Терминалы Ibox
Опубликовано 4 января, 2017 год
2.7 1 263 отзыва / 30 903 просмотра
Платежи IBox – это простой, доступный и надежный способ в считанные мгновения оплатить услугу, необходимую именно вам.
Более 5 000 терминалов IBox вы встретите повсюду: в крупнейших розничных и автозаправочных сетях, в магазинах «у дома» по всей стране.
Кидають на гроші
Когда вернут Стим? Или уже вернули
Ibox аферисти
steam в IBOX
чому послуга steam зникла з ibox?
Куда пропав стім в 2023
Послуга Steam
Відмивати брудні та мутити чисті
Послуга Stema
Скажіть будьласка в чому причина і черкз скільки це зупиниться.
Термінал забрав купюру, але не зарахува її
З першою купюрою все було добре, а от другу- термінал її забрав, але не зарахував.
Зв'язалася з підтримкою в телеграмі, оформили заяву на повернення коштів після інкасації.
30 березня кошти повернули, все добре
Робота терміналів
Просто нервотрепка
Деньги в итоге пришли, но ждала я их 2 дня (не включая платежный), предварительно трижды позвонив в поддержку и написав в чат в телеге. В итоге пришло 93 грн. 7% комиссии за перевод остатка 🤣 Это жесть.
Неужели нельзя а) убрать сообщение о том, что можно пройти проверку и положить больше 5000; б) настроить терминал так, чтобы он не брал больше 5000; в) не предлагать перевод остатка на карту, по которой превышен дневной лимит (мне было не очевидно, что перевод на карту считается в тот же лимит, что и пополнение через терминал).
Зарахували кошти
Нема слів для виразу ?
Грошей так і не перечислили
Гроші повернули
З вирішенням питання допомогла підтримка Монобанку (так як поповнювалась їх картка).
Кинули на деньги и игнорят неделю постоянно обманывают что в течение двух часов деньги поступят
Вирішення проблеми
Це вже схоже на шахрайство
Зранку відписала підтримка Монобанку, що їм повідомили, що гроші на мою картку зарахувати не можуть (без пояснення причини, ліміти і інші обмеження по картці в мене відсутні), сказали дати іншу картку. Дала картку сестри – теж не можуть. Дала картку Аваль і Приват, і на даний час тишина. Серйозно? 4 картки 3... Читать отзыв Попередньо писала, що гроші не зараховано (картка Монобанку).
Зранку відписала підтримка Монобанку, що їм повідомили, що гроші на мою картку зарахувати не можуть (без пояснення причини, ліміти і інші обмеження по картці в мене відсутні), сказали дати іншу картку. Дала картку сестри – теж не можуть. Дала картку Аваль і Приват, і на даний час тишина. Серйозно? 4 картки 3 різних банків, і на жодну не зараховано? Інструкцій, як іншим способом повернути гроші, звичайно ж, немає. По службі підтримки – далі повний ігнор.
Коли будуть гроші?