Ілона Отзыв написан 18 апреля, 2025 год12 просмотров
Замовила смарт-годинник 15 квітня, одразу зв'язався менеджер та повідомив, що доставка убде завтра, тобто 16 квітня. 16 квітня передзвонив менеджер знову, сказали, що якісь проблеми з серверами та доставка буде 17 квітня. 17 квітня знову не отримала ТТН, замовлення не було відправлено. Подзвонила в підтримку все ще у них "проблеми" з серверами, "повинні відправити 18 квітня", але порекомендували вранці уточнити. Уточнюю вранці 18 квітня, замовлення не відправлено, зателефонувати після обіду. Телефоную після обіду, все ще не знають чи відправлять. Якщо не відправлять сьогодні, тоді буду скасовувати замовлення. Жах. Дуже незадоволена сервісом. Це було перше і останнє замовлення тут.
Доброго дня, Ілоно! Нам прикро, що Ви залишились розчаровані досвідом співпраці з нашим магазином.
Приносимо вибачення, що обраний товар не було відправлено вчасно. Вкажіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми могли зв'язатись з Вами для можливого вирішення питання. Дякуємо за зворотній зв'язок.
Ще раз передзвонила, менеджерка почала говорити так сьогодні відправимо 100%, після мого уточнення о котрій, передумала і сказала, що відправлять завтра.
А потім я напсиала в службу підтримки і отримала ось такі терміни "Через технічні причини, Ваше замовлення затримується на складі.
Відправка буде можлива орієнтовно 22.04 - 23.04"
Щиро НЕ РЕКОМЕНДУЮ даний магазин, просто щодня кормити "завтраками" це їх політика компанії.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Терміни доставки жахливі - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
16 квітня передзвонив менеджер знову, сказали, що якісь проблеми з серверами та доставка буде 17 квітня.
17 квітня знову не отримала ТТН, замовлення не було відправлено. Подзвонила в підтримку все ще у них "проблеми" з серверами, "повинні відправити 18 квітня", але порекомендували вранці уточнити.
Уточнюю вранці 18 квітня, замовлення не відправлено, зателефонувати після обіду. Телефоную після обіду, все ще не знають чи відправлять.
Якщо не відправлять сьогодні, тоді буду скасовувати замовлення.
Жах. Дуже незадоволена сервісом. Це було перше і останнє замовлення тут.
отзыв
Комментарии к отзыву
Приносимо вибачення, що обраний товар не було відправлено вчасно. Вкажіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми могли зв'язатись з Вами для можливого вирішення питання. Дякуємо за зворотній зв'язок.
Ще раз передзвонила, менеджерка почала говорити так сьогодні відправимо 100%, після мого уточнення о котрій, передумала і сказала, що відправлять завтра.
А потім я напсиала в службу підтримки і отримала ось такі терміни "Через технічні причини, Ваше замовлення затримується на складі.
Відправка буде можлива орієнтовно 22.04 - 23.04"
Щиро НЕ РЕКОМЕНДУЮ даний магазин, просто щодня кормити "завтраками" це їх політика компанії.