Олеся Повар Отзыв написан вторник, 21 октября2 просмотра
Давно не зустрічала такий жахливий сервіс. Гарний сайт, багатий асортимент, товар, якого немає в інших магазинах. АЛЕ. Світильник прийшов пошкоджений, хоча був дуже добре упакований. Одразу на пошті склали акт про це і товар я не забрала, він поїхав назад. Пройшло 4 дні, на імейл нічого не приходить, вирішила зателефонувати, дізнатись, який статус. Отримала дуже хамське спілкування. Виявилось, що товар ніхто не замінить, просто повернуть гроші. Замовляти потрібно заново. Дивні претензії від менеджера, що я мала не акт про пошкодження складати, а робити рекламацію на сайті, спочатку забравши пошкоджений товар (навіщо???), а потім навпаки, що рекламація це довго і незручно, краще замовити заново. Нуль розуміння, нуль співчуття про витрачений час і кошти, якими уже майже місяць користується цей горе бізнес.
Достоинства:
+Гарний сайт
+Гарний асортимент
Недостатки:
-Довго чекати доставку
-Пошкоджений товар
-Вирішення проблемних питань за рахунок часу та дій покупця, а не магазину
-Хамське спілкування оператора (при чому це відчувалось уже з першого дзвінка після замовлення).
Тож ваш товар був пошкоджений під час доставки, ви відмовились від отримання на пошті і товар зараз повертається назад. В таких випадках кошти відшкодовуються покупцям автоматично. Якщо замовлення актуальне, ви можете просто зробити його знову і оплатити тими ж коштами або оплатою при отриманні, про що оператор вам і повідомив.
Ми прослухали запис розмови, і бачимо, що оператор не казав вам, що ви зробили щось не так, а лише намагався з'ясувати у вас, яким зі сопобів було виконано повернення (чи ви відмовились від отримання, чи отримали посилку і створили рекламаційну заявку). Після того, як ви повідомили, що вам не зрозумілі ці терміни, оператор вам їх пояснив. Схоже ви просто не зрозуміли, що вам казав оператор, адже жодних "претензій" в цих поясненнях не було.
Отримати повернення коштів та просто зробити нове замовлення на той самий товар (це те, що вам пропонував оператор) - це дійсно набагато швидше і простіше, ніж складати рекламаційну заявку і очікувати повернення товару, подальшої діагностики та розгляду рекламації технічним відділом. Тож оператор навпаки пропонував вам саме швидший і найпростіший варіант, намагаючись допомогти і зекономити ваш час.
Натомість, процедура рекламації з заміною, про яку казали ви, потребувала би більше ваших дій та значно більше часу.
Тож, схоже, ви просто щось не так зрозуміли. Перепрошуємо за незручності і за непорозуміння. Як ми і повідомили вам з самого початку, кошти за пошкоджений товар повернуться назад на ваш рахунок, і ви можете зробити нове замовлення (або можемо сформувати його за вас, якщо бажаєте) на той самий товар, результатом чого буде те саме, що заміна, але швидше і простіше.
Дякуємо за відгук, і ще раз вибачаємось за незручності.
Відгук про роботу магазину - Отзывы о svit-lamp.ua
Світильник прийшов пошкоджений, хоча був дуже добре упакований.
Одразу на пошті склали акт про це і товар я не забрала, він поїхав назад.
Пройшло 4 дні, на імейл нічого не приходить, вирішила зателефонувати, дізнатись, який статус.
Отримала дуже хамське спілкування. Виявилось, що товар ніхто не замінить, просто повернуть гроші. Замовляти потрібно заново. Дивні претензії від менеджера, що я мала не акт про пошкодження складати, а робити рекламацію на сайті, спочатку забравши пошкоджений товар (навіщо???), а потім навпаки, що рекламація це довго і незручно, краще замовити заново. Нуль розуміння, нуль співчуття про витрачений час і кошти, якими уже майже місяць користується цей горе бізнес.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дозвольте вибачитись за незручності.
Тож ваш товар був пошкоджений під час доставки, ви відмовились від отримання на пошті і товар зараз повертається назад. В таких випадках кошти відшкодовуються покупцям автоматично. Якщо замовлення актуальне, ви можете просто зробити його знову і оплатити тими ж коштами або оплатою при отриманні, про що оператор вам і повідомив.
Ми прослухали запис розмови, і бачимо, що оператор не казав вам, що ви зробили щось не так, а лише намагався з'ясувати у вас, яким зі сопобів було виконано повернення (чи ви відмовились від отримання, чи отримали посилку і створили рекламаційну заявку). Після того, як ви повідомили, що вам не зрозумілі ці терміни, оператор вам їх пояснив. Схоже ви просто не зрозуміли, що вам казав оператор, адже жодних "претензій" в цих поясненнях не було.
Отримати повернення коштів та просто зробити нове замовлення на той самий товар (це те, що вам пропонував оператор) - це дійсно набагато швидше і простіше, ніж складати рекламаційну заявку і очікувати повернення товару, подальшої діагностики та розгляду рекламації технічним відділом. Тож оператор навпаки пропонував вам саме швидший і найпростіший варіант, намагаючись допомогти і зекономити ваш час.
Натомість, процедура рекламації з заміною, про яку казали ви, потребувала би більше ваших дій та значно більше часу.
Тож, схоже, ви просто щось не так зрозуміли. Перепрошуємо за незручності і за непорозуміння. Як ми і повідомили вам з самого початку, кошти за пошкоджений товар повернуться назад на ваш рахунок, і ви можете зробити нове замовлення (або можемо сформувати його за вас, якщо бажаєте) на той самий товар, результатом чого буде те саме, що заміна, але швидше і простіше.
Дякуємо за відгук, і ще раз вибачаємось за незручності.