Терминалы Ibox
Платежи IBox – это простой, доступный и надежный способ в считанные мгновения оплатить услугу, необходимую именно вам.
Более 5 000 терминалов IBox вы встретите повсюду: в крупнейших розничных и автозаправочных сетях, в магазинах «у дома» по всей стране.
Рейтинг 2.7 из 5 на основании 1263 отзывов
Платежные системы
Кидають на гроші
Когда вернут Стим? Или уже вернули
Ibox аферисти
steam в IBOX
чому послуга steam зникла з ibox?
Куда пропав стім в 2023
Послуга Steam
Відмивати брудні та мутити чисті
Послуга Stema
Скажіть будьласка в чому причина і черкз скільки це зупиниться.
Термінал забрав купюру, але не зарахува її
З першою купюрою все було добре, а от другу- термінал її забрав, але не зарахував.
Зв'язалася з підтримкою в телеграмі, оформили заяву на повернення коштів після інкасації.
30 березня кошти повернули, все добре
Робота терміналів
Просто нервотрепка
Деньги в итоге пришли, но ждала я их 2 дня (не включая платежный), предварительно трижды позвонив в поддержку и написав в чат в телеге. В итоге пришло 93 грн. 7% комиссии за перевод остатка 🤣 Это жесть.
Неужели нельзя а) убрать сообщение о том, что можно пройти проверку и положить больше 5000; б) настроить терминал так, чтобы он не брал больше 5000; в) не предлагать перевод остатка на карту, по которой превышен дневной лимит (мне было не очевидно, что перевод на карту считается в тот же лимит, что и пополнение через терминал).
Зарахували кошти
Нема слів для виразу ?
Грошей так і не перечислили
Гроші повернули
З вирішенням питання допомогла підтримка Монобанку (так як поповнювалась їх картка).
Кинули на деньги и игнорят неделю постоянно обманывают что в течение двух часов деньги поступят
Вирішення проблеми
Це вже схоже на шахрайство
Зранку відписала підтримка Монобанку, що їм повідомили, що гроші на мою картку зарахувати не можуть (без пояснення причини, ліміти і інші обмеження по картці в мене відсутні), сказали дати іншу картку. Дала картку сестри – теж не можуть. Дала картку Аваль і Приват, і на даний час тишина. Серйозно? 4 картки 3... Читать отзыв Попередньо писала, що гроші не зараховано (картка Монобанку).
Зранку відписала підтримка Монобанку, що їм повідомили, що гроші на мою картку зарахувати не можуть (без пояснення причини, ліміти і інші обмеження по картці в мене відсутні), сказали дати іншу картку. Дала картку сестри – теж не можуть. Дала картку Аваль і Приват, і на даний час тишина. Серйозно? 4 картки 3 різних банків, і на жодну не зараховано? Інструкцій, як іншим способом повернути гроші, звичайно ж, немає. По службі підтримки – далі повний ігнор.
Коли будуть гроші?
Просто ужас
Деньги приходят с опозданием
Это ужас ,ibox крадет деньги
не пришли деньги
Ibox поповнення
Напевно, шахрайська схема
Й у ній, напевно, замішані працівники НБУ...
Ibox банк позбавляють ліцензії, а оператор платіжних терміналів "ibox" тов "метапей" продовжує приймати платежі, здійснює інкасацію терміналів, акумулює всі ці кошти...
Людям, які здійснювали перекази на свої картки кошти не надходять - ні МВС, ні СБУ не мають інтересу до "цієї" "справи"...
Питання:"... Чому ніхто... Читать отзыв Напевно, чисто шахрайська схема.
Й у ній, напевно, замішані працівники НБУ...
Ibox банк позбавляють ліцензії, а оператор платіжних терміналів "ibox" тов "метапей" продовжує приймати платежі, здійснює інкасацію терміналів, акумулює всі ці кошти...
Людям, які здійснювали перекази на свої картки кошти не надходять - ні МВС, ні СБУ не мають інтересу до "цієї" "справи"...
Питання:"... Чому ніхто немає інтересу...? "
Обманюють та не повертають кошти
Трохи часу
Помилка при зарахуванні коштів
Зранку наступного дня написала у підтримку в телеграмі, відповіли меня досить швидко. Сказали, що стався збій, і кошти будут зараховані впродовж наступного дня. Кошти прийшли того ж дня, тобто 14.03.23 ввечері. Все добре
Не зараховані кошти. Підтримка не відповідає.
Гроші не були зараховані. Одразу звернулися до підтримки монобанку, і вона повідомила, що спостерігаються затримки із зарахуванням, платіж буде зарахований протягом 24 годин. Те ж саме сказали і наступного дня.
Підтримка iBox взагалі не відповідає, ні через пошту, ні в телеграм,... Читать отзыв 13 березня близько 17:30 намагалися через термінал за адресою Кременчук, 101-й квартал, 3 покласти на картку monobank 1000 грн.
Гроші не були зараховані. Одразу звернулися до підтримки монобанку, і вона повідомила, що спостерігаються затримки із зарахуванням, платіж буде зарахований протягом 24 годин. Те ж саме сказали і наступного дня.
Підтримка iBox взагалі не відповідає, ні через пошту, ні в телеграм, ані через сайт.
Чеку немає. Ніколи його не друкували раніше, навіть не пам'ятаю, щоб термінал пропонував чек.
Грошей досі немає і думаю вже не буде.
Схоже на шахрайство. До поліції думаю звертатися сенсу немає, доказів немає, і сума напевно не така велика, щоб цим хтось займався.
Не розумію, чому monobank 13 березня повідомив, що iBox знову доступні для поповнення картки.
Більше ніколи не буду користуватися iBox і нікому не рекомендую, якщо не хочете втратити кошти.