Гость Отзыв написан 20 мая, 2019 год290 просмотров
08.05.2019 в магазині "Стилус" на вул. Січових Стрільців 79, було продано мені ноутбук з заводським браком, який було виявлено в процесі користування (при відкритті кришки ноутбука монітор світиться білим кольором з горизонтальними лініями, також залипає клавіша "U"). До сервісного центру (СЦ Фікстер) я звернувся в період до 14 днів і повідомив їм про проблеми з ноутбуком, і попросив про заміну товару або повернення коштів, на що мені відповіли, що на ніжках ноутбука присутні не значні сліди від використання і обміняти його не можуть, після того як оформили прийом товару мені повідомили, що точно діагностувати таку поломку може не вийти і вони його повернуть мені назад, оскільки "сервісний центр Apple не прийме просто так товар". Вимагаю заміну товару або повернення коштів! 1 согласен
Менеджер сервісного центру повідомив Вам всі можливі варіанти. У будь-якому разі пристрій буде перенаправлений до авторизованого сервісного центру, де буде зроблений висновок, чи це дійсно брак виробника, чи це порушення умов експлуатації. Наразі ми не можемо орієнтуватись на суб'єктивну думку з приводу природи дефекту, тому просимо Вас очікувати на рішення.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Заводський брак - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Менеджер сервісного центру повідомив Вам всі можливі варіанти. У будь-якому разі пристрій буде перенаправлений до авторизованого сервісного центру, де буде зроблений висновок, чи це дійсно брак виробника, чи це порушення умов експлуатації. Наразі ми не можемо орієнтуватись на суб'єктивну думку з приводу природи дефекту, тому просимо Вас очікувати на рішення.