Олена: Вночі все ж зарахували гроші за 13 березня. Платіж прийшов з терміналу City24 (поповнювала IBOX). Цьому передувало: 100500 безрезультатних дзвінків на гарячу лінію та повідомлень в усіх месенджерах. З вирішенням питання допомогла підтримка Монобанку (так як поповнювалась їх картка). 18.03.2023
Олена: Попередньо писала, що гроші не зараховано (картка Монобанку). Зранку відписала підтримка Монобанку, що їм повідомили, що гроші на мою картку зарахувати не можуть (без пояснення причини, ліміти і інші обмеження по картці в мене відсутні), сказали дати іншу картку. Дала картку сестри – теж не можуть. Дала картку Аваль і... 17.03.2023
Олена: 13.03 (в понеділок) поповнено картку Монобанку на 5 тис.грн. Грошей дотепер немає. Зворотній зв'язок на сайті не реагує, в месенджерах теж. Дзвінок на гарячі лінію - без відповіді оператора. Автоматичний бот сповіщає, що "знають про проблему, гроші будуть зараховані протягом доби". Але... вже пішла 4-та доба. Дуже розчарована таким ставленням. 16.03.2023