Замовила суші на сайті, сайт невірно прочитав адресу. Передзвонила оператору. Оператор попросила оплатити на рахунок, т.к. немає кур'єра і доставка буде таксі. "Якщо оплатите о 13 годині, то доставка буде о 14 годині." Я оплатила о 13.02, але щось мене турбувало і о 13.29 перетелефонувала оператору. І тут вияснилось, що я оплатила о 13.30 і замовлення буде на 30 хвилин пізніше. У мене є питання, а якщо б я не зателефонувала, то замовлення ніхто не готував? Ну так собі сервіс.
Будь ласка прийміть щирі вибачення за ситуацію. Нам дуже шкода, що сталася така ситуація та хотіли б провести роботу над помилками. Будь ласка, напишіть нам Ваш номер замовлення в соц мережі!
Ми дуже шкодуємо про інцидент, що відбувся, і приносимо Вам свої вибачення. Подібне обслуговування у наших закладах неприпустиме.
Претензії до операторів - Отзывы о Суши Мастер, Киев
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми дуже шкодуємо про інцидент, що відбувся, і приносимо Вам свої вибачення. Подібне обслуговування у наших закладах неприпустиме.