус дуже старий, зовсім не комфортний, ставлення водіїв хамське. І як вишенька на торті, двогодинна пересадка у Львові. За цей час що ми чекали, можна було б уже доїхати зі Львова до Рівного. Ми чекали поки інші автобуси приїдуть з кордону і наповнять наші автобуси щоб... Читать отзыв Найгірша моя поїздка. Пересадка 2 години. Їхала з малими дітьми з Варшави до Рівного. Автобус дуже старий, зовсім не комфортний, ставлення водіїв хамське. І як вишенька на торті, двогодинна пересадка у Львові. За цей час що ми чекали, можна було б уже доїхати зі Львова до Рівного. Ми чекали поки інші автобуси приїдуть з кордону і наповнять наші автобуси щоб можна було далі їхати. Не рекомендую! Особливо з дітьми.
Тиждень тому дружина домовлялася за поїздку з Підволочиська до Зеленої гури, поїздка Мала відбутися сьогодні 11.07.25 о 15:00 з Підволочиська... Від перевізника ніяких дзвінків не отримувала тож вирішила сьогодні з ранку уточнити деталі поїздки... Подзвонивши получила інформацію, що вони дзвонили вчора і клієнт скасував поїздку. Жінка запитала за яким номером вони дзвонили ... Номер був геть інший... Компанія дно!!!
Нікому не рекомендую цього перевізника! Оператори не мають ніякого учвлення де водії, попередили про запізнення автобуса за 15 хвилин до посадки(яка мала бути) написали що автобус затримується на 1,5 години по факту приїхав через 4 години 20 хвилин! Замовлялось два місця, автобус приїхав заповнений і двух місць вільних не було! Водій хамовитий либиться і каже «Це не мої проблеми сідайте... Читать отзыв Нікому не рекомендую цього перевізника! Оператори не мають ніякого учвлення де водії, попередили про запізнення автобуса за 15 хвилин до посадки(яка мала бути) написали що автобус затримується на 1,5 години по факту приїхав через 4 години 20 хвилин! Замовлялось два місця, автобус приїхав заповнений і двух місць вільних не було! Водій хамовитий либиться і каже «Це не мої проблеми сідайте де хочете» і при цьо 1 водій зайняв 4 посадочних місця! Про комфорт і технічний стан автобусів я промовчу, таке відчуття що їдеш не міжнародним рейсом а маршруткою ПАЗ. Якщо бажаєте почати відпустку з негативу і закінчити негативом то можете сміливо обирати Toco Bus!
Достоинства:
Жодного.
Недостатки:
1) жахливий стан автобусів
2) логістика
3) хамство водіїв
4) затримка рейсу на 4 години і брехня оператора про фактичний час прибуття.
Нікому не рекомендую їхати цим перевізником. Вся подорож і опис компанії це суцільна брехня. Купували квитки на автобус Чернігів - Щецин, було написано що прямий. Пізно ввечері перед виїздом прислали смс, що буде пересадка в Києві. Ну ок, подумали ми, буває. В Київ автобус запізнився, заїжджав у маленькі міста збирав передачі і ближче до кордону виявилось що у нас пересадка... Читать отзыв Нікому не рекомендую їхати цим перевізником. Вся подорож і опис компанії це суцільна брехня. Купували квитки на автобус Чернігів - Щецин, було написано що прямий. Пізно ввечері перед виїздом прислали смс, що буде пересадка в Києві. Ну ок, подумали ми, буває. В Київ автобус запізнився, заїжджав у маленькі міста збирав передачі і ближче до кордону виявилось що у нас пересадка у Львові, вже друга. Автобус був ще гірше попереднього, без туалету, вайфай, виглядав ніби списаний десь в Німеччині років 20 тому і був викуплений нашими «бізнесменами» для вічного життя. Після проходження кордону водії стали дуже нервовими, перестали робити зупинки, люди просили зупинитися десь, на що у відповідь чули «я терплю і ви терпіть» (щось він собі від божественного приписав). А коли жінка побігла на автостанції купити води сину, то почав матюкатися, що не дозволяв. На одній зупинці взагалі забув жінку, і коли її син прибіг водію про це сказати, той покрив його матом. Зато час розвозити ті ж самі передачі в нього знайшовся, бо гроші мабуть не пахнуть. А, точно, щодо грошей - ціна на квиток вища ніж у інших нормальних перевізників. Обходьте цього перевізника десятою дорогою!
Їхала з Tacobus із Варшави — і це був один з найгірших досвідів у моєму житті. Автобус запізнився на 30 хвилин, жодних вибачень чи пояснень. Потім — неочікувана пересадка, про яку нікого не попередили, і ще зайва година затримки. Абсолютна дезорганізація. У салоні було брудно і смерділо потом, було важко дихати. Чистотою навіть не пахло. Але найбільший шок — поведінка... Читать отзыв Їхала з Tacobus із Варшави — і це був один з найгірших досвідів у моєму житті. Автобус запізнився на 30 хвилин, жодних вибачень чи пояснень. Потім — неочікувана пересадка, про яку нікого не попередили, і ще зайва година затримки. Абсолютна дезорганізація.
У салоні було брудно і смерділо потом, було важко дихати. Чистотою навіть не пахло. Але найбільший шок — поведінка водіїв. Грубі, зневажливі, повністю ігнорують пасажирів. Коли через 3 години в дорозі попросили зупинитися в туалет, у відповідь почули:
“Треба було памперси брати! Іди сядь і не заважай мені тут!”
Це нормально?! Люди платять гроші й отримують таке ставлення?
Перші 8 місць водії “зарезервували” для себе. Коли одній дівчині стало погано, і вона чемно попросила сісти наперед, їй почали кричати, хамити, ледь не виштовхали. Ніякої людяності. Ніякого сервісу. Просто сором і ганьба.
Tacobus — це знущання над людьми, а не перевезення. Категорично не рекомендую, і дуже сподіваюся, що хтось зверне увагу на те, як вони принижують своїх пасажирів.
Мені взагалі не сподобалось їздити з перевізником toco bus. Їхала від Рівного до Варшави Заходньої. По-перше, рейс затримали від 15:00 до 17:00, приїхав Бусик, після чого я зрозуміла, що буде пересадка, про яку мене ніхто не попереджав, і де ця пересадка буде я також не знала. Але коли я дивилась на мапу, то зрозуміла, що пересадка буде у Львові. Потім... Читать отзыв Мені взагалі не сподобалось їздити з перевізником toco bus. Їхала від Рівного до Варшави Заходньої. По-перше, рейс затримали від 15:00 до 17:00, приїхав Бусик, після чого я зрозуміла, що буде пересадка, про яку мене ніхто не попереджав, і де ця пересадка буде я також не знала. Але коли я дивилась на мапу, то зрозуміла, що пересадка буде у Львові. Потім мене пересадили у великий одноповерховий автобус, в якому погано пахло і смерділо потом. Доїхали ми до кордону та проїхали його за 4 години, що доволі швидко. Проїхали кордон ми о 00:00 приблизно та потім катались по Польщі. Щоб ви розуміли, до Варшави ми доїхали о 9:00 ранку. Туалету в автобусі немає, смердить та ваняє, весь час жарко в автобусі, рідко включали кондиціонер. Одним словом не рекомендую.
12 червня я їхала автобусом Житомир-Варшава (аеропорт Модлін). Квиток був на прямий рейс, без пересадок. Однак, коли ми доїхали до Львова, нам повідомили про пересадку, хоча її не мало бути. Пересадка зайняла додатковий час, що збільшило загальну тривалість поїздки. Маршрут також змінили, і на кордоні ми затрималися на тривалий час. Водій не пояснив причини затримки та зміни маршруту. Виявилося, що... Читать отзыв 12 червня я їхала автобусом Житомир-Варшава (аеропорт Модлін). Квиток був на прямий рейс, без пересадок. Однак, коли ми доїхали до Львова, нам повідомили про пересадку, хоча її не мало бути. Пересадка зайняла додатковий час, що збільшило загальну тривалість поїздки. Маршрут також змінили, і на кордоні ми затрималися на тривалий час. Водій не пояснив причини затримки та зміни маршруту. Виявилося, що інформація на сайті перевізника була неправдивою і використовувалася лише для залучення клієнтів. Через ці затримки я запізнилася на свій літак і була змушена купувати новий квиток на інший рейс.
Не рекомендовано!!!
Достоинства:
Жахливі автобуси, жахливі водії, відсутність туалету, брехня на сайті
Заявленная пересадка во Львове из 10 минут превратилась в 40. Туалета в автобусе нет, а первая остановка после Львова в Рівно. 4 часа. Заявленного интернета нет. Мусорников нет. Очень плохие условия, не рекомендую.
Не раджу нікому цього перевізника! Оминайте 10 тою дорогою. В перший і в останній раз довелося їхати з ними. Водії грубіяни. Потім пересадка, коли кажуть за 10 хвилин, чекаємо, a чекаємо 40 хвилин. Відсутній вай фай. Не спішать за графіком бути в зазначеному місті. Ціна космос!
Кошмар был с самого начала, во-первых: свободная посадка, что это за...? Как минимум водитель должен рассаживать людей, если кто то путешествует с детьми, не надейтесь что вы будете сидеть вместе, так как места заняты, одно свободное в начале автобуса, другое в конце🤷 Была свидетелем того,как зашла женщина с 2 дочками, и не было вместе мест, даже поблизости, она... Читать отзыв Кошмар был с самого начала, во-первых: свободная посадка, что это за...? Как минимум водитель должен рассаживать людей, если кто то путешествует с детьми, не надейтесь что вы будете сидеть вместе, так как места заняты, одно свободное в начале автобуса, другое в конце🤷 Была свидетелем того,как зашла женщина с 2 дочками, и не было вместе мест, даже поблизости, она обратилась к водителю, он же сказал: "а что я могу сделать, просите сами чтоб освободили🤦 во-вторых, водители хамят, мой папа положил свою сумку в багажное отделение, стоящий водить начал орать что не туда, на что мой папа ответил- "так ложи сам как надо", в ответ от водителя прозвучала фраза "сейчас пешком пойдешь" . Сиденье не откидываются, автобус старый. Водителя делают остановку при этом говоря, "следите сами за автобусом, мы ждать не будем"😑 Автобус задержался на 3 часа,так что если кому то в аэропорт - подумайте! Короче, НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Це була одна з найгірших поїздок у моєму житті. Автобус спізнився, хоча в квитках була вказана вільна розсадка — нас примусово посадили на останні ряди, де абсолютно неможливо сидіти. Я маю зріст 160 см, і навіть мені було тісно — ноги просто не вміщалися між сидіннями. Важко уявити, як у таких умовах почуваються люди вищі чи більшої комплекції. Пройти до... Читать отзыв Це була одна з найгірших поїздок у моєму житті.
Автобус спізнився, хоча в квитках була вказана вільна розсадка — нас примусово посадили на останні ряди, де абсолютно неможливо сидіти. Я маю зріст 160 см, і навіть мені було тісно — ноги просто не вміщалися між сидіннями. Важко уявити, як у таких умовах почуваються люди вищі чи більшої комплекції. Пройти до свого місця в кінці салону було майже нереально через тісноту й хаос.
Кондиціонер не працював, у салоні була жахлива задуха, немов у розпеченій бляшанці. Панель біля мого місця тарабанила всю ніч, не даючи жодного шансу нормально заснути чи хоча б відпочити. Неможливо було ні спертись, ні витягнути ноги — тіло боліло після поїздки, наче мене цілу ніч били. На колінах з’явилися синці.
Автобус був брудний і з неприємним запахом. Відчуття, що його не чистили вже давно.
Окремо варто згадати пересадку у Львові. Водій поводився грубо, хамив практично всім пасажирам. Нам оголосили зупинку на 20 хвилин, але вже через 5 він почав кричати, щоб усі “бистро сідали”, навіть не дав можливості нормально перекусити чи сходити до вбиральні. З урахуванням того, що дорога зайняла майже 7 годин, це було взагалі неприпустимо.
Я не перший рік подорожую з різними перевізниками, але такого жаху ще не бачила. Цей досвід — суцільний стрес. Категорично не рекомендую!
А нащо вам взагалі зірки? Для чого? Нуль з нуля. Ваше відношення до людей скотяче. Ваш автобус СКОТОВОЗ! Мало того, що запізнилися на годину не повідомляючи людей, ще й дві пересадки у Львові за які також люди не знали. Висадити людей в дощ посеред вулиці, це що взагалі таке? Ідіть до автовокзалу з тими баулами за які ви, тварюки, взяли... Читать отзыв А нащо вам взагалі зірки? Для чого? Нуль з нуля. Ваше відношення до людей скотяче. Ваш автобус СКОТОВОЗ! Мало того, що запізнилися на годину не повідомляючи людей, ще й дві пересадки у Львові за які також люди не знали. Висадити людей в дощ посеред вулиці, це що взагалі таке? Ідіть до автовокзалу з тими баулами за які ви, тварюки, взяли кошти. Які плюси? Де ви їх побачили? Ви німих водіїв наймаєте? Ви не маєте права займатися таким видом діяльності, бо у вас взагалі немає ні совісті, ні поняття, як має бути. Вас четвертувати мало. 😡Людина їде з Гданська 3 доби бля##!!!! Все, що написано у вас на сайті БРЕХНЯ ПОВНА. 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎 Якби можна було матюкатися, ви б не шановані власники цієї шарашкиної кантори почули б на свою адресу дуже багато слів в три поверхи. Ваш СКОТОВОЗ, по іншому я не можу назвати, на кого розрахований? На дітей шкільного віку? Як можна пустити таке одоробло в дорогу більше, ніж 24 години? Нехай хазяїн сяде в нього і проїде. Не бажаю вам розквіту, не бажаю вам здоров'я, не бажаю вам НІЧОГО. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!😡😡😡
Нікому не рекомендую «TocoBus”! Автобус запізнився на 40 хвилин, ніхто не дзвонив та не писав про зміни в розкладі, людям довелося вночі чекати на холоді. В сам автобус набирали не тільки тих, хто забронював місце, а всіх, хто підходив. І знаєте що? Мені та ще одній жінці з бронюванням не вистачило місць!!! Довелося сідати на місця, де відпочивають водії (там... Читать отзыв Нікому не рекомендую «TocoBus”! Автобус запізнився на 40 хвилин, ніхто не дзвонив та не писав про зміни в розкладі, людям довелося вночі чекати на холоді. В сам автобус набирали не тільки тих, хто забронював місце, а всіх, хто підходив. І знаєте що? Мені та ще одній жінці з бронюванням не вистачило місць!!! Довелося сідати на місця, де відпочивають водії (там навіть ніг немає як витягнути) та ще й виборювати право їхати таку далеку дорогу не стоячи. Зате жінка із ручною собакою посадила свою тваринку на окреме крісло і пес спокійно спав на кріслі без переноски, де мала б сидіти людина. Зарядити телефон було неможливо, весь час відходив кабель. Додому я добралася на 1 год. 40 хв. пізніше заявленого часу прибуття. Сервіс жахливий!!!
Не рекомендую
Читаючи відгуки, думала, що швидко доберусь додому, але виявилось навпаки. Черга на кордоні не була велика, а водій їхав максимально повільно, я нікуди не встигла по приїзді. Дуже довга пересадка, водії хамили, не допомагали з валізами. Це була перша і остання поїздка цією... Читать отзыв Оператор не ввічливий, написав прізвище абсолютно неправильно. На моє прохання до водія змінити - було проігноровано.
Читаючи відгуки, думала, що швидко доберусь додому, але виявилось навпаки. Черга на кордоні не була велика, а водій їхав максимально повільно, я нікуди не встигла по приїзді. Дуже довга пересадка, водії хамили, не допомагали з валізами. Це була перша і остання поїздка цією компанією!
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ! Неприйнятна схема перевезень, знущання та хамство!
Я вкрай незадоволена якістю послуг та організацією перевезення за цим маршрутом. Замість прямого рейсу, перевізник застосовує неприйнятну "схему сортування" пасажирів, яка призводить до невиправданих багаточасових затримок та додаткових витрат. Квиток продається... Читать отзыв Перевізник: Tocobus/ Маршрут: Świnoujście – Czerkasy (моя частина маршруту: Краків – Київ) Дата поїздки: 18.10.2025. Час відправлення (Краків): 00:30 Запланований час прибуття (Київ): 15:50. Фактичний час прибуття (Київ): 20:55
Я вкрай незадоволена якістю послуг та організацією перевезення за цим маршрутом. Замість прямого рейсу, перевізник застосовує неприйнятну "схему сортування" пасажирів, яка призводить до невиправданих багаточасових затримок та додаткових витрат. Квиток продається як прямий рейс з Польщі в Україну (наприклад, Краків – Київ), але по суті є лише частиною складної та неоголошеної логістичної операції перевізника, спрямованої на його економію коштів, а не на комфорт пасажирів.
1. Неоголошена обов'язкова пересадка та очікування у Львові: О 10:00 (замість запланованого часу прибуття в Київ о 15:50) наш автобус прибув на базу Tocobus у Львові. Тут нам повідомили, що всі пасажири з різних рейсів/автобусів будуть чекати на прибуття ще двох інших автобусів, які навіть не перетнули кордон, для подальшого сортування та пересадки за напрямками. У результаті ми були змушені чекати кілька годин на базі, втрачаючи дорогоцінний час, який міг бути використаний на дорогу.
Час, втрачений на кордоні (об'єктивно): Близько 3 годин.
Час, втрачений на базі (з вини перевізника): Близько 3 годин очікування.
Результат: Загальна затримка в дорозі понад 6 годин замість ефективного використання часу.
2. Багаторазові пересадки: Деякі пасажири, які прямували далі (наприклад, до Полтави), були змушені здійснювати пересадку двічі: спочатку у Львові на сортувальній базі, а потім повторно у Києві.
3. Незважаючи на те, що обидва автобуси, в яких я їхала, були заповнені на 95%, перевізник вигадав схему, яка забирає 3 години особистого часу пасажирів для власної вигоди. Адже ця схема з пересадкою дозволяє перевізнику оптимізувати свої витрати, але повністю ігнорувати зобов'язання перед пасажирами за квитком.
4. Автобуси, що використовуються для міжнародних перевезень, знаходяться в непридатному для тривалих поїздок стані:
• У міжнародному автобусі, який подорожує понад добу, туалет відсутній.
• Відстань між сидіннями мінімальна, а окремі сидіння зламані та не розкладаються.
5. База Tocobus розташована на околиці Львова. Пасажири, які втомилися та голодні після нічної поїздки й багатогодинного очікування, змушені користуватися послугами єдиного доступного кафе бази Tocobus з високими цінами, оскільки через невідомий час відправлення вони не можуть покинути територію. Це неприйнятне ставлення до клієнтів та додаткова фінансова експлуатація.
6. Поведінка водіїв є грубою і неприпустимою. Вони категорично відмовлялися надавати будь-яку інформацію про затримку та час відправлення, перекладаючи відповідальність на кого завгодно, але не на себе, цинічно зауважуючи: "Ми тільки водії, ні за що не відповідаємо. Можете скаржитися: не ви перші, не ви останні" та "Поспішаєте, беріть таксі й добирайтесь до місця призначення самотужки".
7. Після того, як перевізник сам створив багатогодинну затримку через свою схему сортування, водії свідомо відмовлялися робити необхідні санітарні зупинки, позбавляючи пасажирів базових потреб, щоб хоч якось скоротити відставання від графіка. Вони збільшували швидкість руху, наражаючи на небезпеку пасажирів та інших учасників дорожнього руху.
Tocobus нехтує заявленим графіком, безпекою та комфортом пасажирів. Категорично не рекомендую! Ви переплатите за квиток, втратите час, зазнаєте стресу і наразите себе на небезпеку.
Неприємна поїздка
Не рекомендую даного перевізника
Не допомогли з вирішенням проблеми
Але мій літак затримали і повідомили поо це мені за годину до вильоту. Я зателефонувала на гарячу лінію, на що мені дівчина відповіла, що 10-15 хв вони могли б почекати, але не 40 хв, як я попросила. Я запитала про повернення коштів, хоча б половини, мені відмовили. І... Читать отзыв Забронювала квиток з аеропорту в Кракові в Київ, з відправленням о 00:10.
Але мій літак затримали і повідомили поо це мені за годину до вильоту. Я зателефонувала на гарячу лінію, на що мені дівчина відповіла, що 10-15 хв вони могли б почекати, але не 40 хв, як я попросила. Я запитала про повернення коштів, хоча б половини, мені відмовили. І це жахливо, що в такому випадку немає повернення коштів. Тому що це не маленька сума. Прибувши в аеропорт, я все ще надіялась, що можливо автобус десь затримався і я встигну на нього. Та на мій дзвінок ніхто не відповів(
Не повертають гроші
Дуже не задоволена поїздкою в Toco Bus
Найжахливіший перевізник TocoBus!
Зазначений час приїзду до Полтави був 19:00 , на даний момент на годиннику 21:39 , а вони в Києві ! В Києві їм зробили ще одну пересадку , про яку також раніше не повідомлялось !!! Їм ще їхати 500 км ! І як ми всі знаємо , то в країні є комендантська година , а приїздять у Полтаву вони в 03:00 !!!
Це просто найгірший перевізник який може бути ! Нікому не раджу !
Розчаруванню немає меж
100 разів подумайте чи їхати
Жахлива поїздка Львів-голенюв
Недоброякісне надання послуг пасажирських перевезень.
Я пишу, щоб висловити своє розчарування та невдоволення нещодавньою поїздкою з Варшави до Львова 23 серпня 2025 року.
Автобус, який ми повинні були зловити в аеропорту Шопена у Варшаві о 00:10, запізнився більш ніж на годину, прибувши лише о 01:30. Хоча перетин кордону між Польщею та Україною пройшов без проблем, наше прибуття до Львова було відкладено на... Читать отзыв Шановна адміністрація TocoBus,
Я пишу, щоб висловити своє розчарування та невдоволення нещодавньою поїздкою з Варшави до Львова 23 серпня 2025 року.
Автобус, який ми повинні були зловити в аеропорту Шопена у Варшаві о 00:10, запізнився більш ніж на годину, прибувши лише о 01:30. Хоча перетин кордону між Польщею та Україною пройшов без проблем, наше прибуття до Львова було відкладено на три години. Замість запланованого прибуття о 08:30, ми прибули лише об 11:30.
Це запізнення призвело до значних проблем з нашою пересадкою. Замість запланованих 5 хвилин (08:30-08:35) час очікування розтягнувся на дві години. Поки ми чекали, водії залишили автобус і повідомили, що не мають зв’язку з адміністрацією. Крім того, сам автобус був у поганому стані, виглядаючи застарілим і не доглянутим.
Протягом усієї подорожі багато пасажирів висловлювали скарги щодо організації та виконання поїздки.
Через ці численні проблеми я не рекомендую TocoBus іншим.
Я прошу вас розслідувати ці питання та вжити заходів, щоб запобігти подібним інцидентам у майбутньому.
З повагою,
Денисюк Софія.
Надають неправдиву інформацію в розкладі руху транспортних засобів.
Я пишу, щоб висловити своє розчарування та невдоволення нещодавньою поїздкою з Варшави до Львова 23 серпня 2025 року.
Автобус, який ми повинні були зловити в аеропорту Шопена у Варшаві о 00:10, запізнився більш ніж на годину, прибувши лише о 01:30. Хоча перетин кордону між Польщею та Україною пройшов без проблем, наше прибуття до Львова було відкладено на... Читать отзыв Шановна адміністрація TocoBus,
Я пишу, щоб висловити своє розчарування та невдоволення нещодавньою поїздкою з Варшави до Львова 23 серпня 2025 року.
Автобус, який ми повинні були зловити в аеропорту Шопена у Варшаві о 00:10, запізнився більш ніж на годину, прибувши лише о 01:30. Хоча перетин кордону між Польщею та Україною пройшов без проблем, наше прибуття до Львова було відкладено на три години. Замість запланованого прибуття о 08:30, ми прибули лише об 11:30.
Це запізнення призвело до значних проблем з нашою пересадкою. Замість запланованих 5 хвилин (08:30-08:35) час очікування розтягнувся на дві години. Поки ми чекали, водії залишили автобус і повідомили, що не мають зв’язку з адміністрацією. Крім того, сам автобус був у поганому стані, виглядаючи застарілим і не доглянутим.
Протягом усієї подорожі багато пасажирів висловлювали скарги щодо організації та виконання поїздки.
Через ці численні проблеми я не рекомендую TocoBus іншим.
Я прошу вас розслідувати ці питання та вжити заходів, щоб запобігти подібним інцидентам у майбутньому.
З повагою,
Денисюк Софія.
Жахлива поїздка з Гдині до Черкас 27.07
- Автобус: він був просто старезний, повністю брудний салон, пил, залишки їжі між сидіннями, мені було... Читать отзыв Їздила з цим перевізником вже декілька разів, але 27.07 була моя остання поїздка з цією компанією, більше ніколи, ні за яких обставин я з ними не поїду. Навіть не знаю з чого розпочати, але хочу, щоб люди які обирають перевізника обов'язково прочитали цей відгук.
- Автобус: він був просто старезний, повністю брудний салон, пил, залишки їжі між сидіннями, мені було неприємно торкатися до будь-чого в цьому автобусі. Якщо працював кондиціонер, тоді було як морозильній камері, люди не знали, що ще на себе одягнути щоб хоч трохи зігрітися. А якщо він вимикався, то зовсім не було чим дихати. В ще варто зазначити, якщо ви не худенька/мій то вам буде ще більш не зручно їхати, бо сидіння зовсім малі, ну і відстань між сидіннями теж не велика. В мене зріст 165 і колір впиралися в сидіння попереду.
- Дорога: їхали ми досить швидко, приїжджали на автовокзали вчасно, але тільки до Львова. Кордон також пройшли швидко, за годину. Після пересадки у Львові, яка відбувалась більше двох годин, бо ми чекали поки приїдуть інші автобуси, затримка була більше 4 годин. Автобус мав прибути в Черкаси о 18, натомість ми прибули після 22:30.
- Зупинки в туалет і водії: мій улюблений пункт. Якщо хочете до себе хамського відношення і щоб вас облили брудом з ніг до голови обирайте TocoBus у них це добре виходить.
З Гдині до Львова їхала автобусом номерний знак RZ 7033 W, водії не представилися як їх звати, напевно щоб складніше було на них подати скаргу. Тож з 14:20 до 17:30 зупинки в туалет НЕ БУЛО, люди скаржилися, я особисто підходила до водіїв запитати коли буде зупинка і почула дуже змістовну відповідь "скоро". Далі, зупинка у Варшаві, розуміючи, що скоро перетин кордону і в Любліні він може не стати, оскільки у Варшаві вже була повна посадка. Я підійшла до водія запитати, де є туалет та скільки ще ми будемо стояти, бо були перед цим випадки, що стояли замість оголошених 15 хвилин, 10. У відповідь я отримала купу лайна від "уважних" водіїв як зазначає перевізник в своїх соцмереж. Мені відповіли: "підітри носа ти ще мала, зупинок на туалет не передбачено в маршруті, будеш з кимось іншим так розмовлять, мене не хвилює що люди хочуть в туалет, а ще матюки". До речі, в маршруті напевно передбачені зупинки для водіїв, щоб покурити. Дякую не байдужим пасажирам, які за мене заступитися. Коли пересіла в інший автобус у Львові до Черкас номерні знаки RZ 9589 A, водії були не кращими, також не зупинялися, щоб пасажири сходили в туалет, але добре, що хоть брудом не облили, як їхні колеги.
В ПОЕЗДКЕ НЕТ ТУАЛЕТА
Санитарные остановки с закрытыми туалетами.
За такую цену за билеты такие издевательства....
Не рекомендую цей перевізник, особливо якщо подорожуєте з дітьми.
У Львові нас змусили чекати 3 години пересадки, хоча вказаний у квитку час прибуття цього зовсім не передбачав. Три години простою без жодного пояснення! Замість обіцяного прибуття о 14:20, до Житомира ми приїхали лише о 18:00.
Пасажирів не попереджають про довгі простої — автобуси просто стоять і... Читать отзыв Їхала з дитиною з Жешува до Житомира — ця поїздка стала справжнім випробуванням.
У Львові нас змусили чекати 3 години пересадки, хоча вказаний у квитку час прибуття цього зовсім не передбачав. Три години простою без жодного пояснення! Замість обіцяного прибуття о 14:20, до Житомира ми приїхали лише о 18:00.
Пасажирів не попереджають про довгі простої — автобуси просто стоять і чекають на інші рейси з кордону, щоб пересадити людей та набити новий «повний» автобус.
Це — відвертий обман пасажирів. Продають квитки з чітким маршрутом і зазначеним часом, але реальна ситуація зовсім інша: години затримки та повна відсутність комунікації.
Найгірший перевізник, всі позитивні відгуки накрутка !?!
Я замовив квиток на прямий рейс із Житомира до аеропорту Модлін без пересадок. Однак уже при посадці в Житомирі нам повідомили, що доведеться робити пересадку. Замість прямого маршруту ми поїхали спочатку до Львова, а там пересіли на інший автобус, де було дуже мало місця для ніг. Коли ми доїхали до кордону, автобус уже... Читать отзыв
Я замовив квиток на прямий рейс із Житомира до аеропорту Модлін без пересадок. Однак уже при посадці в Житомирі нам повідомили, що доведеться робити пересадку. Замість прямого маршруту ми поїхали спочатку до Львова, а там пересіли на інший автобус, де було дуже мало місця для ніг. Коли ми доїхали до кордону, автобус уже запізнювався. На запитання про те, коли ми будемо в аеропорту, водій сказав, що прибудемо не раніше, ніж за 8 годин, хоча відстань становить лише 400 кілометрів. Таким чином, ми вже запізнювалися на 6 годин від запланованого часу. Водій пояснив, що час прибуття, вказаний у квитку, був лише маркетинговим ходом і не відповідав дійсності. На кордоні, коли ми запитали, яким саме маршрутом ми поїдемо, водій відповів, що не знає, бо сам їде вперше. А коли ми попросили висадити нас у найближчому населеному пункті, щоб викликати таксі, він сказав, що не знає, де це. Ось така вийшла ситуація.
Жахливо, довго, не комфортно
Поїздка не відбулася
Найгірший перевізник України
Оператори не мають ніякого учвлення де водії, попередили про запізнення автобуса за 15 хвилин до посадки(яка мала бути) написали що автобус затримується на 1,5 години по факту приїхав через 4 години 20 хвилин!
Замовлялось два місця, автобус приїхав заповнений і двух місць вільних не було! Водій хамовитий либиться і каже «Це не мої проблеми сідайте... Читать отзыв Нікому не рекомендую цього перевізника!
Оператори не мають ніякого учвлення де водії, попередили про запізнення автобуса за 15 хвилин до посадки(яка мала бути) написали що автобус затримується на 1,5 години по факту приїхав через 4 години 20 хвилин!
Замовлялось два місця, автобус приїхав заповнений і двух місць вільних не було! Водій хамовитий либиться і каже «Це не мої проблеми сідайте де хочете» і при цьо 1 водій зайняв 4 посадочних місця!
Про комфорт і технічний стан автобусів я промовчу, таке відчуття що їдеш не міжнародним рейсом а маршруткою ПАЗ.
Якщо бажаєте почати відпустку з негативу і закінчити негативом то можете сміливо обирати Toco Bus!
Перевізник з пекла
Жахливий сервіс Tacobus – НІКОЛИ БІЛЬШЕ!
Автобус запізнився на 30 хвилин, жодних вибачень чи пояснень. Потім — неочікувана пересадка, про яку нікого не попередили, і ще зайва година затримки. Абсолютна дезорганізація.
У салоні було брудно і смерділо потом, було важко дихати. Чистотою навіть не пахло.
Але найбільший шок — поведінка... Читать отзыв Їхала з Tacobus із Варшави — і це був один з найгірших досвідів у моєму житті.
Автобус запізнився на 30 хвилин, жодних вибачень чи пояснень. Потім — неочікувана пересадка, про яку нікого не попередили, і ще зайва година затримки. Абсолютна дезорганізація.
У салоні було брудно і смерділо потом, було важко дихати. Чистотою навіть не пахло.
Але найбільший шок — поведінка водіїв. Грубі, зневажливі, повністю ігнорують пасажирів. Коли через 3 години в дорозі попросили зупинитися в туалет, у відповідь почули:
“Треба було памперси брати! Іди сядь і не заважай мені тут!”
Це нормально?! Люди платять гроші й отримують таке ставлення?
Перші 8 місць водії “зарезервували” для себе. Коли одній дівчині стало погано, і вона чемно попросила сісти наперед, їй почали кричати, хамити, ледь не виштовхали.
Ніякої людяності. Ніякого сервісу. Просто сором і ганьба.
Tacobus — це знущання над людьми, а не перевезення. Категорично не рекомендую, і дуже сподіваюся, що хтось зверне увагу на те, як вони принижують своїх пасажирів.
Відгук про toco bus
Toco bus найгірший перевізник
Не рекомендовано!!!
Нет ни туалета, ни мусорников, ни интернета
Не раджу нікому!
Ужас во всем
Жах, не рекомендую ні в якому разі
Автобус спізнився, хоча в квитках була вказана вільна розсадка — нас примусово посадили на останні ряди, де абсолютно неможливо сидіти. Я маю зріст 160 см, і навіть мені було тісно — ноги просто не вміщалися між сидіннями. Важко уявити, як у таких умовах почуваються люди вищі чи більшої комплекції. Пройти до... Читать отзыв Це була одна з найгірших поїздок у моєму житті.
Автобус спізнився, хоча в квитках була вказана вільна розсадка — нас примусово посадили на останні ряди, де абсолютно неможливо сидіти. Я маю зріст 160 см, і навіть мені було тісно — ноги просто не вміщалися між сидіннями. Важко уявити, як у таких умовах почуваються люди вищі чи більшої комплекції. Пройти до свого місця в кінці салону було майже нереально через тісноту й хаос.
Кондиціонер не працював, у салоні була жахлива задуха, немов у розпеченій бляшанці. Панель біля мого місця тарабанила всю ніч, не даючи жодного шансу нормально заснути чи хоча б відпочити. Неможливо було ні спертись, ні витягнути ноги — тіло боліло після поїздки, наче мене цілу ніч били. На колінах з’явилися синці.
Автобус був брудний і з неприємним запахом. Відчуття, що його не чистили вже давно.
Окремо варто згадати пересадку у Львові. Водій поводився грубо, хамив практично всім пасажирам. Нам оголосили зупинку на 20 хвилин, але вже через 5 він почав кричати, щоб усі “бистро сідали”, навіть не дав можливості нормально перекусити чи сходити до вбиральні. З урахуванням того, що дорога зайняла майже 7 годин, це було взагалі неприпустимо.
Я не перший рік подорожую з різними перевізниками, але такого жаху ще не бачила. Цей досвід — суцільний стрес. Категорично не рекомендую!
Якісь фірми на нулі. Безвідповідальні хами.
Так жахливо я ще не їхала!