Добрий день. Нам дуже шкода, що вам не вдалось зробити замовлення. Але з вашого опису схоже, що ви обрали доставку на відділення Нової Пошти, та не обрали на яке саме відділення бажаєте отримати посилку. Прямо під обраним способом доставки є пункт "Оберіть місце видачі посилок" і ви його не заповнили. Якщо вам все ще не вдається зробити замовлення самостійно, будь ласка зверніться до нашої служби підтримки через будь-який канал зв'язку, з вказаних на сторінці "Контакти" на сайті. Наші оператори з радістю сформують для вас замовлення. Показати 1 відповідь
Замовив лампу 28.10.24 на відділення Нової Пошти. Протягом 2,5 тижнів відслідковував де і як переміщується моє замовлення. Телефонував двічі у тиждень до магазину, нагадував про їх помилку щодо доставки. Товар доставляє Meest (Магазином було невірно вказана адреса доставки). За результатом, я знаходячись у Києві якимось чином відмовився від отримання у Львові :) Висновок: 2,5 тижня втрачено, товара нема. Знов замовив... Читати відгук Замовив лампу 28.10.24 на відділення Нової Пошти. Протягом 2,5 тижнів відслідковував де і як переміщується моє замовлення. Телефонував двічі у тиждень до магазину, нагадував про їх помилку щодо доставки. Товар доставляє Meest (Магазином було невірно вказана адреса доставки). За результатом, я знаходячись у Києві якимось чином відмовився від отримання у Львові :) Висновок: 2,5 тижня втрачено, товара нема. Знов замовив ту саму лампу, чекаю :)
Переваги:
ціна
Недоліки:
логістика, то не ми, ми за доставку невідповідаємо
Доброго дня, Олександр. Ще раз вибачаємось за незручності і за затримку з вашим замовленням. Але магазин не робив полимок з адресою, помилка сталася у перевізника, як ми вам пояснили раніше. До того ж у перевізника була зафіксована відмова від отримання з вашого боку. В безпосередньому процесі доставки магазин дійсно участі не приймає, доставку здійснює служба доставки. І якщо перевізник фіксує відмову отримувача і повертає посилку відправнику - магазин не може знати чи дійсно отримувач відмовився, чи у перевізника виникла помилка. Тому, після того, як ви повідомили нам, що не відмовлялись від отримання, ми направили заявку до перевізника, щоб доставка була здійснена повторно. Ще раз перепрошуємо за незручності. Показати 1 відповідь
Не получается заказать товар
Нам дуже шкода, що вам не вдалось зробити замовлення.
Але з вашого опису схоже, що ви обрали доставку на відділення Нової Пошти, та не обрали на яке саме відділення бажаєте отримати посилку. Прямо під обраним способом доставки є пункт "Оберіть місце видачі посилок" і ви його не заповнили.
Якщо вам все ще не вдається зробити замовлення самостійно, будь ласка зверніться до нашої служби підтримки через будь-який канал зв'язку, з вказаних на сторінці "Контакти" на сайті. Наші оператори з радістю сформують для вас замовлення. Показати 1 відповідь
Розчарування щодо логістики
Протягом 2,5 тижнів відслідковував де і як переміщується моє замовлення. Телефонував двічі у тиждень до магазину, нагадував про їх помилку щодо доставки.
Товар доставляє Meest (Магазином було невірно вказана адреса доставки).
За результатом, я знаходячись у Києві якимось чином відмовився від отримання у Львові :)
Висновок: 2,5 тижня втрачено, товара нема. Знов замовив... Читати відгук Замовив лампу 28.10.24 на відділення Нової Пошти.
Протягом 2,5 тижнів відслідковував де і як переміщується моє замовлення. Телефонував двічі у тиждень до магазину, нагадував про їх помилку щодо доставки.
Товар доставляє Meest (Магазином було невірно вказана адреса доставки).
За результатом, я знаходячись у Києві якимось чином відмовився від отримання у Львові :)
Висновок: 2,5 тижня втрачено, товара нема. Знов замовив ту саму лампу, чекаю :)
Ще раз вибачаємось за незручності і за затримку з вашим замовленням.
Але магазин не робив полимок з адресою, помилка сталася у перевізника, як ми вам пояснили раніше. До того ж у перевізника була зафіксована відмова від отримання з вашого боку.
В безпосередньому процесі доставки магазин дійсно участі не приймає, доставку здійснює служба доставки. І якщо перевізник фіксує відмову отримувача і повертає посилку відправнику - магазин не може знати чи дійсно отримувач відмовився, чи у перевізника виникла помилка.
Тому, після того, як ви повідомили нам, що не відмовлялись від отримання, ми направили заявку до перевізника, щоб доставка була здійснена повторно.
Ще раз перепрошуємо за незручності. Показати 1 відповідь