Человек Отзыв написан 16 января, 2025 год16 просмотров
Замовлення № 4102121 від 08.01.25. Відразу після отримання замовлення з поштомату я звернувся на сайтi Stylus в чаті та на ел.пошту [email protected] з питаннями... На які на сьогодні магазин не хоче надавати відповіді... - Мені так і не надіслали чек про покупку, навіть в ел.вигдяді. - Ніхто не пояснив, чому товар вислали на поштомат, вказавши не той номер телефону, який я вказував у замовленні в рядку Одержувач. - Ніхто зі Stylus так і не захотів надати відповідь - чому мені надіслали непотріб? Я при підтвердженні замовлення по телефону наголошував оператору зі Stylus, що коробка товару (шуруповерт Makita) має бути нова, без слідів відкриття. (Я купував на подарунок цей шуруповерт).
Зате мені прислали коробку з усих боків зачовгану, подерту, видно що 100 разів вже відкривалась. (З цього роблю висновок, що товар або б/в, або це неодноразове повернення, або з вітрини. При цьому товар в коробці був в пилюці). Або припускаю, що Stylus мені відправив підробку/репліку - на що вказує не бажання магазину надіслати мені чек про покупку в ел.вигдяді.
Це все, що потрібно знати про магазин Stylus і його неповагу до покупців. Єдине, їм дуже шкода що таке трапилось)) Тобто, навмисно відправили не новий товар чи підробку і їм з цього приводу дуже шкода))
А моя помилка в тому, що я повірив у порядність магазину і оплатив товар заздалегідь, вибравши доставку на поштомат. Магазин цим користується і відправляє непотріб, який навіть бридко в руки брати і хочеться викинути у смітник.
З власного досвіду - краще обходити стороною магазин Stylus.
Нам дуже шкода, що Ви залишилися розчаровані покупкою в нашому магазині. Відправка талону замовлення та гарантійного талону передбачена в електронному форматі після отримання посилки.
Що стосується коробки товару, на жаль, через те, що більшість позицій переміщуються під замовлення з віддалених складів або складів дистриб'ютора, іноді трапляються потертості та пошкодження пакування. Нам прикро, що про стан пакування Вас не було проінформовано зазвчасно.
Для можливого врегулювання питання необхідні додаткові фото товару та пакування, щоб ми могли оцінити пошкодження, про які Ви говорите, та запропонувати Вам можливі варіанти врегулювання питання.
Ваш відгук обов’язково буде взято до уваги, і з нашими співробітниками буде проведено роботу для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Добрий день! В мене така сама історія не відправили фіскальний чек і сказали, що онлайн видають тільки талон. Це порушення законодавства. Значить не платять податки. Можна залишити заяву в податкову і модна зробити це анонімно. Телефонуєте 0 800 501 007 потім #5 #2
Моя оплата була ТОВ «СТЛС» код ЄДРПОУ 45092704. Фіскальний чек видається не пізніше як ви отримуєте товар.
Мені надіслали бракований фен. Забрали а перевірку і через три тижні повернули той самий і не замінили насадку яка не одягається. Оператори не відповідали весь час на питання просто казали очікувати. Буду писати заяву в підтримку прав споживачів.
STYLUS существует на украинском рынке онлайн продаж с 2008 года и за это время успел зарекомендовать себя как надежный интернет-магазин. На сегодняшний день в STYLUS представлен широкий ассортимент цифровой техники, мелкого и крупного бытового оборудования, книг, товаров для детей и всего, что пригодится в каждом доме. Заказать необходимый товар можно... подробнее
Stylus - шахраї - Отзывы об Интернет-магазин Stylus
Відразу після отримання замовлення з поштомату я звернувся на сайтi Stylus в чаті та на ел.пошту [email protected] з питаннями...
На які на сьогодні магазин не хоче надавати відповіді...
- Мені так і не надіслали чек про покупку, навіть в ел.вигдяді.
- Ніхто не пояснив, чому товар вислали на поштомат, вказавши не той номер телефону, який я вказував у замовленні в рядку Одержувач.
- Ніхто зі Stylus так і не захотів надати відповідь - чому мені надіслали непотріб? Я при підтвердженні замовлення по телефону наголошував оператору зі Stylus, що коробка товару (шуруповерт Makita) має бути нова, без слідів відкриття. (Я купував на подарунок цей шуруповерт).
Зате мені прислали коробку з усих боків зачовгану, подерту, видно що 100 разів вже відкривалась. (З цього роблю висновок, що товар або б/в, або це неодноразове повернення, або з вітрини. При цьому товар в коробці був в пилюці).
Або припускаю, що Stylus мені відправив підробку/репліку - на що вказує не бажання магазину надіслати мені чек про покупку в ел.вигдяді.
Це все, що потрібно знати про магазин Stylus і його неповагу до покупців.
Єдине, їм дуже шкода що таке трапилось))
Тобто, навмисно відправили не новий товар чи підробку і їм з цього приводу дуже шкода))
А моя помилка в тому, що я повірив у порядність магазину і оплатив товар заздалегідь, вибравши доставку на поштомат. Магазин цим користується і відправляє непотріб, який навіть бридко в руки брати і хочеться викинути у смітник.
З власного досвіду - краще обходити стороною магазин Stylus.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам дуже шкода, що Ви залишилися розчаровані покупкою в нашому магазині. Відправка талону замовлення та гарантійного талону передбачена в електронному форматі після отримання посилки.
Що стосується коробки товару, на жаль, через те, що більшість позицій переміщуються під замовлення з віддалених складів або складів дистриб'ютора, іноді трапляються потертості та пошкодження пакування. Нам прикро, що про стан пакування Вас не було проінформовано зазвчасно.
Для можливого врегулювання питання необхідні додаткові фото товару та пакування, щоб ми могли оцінити пошкодження, про які Ви говорите, та запропонувати Вам можливі варіанти врегулювання питання.
Ваш відгук обов’язково буде взято до уваги, і з нашими співробітниками буде проведено роботу для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок!
Напишу ще сюди)
- мені на ел.пошту не надійшов чек в електронному форматі.
Я навіть і не знаю вже як ще можна написати, щоб ви зрозуміли!
- чек я не отримав; на пошті в мене немає листа від Stylus з чеком; чек мені не прислали на ел.пошту.
(В спамі також немає)
У вх.повідомленнях є тільки автоматичний лист від Stylus при оформленні заявки на сайті.
Моя оплата була ТОВ «СТЛС» код ЄДРПОУ 45092704. Фіскальний чек видається не пізніше як ви отримуєте товар.
Мені надіслали бракований фен. Забрали а перевірку і через три тижні повернули той самий і не замінили насадку яка не одягається. Оператори не відповідали весь час на питання просто казали очікувати. Буду писати заяву в підтримку прав споживачів.